Gå til innhold

Hva er de tre siste bildene dine på FB av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste tre bildene publisert av deg, hva er motivet? Bikkja, båten, instaweather? Er vi alle oversharere? :)

Mine siste tre er av en nybygget garasje (stolt!), en barnetegning fått av en nevø (som var morsom) og siste er et oppstilt bilde av en gruppe fra jobben.

Anonymous poster hash: c3283...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine fire siste postet jeg i dag i en collage. Det var tre naturbilder og et av hunden, alle tatt på tur i dag :sol:



Anonymous poster hash: 48a27...acf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørkestativ i salgsannonse, nytt profilbilde etter at jeg fikk meg briller, bilde av meg og mannen på skogstur

Anonymous poster hash: e1c7e...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke på Facebook i det heile tatt, jeg....

:laugh:



Anonymous poster hash: 5a13e...4cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kattepusen min, et bilde fra Feel og de nystrikkede lestene fra mamma :)

Endret av romettig_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt profilbilde (.. bilde av meg, selvsagt), et collage med fun-cam-bilder (av meg, sambo og datteren) og bilde av påskeegg i vinduet (som jeg og ungen malte sammen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre siste har jeg postet fra oktober og frem til nå det viser: barn som har kunstprosjekt på gang, barn og hund som hviler, barn som har sovnet etter å ha kledd seg ut.

Sommerstider er det stort sett hageprosjektene mine som blir delt.

Anonymous poster hash: 98849...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre sin hund, min hund, og en gjeng med hunder som leker :P Så ja, oversharer. Men det får folk tåle. Måtte tilbake til 18. mars for å finne totalt tre bilder, så jeg spammer ikke daglig i det minste.

Anonymous poster hash: a110d...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sjeldent jeg poster noe, men de siste tre er et festbilde (kostymebilde) fra Halloween, ei venninne som glefser pizza på pizzarestaurant i Fredrikstad og et av mine Apple-pepperkaker ;)

Er ikke overdeler selv, men har ikke noe imot de som er det. Er jo på FB for å følge med på folk. Blir det spam, skjuler jeg de bare fra tidslinja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...