Gå til innhold

Dårlig forhold til foreldre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser det er mange her inne som har dårlig forhold til foreldrene sine.

Hva er grunnen til at dere har dårlige forhold?

Hva gjør at du har kuttet kontakten? Eller hva gjør at du fortsatt har kontakt?



Anonymous poster hash: 44d0e...49d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et vanskelig forhold til mine foreldre. Dette skyldes et voldsomt temperament hos min far, sykdom i familien, krangling, kjefting, uenigheter, fysiske tak osv. Jeg har dårlig kjemi med pappa, og vi snakker sjeldent sammen. Jeg og min mor har et godt forhold, men til tider kan mitt forhold med pappa ødelegge tonen oss i mellom. Skulle selvsagt ønske jeg hadde et godt forhold til begge, men dessverre er det ikke slik per i dag.

Anonymous poster hash: 79e26...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Jeg har ikke dårlig forhold til mine foreldre, men min tante som jeg hadde ett godt forhold til inntil vi havnet i et basketak for en liten stund siden. Etter dette har jeg ikke snakket med henne og det skal jeg heller ikke. Blir jeg bedt i selskap og får vite at hun kommer så drar jeg ikke. Hun er alkoholiker, lyver derfor mye og basketaket var det hun som startet pga noe helt idiotisk etter å blant annet ha hengt meg ut på en bursdagsfest. Jeg er ikke intressert i å ha kontakt med noen som mangler totalt respekt for meg, uansett om det er familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et vanskelig forhold til mine foreldre. Dette skyldes et voldsomt temperament hos min far, sykdom i familien, krangling, kjefting, uenigheter, fysiske tak osv. Jeg har dårlig kjemi med pappa, og vi snakker sjeldent sammen. Jeg og min mor har et godt forhold, men til tider kan mitt forhold med pappa ødelegge tonen oss i mellom. Skulle selvsagt ønske jeg hadde et godt forhold til begge, men dessverre er det ikke slik per i dag.

Anonymous poster hash: 79e26...515 [/acronym]

Var fin far ofte og veldig sint? Er din mor fortsatt gift med han?

Anonymous poster hash: 44d0e...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var din far ofte og veldig sint? Er din mor fortsatt gift med han?

Anonymous poster hash: 44d0e...49d

Ja og ja.

Anonymous poster hash: 79e26...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og ja.

Anonymous poster hash: 79e26...515

Hva gjorde moren din da din far var sint?

Og har du på noe tidspunkt båret nag ovenfor din mor for at hun fikk barn med en som hadde så mye sinne i seg?

Anonymous poster hash: 44d0e...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjorde moren din da din far var sint?

Og har du på noe tidspunkt båret nag ovenfor din mor for at hun fikk barn med en som hadde så mye sinne i seg?

Anonymous poster hash: 44d0e...49d

Sinnet gikk utover oss, ikke henne. Siden han er så dominerende er det vanskelig å gripe inn, men hun forholdt seg alltid rolig og prøvde å prate fornuft i situasjonen.

Nei, det gjør jeg ikke. Temperamentet og sinnet hans er noe som har utviklet seg med årene.

Anonymous poster hash: 79e26...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnet gikk utover oss, ikke henne. Siden han er så dominerende er det vanskelig å gripe inn, men hun forholdt seg alltid rolig og prøvde å prate fornuft i situasjonen.

Nei, det gjør jeg ikke. Temperamentet og sinnet hans er noe som har utviklet seg med årene.

Anonymous poster hash: 79e26...515

Jeg har en mann skjønner du, som også kan være noe sint og ertete ovenfor barnet vårt. Jeg støtter alltid henne, og tar hennes parti.

Jeg syns ikke det er stort nok problem til å splitte familien. Men jeg er redd for at min datter skal få en dårlig barndom pga, og bebreide meg for det..

Anonymous poster hash: 44d0e...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mann skjønner du, som også kan være noe sint og ertete ovenfor barnet vårt. Jeg støtter alltid henne, og tar hennes parti.

Jeg syns ikke det er stort nok problem til å splitte familien. Men jeg er redd for at min datter skal få en dårlig barndom pga, og bebreide meg for det..

Anonymous poster hash: 44d0e...49d

Vil absolutt råde deg til å skjerpe deg på det hvis du merker det går inn på henne. Jeg klandrer til en viss grad min far for at han lot sinnet gå utover meg. Mange utvikler psykiske problemer pga det.

Anonymous poster hash: 79e26...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kutta kontakten med begge mine foreldre. Min mor lot faren vår være dominerende og voldelig, isolerte oss fra omverden. Gå fra mannen din om han ikke behandler barna bra. Stil ultimatum og finn en familie terapeut! Du kan da ikke ødelegge datteren din på den måten!

Anonymous poster hash: db00d...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil absolutt råde deg til å skjerpe deg på det hvis du merker det går inn på henne. Jeg klandrer til en viss grad min far for at han lot sinnet gå utover meg. Mange utvikler psykiske problemer pga det.

Anonymous poster hash: 79e26...515

Trodde du skrev "jeg ER en mann", haha. Så svarte mitt ble noe feil. Synes du bør prate med mannen din med det først, prøve å få han til å forstå at den adferden kan være skadelig for barnet i verste fall. Dersom ingenting endrer seg og du ser det går utover henne igjen og igjen og hun tar skade av det hadde jeg vurdert skilsmisse for å skjerme henne fra oppførselen hans.

Anonymous poster hash: 79e26...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kutta kontakten med begge mine foreldre. Min mor lot faren vår være dominerende og voldelig, isolerte oss fra omverden. Gå fra mannen din om han ikke behandler barna bra. Stil ultimatum og finn en familie terapeut! Du kan da ikke ødelegge datteren din på den måten!

Anonymous poster hash: db00d...0fe

Men oppførselen får hun uansett skilsmisse eller ikke, for samvær får han jo.

Anonymous poster hash: 44d0e...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du skrev "jeg ER en mann", haha. Så svarte mitt ble noe feil. Synes du bør prate med mannen din med det først, prøve å få han til å forstå at den adferden kan være skadelig for barnet i verste fall. Dersom ingenting endrer seg og du ser det går utover henne igjen og igjen og hun tar skade av det hadde jeg vurdert skilsmisse for å skjerme henne fra oppførselen hans.

Anonymous poster hash: 79e26...515

Men jeg får ikke skjermet henne under samvær dersom vi skilles?

Anonymous poster hash: 44d0e...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men oppførselen får hun uansett skilsmisse eller ikke, for samvær får han jo.Anonymous poster hash: 44d0e...49d

Hvor gammel er hun? Vil hun ikke så trenger hun ikke. Du er en like dårlig forelder som han om du ikke hindrer det! Jeg har gått flere år i terapi, du vet ikke hvor stor skade dere kan gjøre

Anonymous poster hash: db00d...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er hun? Vil hun ikke så trenger hun ikke. Du er en like dårlig forelder som han om du ikke hindrer det! Jeg har gått flere år i terapi, du vet ikke hvor stor skade dere kan gjøre

Anonymous poster hash: db00d...0fe

4 år er hun.

Han er ikke dominerende, heller ikke voldelig og han isolerer oss ikke.

Det er dette med den "tullinga" som har vært problemet. Og det er ikke nok til å stanse noe samvær.

Forøvrig så hadde jeg en samtale med jenta mi i dag. Hun ville at vi sammen skulle fortelle faren dette, og det gjorde vi. Han beklaget og sa at han skulle slutte med det, for han ville ikke gjøre noe hun ikke ville. Håper det gjennomføres.

Anonymous poster hash: 44d0e...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva slags tulling er det snakk om?

Kiling og herjing på morgenkvisten. Men ikke hver dag. Hun liker å bruke litt tid på å våkne og blir sint når han vil kile og herje. Jeg har sagt fra før, uten virkning. Men det virker til å ha gått inn da hun selv snakket med han i dag.

Anonymous poster hash: 44d0e...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...