Gå til innhold

Hvor ofte tilbringer dere tid med familien etter dere fikk barn?


Stella88

Anbefalte innlegg

Vi bor ca 3,5 time unna mine foreldre, 1 time unna pappaens foreldre og 10 minutter unna min søster. Treffer mine foreldre en helg i måneden, da fra fredag kveld til søndag kveld. Blir sjelden kortere turer pga reisevei, kun dagsturer f.eks ved bursdag eller noe annet spesielt. Hans foreldre treffer vi oftere, men da bare en ettermiddag eller en helgedag. Blir vel omtrent en dag i uka, sånn gjennomsnittlig. Min søster ser vi oftere. Hun blir med på lekeplassen, vi spiser middag sammen, handler sammen osv. Mannen jobber ofte ettermiddag/kveld, så da syns jeg det er koselig å ha besøk av/være på besøk hos henne. Det var stort sett likt før vi fikk barn.



Anonymous poster hash: 492fa...b9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke barn, men broren min har en liten datter, og de er sammen med nærmeste familie ganske ofte. Tipper mamma og pappa er innom 3-4 ganger i uka, og jeg ser henne kanskje 4-5 ganger i uka. Jeg syns det er viktig å stikke innom eller be dem over, om bare for en halvtimes tid for å komme på en rask kopp kaffe, si hei og leke litt. Vi har valgt å bo i nærheten av hverandre, og jeg syns det er herlig å se henne vokse opp - når de er bortreist på ferie, så føler jeg at jeg har gått glipp av så masse. De vokser og endrer seg så fort! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...