Gå til innhold

Hvordan endre språk på samsung s5?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet hvordan jeg endrer språk på hele telefonen, men går det an å endre språk kun på sms? Fordi noen ganger sender jeg sms på svensk/fransk/spansk og da er det irriterende å ikke ha de riktige bokstavene/aksentene. Det gikk på nokia men har ikke funnet en egen språkinnstilling på samsung :(



Anonymous poster hash: ede8c...e98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Swiftkey og da drar jeg bare "spacebar" til høyre/venstre så endre jeg tastaturet til andre valgte språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Swiftkey og da drar jeg bare "spacebar" til høyre/venstre så endre jeg tastaturet til andre valgte språk.

Hva er swiftkey? Knappen som brukes til mellomrom står det norsk på, men jeg trykker og trykker og det skjer ingenting.. sykt annoying! Nettopp kjøpt ny tlf og greier.

Anonymous poster hash: ede8c...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er swiftkey? Knappen som brukes til mellomrom står det norsk på, men jeg trykker og trykker og det skjer ingenting.. sykt annoying! Nettopp kjøpt ny tlf og greier.

Anonymous poster hash: ede8c...e98

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.touchtype.swiftkey

Jeg bruker ikke Samsung lengre, så jeg husker ikke hvordan tastaturet som kommer med fungere. Bruker Sony Z3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.touchtype.swiftkey

Jeg bruker ikke Samsung lengre, så jeg husker ikke hvordan tastaturet som kommer med fungere. Bruker Sony Z3.

Åh det går ikke :( Det står at jeg må legge inn kredittkortopplysninger og det er helt uaktuelt. Jaja, det var 5500 kr rett i dass :( Får kjøpe meg en annen tlf i morgen. Noen som har tips til en tlf med muligheten til å legge inn andre språk på sms? Uten apper og masse dilldall?

Anonymous poster hash: ede8c...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det går ikke :( Det står at jeg må legge inn kredittkortopplysninger og det er helt uaktuelt. Jaja, det var 5500 kr rett i dass :( Får kjøpe meg en annen tlf i morgen. Noen som har tips til en tlf med muligheten til å legge inn andre språk på sms? Uten apper og masse dilldall?

Anonymous poster hash: ede8c...e98

Må ikke legge inn noe kreditt greier. Men det finnes vel en versjon som koster penger og en som er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er selvfølgelig mulig å endre språket uten ekstra apper. Prøv å holde inne knappen rett til venstre for mellomromstasten, får du opp alternativer da? Hvor ett av de er et tannhjul?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig mulig å endre språket uten ekstra apper. Prøv å holde inne knappen rett til venstre for mellomromstasten, får du opp alternativer da? Hvor ett av de er et tannhjul?

Jaaa det gikk :danse: Endelig kan jeg sende normale tekstmeldinger så mine utenlandske venner forstår. Takk og takk! Nå trenger jeg ikke kjøpe ny mobil likevel. :blomst:

Anonymous poster hash: ede8c...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa det gikk :danse: Endelig kan jeg sende normale tekstmeldinger så mine utenlandske venner forstår. Takk og takk! Nå trenger jeg ikke kjøpe ny mobil likevel. :blomst:

Anonymous poster hash: ede8c...e98

Hurra, godt å høre :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig mulig å endre språket uten ekstra apper. Prøv å holde inne knappen rett til venstre for mellomromstasten, får du opp alternativer da? Hvor ett av de er et tannhjul?

Eneste gode svaret i hele tråden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...