Gå til innhold

Netflix Norge


sofie777

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er vitsen med det? Gult er ukult (når man skal lese)!

Syns det er ganske behagelig å se på jeg. Du blir vant til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mye film og TV med gul tekst, men greier ikke bli vant til det :(

Men jeg synes det er litt merkelig at det er gul tekst på datamaskiner, og ikke andre steder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIl dere som sier at utvalget er så lite: Dere er klar over at utvalget er mye større enn det de viser FØR du melder deg inn? På siden du melder deg inn viser de bare et lite utvalg av det faktiske utvalget...

Anonym poster: 9f516428a5735ca226f78f8bf48e6ec9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Gul her også. Mener å ha lest et sted at det er det som gir best lesbarhet.

Hvilken av seriene på Netflix er best? Har sett Dexter og TVD. Forsøkt meg på Mad Men og Weeds. Andre serier som er bra?

Anbefaler Persepolis av filmene der!

Kommer ikke til å gidde å betale for dette siden det ikke er surround. Får se mest mulig serier i stedet, film er jo kjipt å se..

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant en serie som heter Misfits, ble hekta etter første episode. Er nok ikke alle som vil falle for den, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Det er ikke det. Når man registrerer seg er utvalget mye større. Selv har jeg prøvd det en del nå, og er veldig fornøyd. :) Både på mac, iphone og TV via spillkonsoll.

Regner også med at utvalget vil ta seg mer og mer opp etterhvert!

At man betaler mener du? For jeg har registrert meg, men det er ikke mye utvalg her. Blir jo ikke trukket før om en måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg fant en serie som heter Misfits, ble hekta etter første episode. Er nok ikke alle som vil falle for den, dog.

Jo, den har jeg faktisk hørt mye bra om! Skal definitivt se den. Fikser ikke sci fi, men likte for eksempel Heroes. Prøvde meg på Firefly (som jeg også har hørt mye bra om), men det ble for sci fi igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Hvordan er egentlig kvaliteten? Muligheter for HD?

Det er ikke verst kvalitet egentlig, noe i HD. Funker også på 100 tommer projektor, og det hadde jeg ikke trodd. Det kjipe er lyden, det er ikke surround.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, den har jeg faktisk hørt mye bra om! Skal definitivt se den. Fikser ikke sci fi, men likte for eksempel Heroes. Prøvde meg på Firefly (som jeg også har hørt mye bra om), men det ble for sci fi igjen.

Det er veldig i samme gate som Heroes! Bare at det er mer humor, og briter er fetere enn amerikanere :P Utrolig kul serie, vi har sett to og en halv sesong på litt over en uke.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man betaler mener du? For jeg har registrert meg, men det er ikke mye utvalg her. Blir jo ikke trukket før om en måned.

Nei, mente bare at før man registrerer seg, ser utvalget kjempeskralt ut når man trykker på "se gjennom utvalg". 18 serier, 18 filmer etc. Trodde faktisk det var så lite med en gang jeg... Men når man registrerer seg er det jo en del mere. Utvalget er jo fortsatt ganske lite da, tok ikke lang tid å bla gjennom alt.

Jeg begynner ikke å betale før til neste år, men håper jo utvalget tar seg opp før den tid.

Endret av Ambivalent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIl dere som sier at utvalget er så lite: Dere er klar over at utvalget er mye større enn det de viser FØR du melder deg inn? På siden du melder deg inn viser de bare et lite utvalg av det faktiske utvalget...

Anonym poster: 9f516428a5735ca226f78f8bf48e6ec9

Jeg har meldt meg inn, og har en gratis prøveperiode (det har vel alle, tror jeg). Jeg syns fortsatt at utvalget er elendig!

Mye som er gammelt, og mye som er ukjent.. Hvor er greys anatomy, privat praksis, one tree hill, pretty little liars, +++ ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg meldte meg akkurat inn, men på hver film/serie jeg trykker på får å se, så står det laster inn 4%. Den går jo aldri lenger.. Hva betyr dette? Gledet meg til å se film i dag jeg... :/

edit: funket da jeg byttet fra opera til crome :)

Endret av Salamandria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har i det siste merket at filmen eller episoden jeg ser på, plutselig bare slutter, selv når det er mye igjen av filmen.

Det skjer bare av og til, men det er fryktelig irriterende, for å se videre må jeg trykke på start igjen, og deretter spole frem til der jeg var - noe som ikke er så enkelt på Apple TV som på en pc.

Noen andre som har dette problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i det siste merket at filmen eller episoden jeg ser på, plutselig bare slutter, selv når det er mye igjen av filmen.

Det skjer bare av og til, men det er fryktelig irriterende, for å se videre må jeg trykke på start igjen, og deretter spole frem til der jeg var - noe som ikke er så enkelt på Apple TV som på en pc.

Noen andre som har dette problemet?

Har ikke skjedd med meg, men jeg har kun brukt mobil og pc foreløbig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser på titler, ved siden av årstallet er det en boks det står enten "obs!" eller ett tall i. Hva betyr det? Er det altersgrense? Hvilken grense er i så fall obs da?

Anonym poster: 3afabc6b2a1cf5a6443177a989a2bcc0

Det lurer jeg også på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...