Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Datteren til simmen min har giftet seg, og jeg ble rørt av seremonien. Er jeg fortsatt litt nygift? :kline:

"Svigersønnen" min må få seg en jobb, enten politi eller lege. Noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren til simmen min har giftet seg, og jeg ble rørt av seremonien. Er jeg fortsatt litt nygift? :kline:

"Svigersønnen" min må få seg en jobb, enten politi eller lege. Noen anbefalinger?

Jeg har ikke prøvd legen ennå, men politijobben er ganske artig, selv om den begynner å bli litt gjentagende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 2 stk som har begynt å spille Sim nå på pc'en min. Har lagret spillene med egne navn. Men når vi nå skal inn der igjen etterpå så finner vi ikke igjen lagrede spill...? Hjelp...??



Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er 2 stk som har begynt å spille Sim nå på pc'en min. Har lagret spillene med egne navn. Men når vi nå skal inn der igjen etterpå så finner vi ikke igjen lagrede spill...? Hjelp...??

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Når du er inne i hovedmenyen i spillet, så skal det være et ikon som ser ut som en diskett oppe i høyre hjørnet. Der kan du finne lagrede spill :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge lever egentlig simmene? Det er lenge siden det kom opp en melding om at både "jeg" og mannen min bare hadde få dager igjen, men begge lever fortsatt i beste velgående. Mannen har også blitt bortført av romvesener og blitt gravid etter at han ble gammel, jenta er nå snart tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bestilt tannbleking på ebay? Noen å anbefale? :) Og ikke minst, funker det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bestilt tannbleking på ebay? Noen å anbefale? :) Og ikke minst, funker det?

Tror du la denne under feil tråd. Får nok flere svar et annet sted, hvite tenner er jo ikke så viktig når du sitter klistret til skjemen fordi du er hekta på sims. :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du la denne under feil tråd. Får nok flere svar et annet sted, hvite tenner er jo ikke så viktig når du sitter klistret til skjemen fordi du er hekta på sims. :laugh:

Hahaha ops, gikk litt fort i svingene :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ops, gikk litt fort i svingene :skratte:

Tror du la denne under feil tråd. Får nok flere svar et annet sted, hvite tenner er jo ikke så viktig når du sitter klistret til skjemen fordi du er hekta på sims. :laugh:

Tvert imot så har vi vel nesten ikke tid å PUSSE tennene engang, viktigere å hjelpe Sim-generasjonene videre :fnise:

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om jeg kan finne igjen bildene som blir tatt i spillet, på pc'n? Altså hvor de blir lagret... Har lett igjennom alle mapper :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes dere om mitt aller første selvbygde hus? :P

Sett utenfra, ved inngangspartiet:

YplE2GQ.png

Uteområdet:

WWklVdK.png

Inngangspartiet:

WgwudJL.png

Kjøkkenet samt spisestue:

Pq9Uzql.png

Stuen (Det rommet til venstre er kontoret)

lFuJqlK.png

Badet, med tilhørende gang til uteområdet.

Wxu7pTQ.png

Peisområdet/oppholdsrom i 2. Etasjen

mbnzvVG.png

Hovedsoverom:

HZ5yE8f.png

Soverom nr.2 tilhørende sønnen

CfKZ0Sa.png

Soverom til datteren når hun blir større:

XiiKaXt.png

KYylfvT.png

Basseng i kjelleren, med tilhørende rom for dusjing o.l

AsEMK4q.png

Anonymous poster hash: ed70d...822

Har du lyst til å legge ut huset, slik at jeg kan laste det ned? :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva håper dere den neste utvidelsespakken blir? :danse: Vil ha mer! Haha :fnise:

Håper på årstider eller dyreliv! Hadde vært såå gøy og kunne lage en gård med kuer osv :fnise: har alltid syns dyreliv har vært bra jeg da , og ble jo mye bedre i 3'ern enn 2'ern. Så jeg har kanskje litt for høye forhåpninger til 4'ern :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva håper dere den neste utvidelsespakken blir? :danse: Vil ha mer! Haha :fnise:

Jeg er ganske sikker på at det blir enten kjæledyr eller byliv. Jeg håper på kjæledyr, årstider eller en generasjoner-pakke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om jeg kan finne igjen bildene som blir tatt i spillet, på pc'n? Altså hvor de blir lagret... Har lett igjennom alle mapper :/

Dokumenter - Electronic Arts - The Sims 4 - Skjermbilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årstider og generasjoner :) Savner småbarn! Hadde vært kult med værtyper også. F.eks solskinn (så kan man sole seg), regn (paraply så man ikke blir våt), snø (lage snømenner og snølykter), høststorm osv osv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...