Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest _Hufsa_

Noen her som har sett traileren til den nye konsollen nintendo skal komme med, Wii U?

Syntes den ser veldig lovende ut og gleder meg masse :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tirkes

Hva jeg spiller nå er litt... urhm. Siden det varierer veldig. Sist uke har jeg spilt:

Portal 2 - co op for det meste.

CoD - Black ops (zombie mode sammen med venner er morro, ellers foretrekker jeg modern warefare)

WoW - fikk skviset inn noen raids. Cho'Gal hard mode er hatefull.

Rome Total War - nostalgi. Jeg fikk så lyst etter å ha spilt litt Sims:P

Sims 3 - som jeg måtte laste ned til en ung jente som var innom på besøk og fant ut jeg burde teste selv. Etter to runder uten juks fant jeg ut av Sims er morsom som dødfødt tidsfordriv, men ingen utfordringer bortsett fra Ting.Tar.Tid.

Left 4 Dead 2 - fire forskjellige nedlastbare ekstra campaigns, Mye moro.

EVE Online - jeg spiller ikke selv egentlig, misliker spillet, det kjeder meg litt, men måtte "passe på" kontoen til en venn som er hekta og ikke hadde nettilgang noen kvelder.

...I kveld vil jeg fortsette Nostalgiingen min og spille Age of Empires || - Conquerors Expansion.

Forsøker desperat å holde meg unna League of Legends og Minecraft som altformange folk forsøker å bølle meg til å spille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke annet så finnes jo det andre bra spill til wii om det nye Zelda skulle være dårlig. Zelda twilight princess, New super mario bros, Super Mario Galaxy 1 og 2, Donkey Kong osv :D

Jeg syntes en wii er et must-have uansett jeg. Spesielt siden man også kan laste ned gamle klassikere i fleng. Er jo kjempegøy å sitte å spille spill fra NES og SNES!

Så var det denne studentøkonomien ;) Har ps3 og er utrolig fornøyd med denne, de fleste spill jeg spiller kommer til den konsollen. Det som trekker meg mot wii er hovedsaklig gamle klassikere og Mario. Zelda har jeg runnet så mange ganger at det hadde jeg nok ikke kjøpt, men de gamle zeldaspillene der i mot, de hadde jeg garantert skaffet meg :rodmer:

Huff, jeg merker jeg blir litt bekymret for det kommende skoleåret nå, frister veldig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller fortsatt wow, men nå har jeg også joinet et rp-guild! Jeg må si at spillopplevelsen har blitt kraftig utvidet - særdeles underholdende! ^^

RPing er morsomt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veksler mellom Sims3, Civ5 og HOMM5 for tida :) Også fikk jeg tak i en vistavennlig versjon av Jazz Jackrabbit 2 her om dagen, så for nostalgien sin skyld måtte jeg spille gjennom et par runder :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runescape! :)

Vet det har mye dårligere grafikk en WoW og andre spill, men det har sin sjarm :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mario Kart Wii. Noen som vil spille online med meg? =3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Vampen

Er der ved lakebed temple. Vet ikke hvor mye jeg skal si i tilfelle du ikke har kommet dit og ikke har spilt det før. Vil jo ikke spoile noe, hehe.

Er første gangen jeg spiller det. Har nettopp vært på en ukes ferie med pause fra spillinga nå, men nå blir jeg nok å fortsette :D

Har du kommet langt i spillet?

Nå er det jo noen dager siden du spurte, men jeg svarer allikevel.:) Jeg har tatt en pause nå, for jeg begynner å ane at jeg nærmer meg slutten! Og jeg vil ikke at det skal være ferdig ennå.. :sjenert: Men jeg driver egentlig og roter rundt i City in the sky, etter å ha brukt mangfoldige timer på å jakte på howling stones, hjerter, bugs og poes.

Hvor langt har du kommet nå? En ting som går igjen med alle Zelda spill er at jeg avskyr alle former for vanntempel (det i Ocarina of time var skrekken!) og Lakebed var intet untak! *grøss* Ikke like ille som de i Ocarina og Majoras, men ille nok. :fnise: Frustrasjonshøydaren kom allikevel ikke der, men, uten å røpe for mye iom at jeg ikke vet hvor du er, på hjertejakt i Snowpeak. Fyttirakkern, sånne ting er ikke bra for verken nerver eller pumpa. :snurt::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Mario Kart Wii. Noen som vil spille online med meg? =3

Jeg holder på å fylle Zelda.pausen min med Mario Kart Wii! :goodbye: Fyttirakkern så mye man kan unlocke der! LITT mer enn på GC versjonen kan man si.. Og det rattet kan forøvrig brenne sakte i helheim! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å fylle Zelda.pausen min med Mario Kart Wii! :goodbye: Fyttirakkern så mye man kan unlocke der! LITT mer enn på GC versjonen kan man si.. Og det rattet kan forøvrig brenne sakte i helheim! :fnise:

Spiller du online da? Vil du adde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest sardintroll

Har børstet støvet av The Sims 3, ettersom jeg nettopp har skaffet meg Generasjoner og Byliv. :) Flere muligheter, og flere bugs! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørn82

Jeg spiller ingen ting for tiden, og venter egentlig på at Starwars the old republic skal komme. Bare en utfordring mens jeg venter på spillet. Jeg må ha en ny PC for å spille det og den blir ikke billig.. =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Spiller mest Fallout: New Vegas for tiden. Og litt The Longest Journey. Men jeg merker jeg har lyst til å ta opp SC2 igjen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Terraria! Min nye forelskelse. Anbefaler de nysgjerrige å se både yogscast og Totalbiscuit sine klipp på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har det gått i:

- team fortress 2

- wow

- forsaken world

- gray matter

Straks blir det å prøve betaen av homm VI :)

Endret av LadyStarlight
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...