Gå til innhold

Strømpebukse uten trusa under


tdm900

Anbefalte innlegg

Ikke sikker på om dette er rette stedet, men er det mange av damene her inne som kler seg litt sexy og går uten trusa når det brukes strømpebukse?

For min del ser det så deilig, og sexy ut når jeg ser dere gjør det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sikker på om dette er rette stedet, men er det mange av damene her inne som kler seg litt sexy og går uten trusa når det brukes strømpebukse?

For min del ser det så deilig, og sexy ut når jeg ser dere gjør det ;)

Jeg gjør det. Er deilig og befriende å gå uten :)

Anonymous poster hash: 728c0...65c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal droppe trusa neste gang jeg går i kort kjole ;)



Anonymous poster hash: 9e6d7...9fe
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke for vane å gå uten truse under strømpebuksa, men det hender jeg gjør det når det er varmere i lufta.

Utflod har jeg ikke, så det trenger jeg ikke bekymre meg for.



Anonymous poster hash: c377d...eb5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Er det ikke lov å spørre..?

Joda. Men hvorfor vil du vite det? For å svare for meg selv, jeg er godt voksen som man sier. Jeg går ofte uten truse ellers også, spesielt om sommeren, og har da gjerne på meg en vid, luftig kjole.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det litt... klamt? :rodme:

Kan du ikke prøve da;)? Og fortelle kort om det her etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Men hvorfor vil du vite det? For å svare for meg selv, jeg er godt voksen som man sier. Jeg går ofte uten truse ellers også, spesielt om sommeren, og har da gjerne på meg en vid, luftig kjole.

Ok takk for svar, jeg lurte på fordi jeg ikke opplever slikt i egen omgangskrets og om det kunne knyttes opp mot alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda. Men hvorfor vil du vite det? For å svare for meg selv, jeg er godt voksen som man sier. Jeg går ofte uten truse ellers også, spesielt om sommeren, og har da gjerne på meg en vid, luftig kjole.

Det skal jo også være "sundt" å gå uten trusa, med strømpebuksa uten trusa, så veit jeg ikke om den ligger tett inntil hele tiden, som ei truse gjør.

Leste en artikkel på nett for ei tid tilbake, der var det en journalist som ville prøve å gå uten, og hun merket stor forskjell etter få dager uten trusa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for svar, jeg lurte på fordi jeg ikke opplever slikt i egen omgangskrets og om det kunne knyttes opp mot alder.

Kan jo hende det er flere enn du tror som går uten trusa ;) Tror ikke damer seg mellom snakker om det, er nok mer en liten privat sak :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg ikke si å ha prøvd før.. Tror jeg hadde følt meg for.. exposed :rodme:

Må bare være litt forsiktig med skjørtekanten, så går vel det bra:) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...