Gå til innhold

Hva slags snusk er det Høie har drevet med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare hva slags snusk det er Høie har gjort i forhold til det nye sykehuset?



Anonymous poster hash: 1326c...18f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: 94e33...445

Hehe, ikke jeg heller gitt. ;)

Anonymous poster hash: 1326c...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke jeg heller gitt. ;)Anonymous poster hash: 1326c...18f

Da er vi to som ikke vet. Blir vi flere?

Anonymous poster hash: 94e33...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare hva slags snusk det er Høie har gjort i forhold til det nye sykehuset?

Anonymous poster hash: 1326c...18f

Hva får deg til å tro at Høie har drevet med snusk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får deg til å tro at Høie har drevet med snusk?

De blå driver bare med snusk.

Anonymous poster hash: 94e33...445

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen forklare hva slags snusk det er Høie har gjort i forhold til det nye sykehuset?

Anonymous poster hash: 1326c...18f

Han har fått sparket de fleste som ville ha sykehuset i Kristiansund, som er det mest naturlige stedet å legge et sykehus for romsdal og nordmøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har fått sparket de fleste som ville ha sykehuset i Kristiansund, som er det mest naturlige stedet å legge et sykehus for romsdal og nordmøre.

Hvis ikke du har dine opplysninger fra konspirasjonsteori-nettstedet nyhetsspeilet, så kunne det da vært grådig interessant å høre litt om hva som er bakgrunnen for dine påstander.

F.eks. om at Høie har fått noen fyret?

Et par-tre navn gjerne, med litt detaljer rundt fyringen, takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du har dine opplysninger fra konspirasjonsteori-nettstedet nyhetsspeilet, så kunne det da vært grådig interessant å høre litt om hva som er bakgrunnen for dine påstander.

F.eks. om at Høie har fått noen fyret?

Et par-tre navn gjerne, med litt detaljer rundt fyringen, takk!

Tuller du?! Det har vel ikke vært skrevet annet enn rundt dette de siste dagene på Nord-vest landet, så ta deg noen klikk på tk.no så kan du fint finne både navn og detaljer! Gidder du ikke det, så ikke kommenter på noe du helt klar ikke har satt deg inn i.

Anonymous poster hash: ad8e1...28a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sparket flere som er for å legge sykehuset til Kristiansund, det har vært hemmelige møter som ikke er protokollført (f.eks et på Gardemoen), han gjennomførte hele avgjørelsen på tre dager (etter hverandre) selv om absolutt alle anbefalte han å bruke lengre tid). Astrid Eidsvik gikk på dagen 6 dager før avgjørelsen skulle bli tatt etter å ha blitt forsøkt overstyrt da det kom frem at hun kom til å lande sin rapport på Kristiansund. Hun har ikke kunne uttalt seg i pressen (enda) pga fare for etterlønn og taushetsplikt, men noe har kommet frem. I tillegg lovde Høie Molde sykehus hvis Høyre kom til makten allerede i 2011 (dette er dokumentert og kom frem i nyhetsbildet i går).

Alt dette kan Sir Winston lese om i Aftenposten, Sunnmørsposten, Vg, Adresseavisa (da nevner jeg ikke med vilje Tidens Krav og Rbnett som er lokalavisene for de to byene og kanskje er litt farget av hvor plasseringen bør være).



Anonymous poster hash: e5435...123
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du?! Det har vel ikke vært skrevet annet enn rundt dette de siste dagene på Nord-vest landet, så ta deg noen klikk på tk.no så kan du fint finne både navn og detaljer! Gidder du ikke det, så ikke kommenter på noe du helt klar ikke har satt deg inn i.

Anonymous poster hash: ad8e1...28a

Til forskjell fra folk flest så klarer jeg fint å google selv, men deres påstand - deres dokumentasjon!!

Googlet har jeg da også gjort, og det som er nevnt på bl.a tk.no er vel i hovedsak påstander om snusk, ikke dokumenterte tilfeller.

Lurer på om dere, som nå er forbannet på Høie, er sure og bitre over at sykehuset ble lagt i Molde?

Om dere hadde hisset dere opp overfor Høie, dersom sykehuset hadde blitt besluttet lagt i Kristiansund?

Tror ikke det, og jeg tror heller ikke alle de nå som tar til orde for all slags kritikk av Høie og hele prosessen hadde ropt så høyt, dersom de hadde fått viljen sin!

Endret av Sir Winston
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til forskjell fra folk flest så klarer jeg fint å google selv, men deres påstand - deres dokumentasjon!!

Googlet har jeg da også gjort, og det som er nevnt på bl.a tk.no er vel i hovedsak påstander om snusk, ikke dokumenterte tilfeller.

Lurer på om dere, som nå er forbannet på Høie, er sure og bitre over at sykehuset ble lagt i Molde?

Om dere hadde hisset dere opp overfor Høie, dersom sykehuset hadde blitt besluttet lagt i Kristiansund?

Tror ikke det, og jeg tror heller ikke alle de nå som tar til orde for all slags kritikk av Høie og hele prosessen hadde ropt så høyt, dersom de hadde fått viljen sin!

Poenget er at det er måten ting er blitt gjort på som opprører folket på nordmøre. Eidsvik gjorde en kjempejobb (selv før det kom frem at hun kom til å lande på Storbakken i Kristiansund) med hele prosessen sin, hun ga tillitt og gjorde alt på en ryddig måte.

Det var etter at hun gikk på dagen og all uærligheten og måten ting var blitt gjort på av Høie, Kinserdal og Haga styret startet. Og det var før selve avgjørelsen om Molde var endelig besluttet.

Ellen Engdahl fra Kristiansund ble bedt om å sitte i styret, men da det kom frem at hun tidligere har flagget for sykehus i Kristiansund så fikk hun ikke likevel. Derimot så ble Stette innsatt i styret, som flere ganger har flagget for sykehus i Molde. Tydeligvis var det helt greit med henne siden hun er moldevennlig.

Hadde alt foregått på en ærlig og redelig måte så ville det vært lettere å svelge for nordmøringene at sykehuset ble lagt til Hjelset.

Det er prosessen i dette og den fullstendige mangelen på demokrati folk roper opp om og reagerer på. Når det i tillegg kom frem i går at Høie lovde Molde sykehus allerede i 2011 så sier det sitt (han uttalte også at de skulle ha nytt sykehus selv om det ble gjort på utradisjonelle metoder).

http://www.nrk.no/mr/--flau-over-eget-parti-1.7488914

http://www.dagensmedisin.no/blogg/jon-magnussen/sirkus-more-og-romsdal/

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Kolberg-mener-sykehusrapport-er-svart-alvorlig-7836045.html

http://www.nettavisen.no/na24/styrelederen-i-helse-mre-og-romsdal-vurderer-sin-stilling/8523285.html

Anonymous poster hash: e5435...123

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blå driver bare med snusk.

Anonymous poster hash: 94e33...445

Haha.. de største korrupsjonssakene i dette landet er uten unntak røde mennesker i god AP ånd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til forskjell fra folk flest så klarer jeg fint å google selv, men deres påstand - deres dokumentasjon!!

Googlet har jeg da også gjort, og det som er nevnt på bl.a tk.no er vel i hovedsak påstander om snusk, ikke dokumenterte tilfeller.

Lurer på om dere, som nå er forbannet på Høie, er sure og bitre over at sykehuset ble lagt i Molde?

Om dere hadde hisset dere opp overfor Høie, dersom sykehuset hadde blitt besluttet lagt i Kristiansund?

Tror ikke det, og jeg tror heller ikke alle de nå som tar til orde for all slags kritikk av Høie og hele prosessen hadde ropt så høyt, dersom de hadde fått viljen sin!

Ja så google det da og les deg opp på saken!

Anonymous poster hash: ad8e1...28a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så google det da og les deg opp på saken!

Anonymous poster hash: ad8e1...28a

Så du klarer ikke å dokumentere påstandene dine altså? Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du klarer ikke å dokumentere påstandene dine altså? Jaja

Dette blir for dumt. Det er greit å sette seg inn i saken før man etterlyser det som har rullet og gått på nyhetskanalen de siste dagene.

Anonymous poster hash: ad8e1...28a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja så google det da og les deg opp på saken!

Anonymous poster hash: ad8e1...28a

Saken har jeg lest, men ikke funnet snev ab bevis for at Høie har styrt prosessen, eller på noen måt direkte har involvert seg, fyret eller avsatt noen.

Hadde du hatt samme holdning i saken i dag, dersom Høie hadde utropt Kristiansund som 'vinner'?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt. Det er greit å sette seg inn i saken før man etterlyser det som har rullet og gått på nyhetskanalen de siste dagene.

Anonymous poster hash: ad8e1...28a

Det sto jo f.eks. at Høie hadde 'blunket' til Kinsardal på et 'møte' (30 sekund) i en korridor sådan at Molde ble valgt.

Dette viste seg å være løgn (altså ikke at han hadde blunket, men at betydningen av blunket ble (med vilje?) missforstått!)

Er det denne slags 'fakta' du mener vi skal lese oss opp på??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken har jeg lest, men ikke funnet snev ab bevis for at Høie har styrt prosessen, eller på noen måt direkte har involvert seg, fyret eller avsatt noen.

Hadde du hatt samme holdning i saken i dag, dersom Høie hadde utropt Kristiansund som 'vinner'?

Hadde sykehuset blitt lagt til Kristiansund hadde sannsynligvis ingen tatt seg bryet med å finne ut hva som hadde skjedd på denne måten som nå har blitt gjort. Men da hadde Molde siden sannsynligvis gjort det OM prosessen rundt saken hadde vært like rotete og uklar som den nå ble helt på innspurten. Da hadde du vendt dette spørsmålet til Moldenserne. Husk; det er PROSESSEN de siste månedene som er årsaken til opprøret, ikke at sykehuset ble lagt til Molde som sådan.

Som en kommenterte; det er ikke greit å tape om man vet at kampen er "fikset".

Anonymous poster hash: ad8e1...28a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt. Det er greit å sette seg inn i saken før man etterlyser det som har rullet og gått på nyhetskanalen de siste dagene.

Anonymous poster hash: ad8e1...28a

Det blir aldri for dumt å spørre om en som hevder noe kan dokumentere påstandene sine. Og hvis det har blitt skrevet så mye om det, burde det være en smal sak å linke til det, istedet for å prøve å snakke seg vekk fra det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...