Gå til innhold

Prøving og i intimhygiene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Dette høres kanskje hysterisk ut, men jeg må bare spørre. Jeg prøver å bli gravid og i dag forglemte jeg meg litt når jeg skule vaske meg i dusjen. Jeg pleier å skylle meg med vann de nede, spyler ikke direkte inn i skeden men det kan jo hende det treffer litt inni likevel når jeg spyler rundt. Har Vært veldig forsikring med dette i det siste, men forglemmte meg litt i dag. Nå er jeg redd att jeg kan ha spylt ut sperm, ødelagt miljøet der nede eller i verste fall spylt ut et evt egg. Noen som vet om dette kan skade?

Anonymous poster hash: c6e3d...23b

Anonymous poster hash: c6e3d...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Dette høres kanskje hysterisk ut, men jeg må bare spørre. Jeg prøver å bli gravid og i dag forglemte jeg meg litt når jeg skule vaske meg i dusjen. Jeg pleier å skylle meg med vann de nede, spyler ikke direkte inn i skeden men det kan jo hende det treffer litt inni likevel når jeg spyler rundt. Har Vært veldig forsikring med dette i det siste, men forglemmte meg litt i dag. Nå er jeg redd att jeg kan ha spylt ut sperm, ødelagt miljøet der nede eller i verste fall spylt ut et evt egg. Noen som vet om dette kan skade?

Anonymous poster hash: c6e3d...23b

Anonymous poster hash: c6e3d...23b

 

Anonymous poster hash: 3ec8b...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette høres kanskje hysterisk ut, men jeg må bare spørre. Jeg prøver å bli gravid og i dag forglemte jeg meg litt når jeg skule vaske meg i dusjen. Jeg pleier å skylle meg med vann de nede, spyler ikke direkte inn i skeden men det kan jo hende det treffer litt inni likevel når jeg spyler rundt. Har Vært veldig forsikring med dette i det siste, men forglemmte meg litt i dag. Nå er jeg redd att jeg kan ha spylt ut sperm, ødelagt miljøet der nede eller i verste fall spylt ut et evt egg. Noen som vet om dette kan skade?

Anonymous poster hash: c6e3d...23b

Anonymous poster hash: c6e3d...23b

 

Nei, det skader da ikke! Soldatene finner sin vei umiddelbart i det mannen din kommer og rett etter. Det gjør ingenting å dusje, reise seg, at det føles som at "alt" renner ut osv. Millioner av de har for lengst funnet veien innen da, så lenge alt er normalt hos dere begge :) Og egget er jo langt inni deg og kommer ikke ut før evt ved mens. Mulig det går i oppløsning eller noe når det ikke befruktes og aldri kommer ut. Vil nesten tro det.

Anonymous poster hash: 3ec8b...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres helt hysterisk ut. Men jeg dømmer deg ikke, for jeg vet hvordan man blir som prøver. Masse nye (og ikke nødvendigvis rasjonelle) tanker dukker opp.

Dette er ikke noe du skal tenke over i det hele tatt! Det eneste du skyller bort evt. er sperm som uansett ikke hadde kommet frem til egget! Og eggene skal du i hvert fall ikke bekymre deg for, de er så beskytta at :)

Lykke til med prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de over meg skriver trenger du ikke bekymre deg for å ha spylt ut hverken egg- eller sædceller.

Men dusjstråle i skjeden er veldig uheldig og kan gi heftige ubalanser i mikrofloraen, IKKE gjør det.

Anonymous poster hash: 33301...cfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...