Gå til innhold

Oppvaskmaskin fra IKEA - ødelagt?


Gjest snoopy_93

Anbefalte innlegg

Gjest snoopy_93

Hei!
Nå er jeg rådvill og frykter å måtte gå med halen mellom beina opp til utleier..
Jeg satte på en maskin med oppvask og den ble nesten ferdig før de begynte å pipe litt rart. Til vanlig når den er ferdig kommer det "Piiiiiip..........Piiiiiip.......Piiiiiip..........Piiiiiip........Piiiiip" og nå kom det mer "Piiiiiiiip........................Piiiiiiiiip........................Piiiiiiiiip" som ikke stoppet.

Jeg åpner da maskinen og det høres ut som at den driver og tømmer selv om det ikke er noe vann i maskina. Jeg tar ut filteret, men det er ingenting nedi. Prøver å sette maskina på igjen på et kortprog, men den stopper etter kort tid og den pipinga starter. Jeg helte litt vann ned i sluket og da stoppet surklinga helt til vannet hadde glidd ned.

Maskinen er av denne typen: HER

Er det noen som har erfaringer de vil dele? Hvordan får jeg den til å fungere igjen? Finner heller ikke brukermanual annet en bilde-versjonen av hvordan maskina funker med de nedleggbare tallerkenholderne.

På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Oh my god! Nå slutta den å surkle og funker tydeligvis normalt igjen.. Blir forstyrra av dette jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...