Gå til innhold

sure kjeftesmeller, tør dere stå frem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Helt enig med deg TS! Er glad jeg ikke har ei dame som kjefter på meg for nesten ingenting. Eneste gangene hun kjefter på meg er når jeg skal "tøffe meg" litt for mye og gjøre sprø ting. Men det er ikke sånn skikkelig kjefting. Det er for hun er redd for meg. Men det finnes dessverre kvinnfolk der ute som syter, kjefter og klager for ingenting, og det finnes dessverre menn der ute som kan være skikkelig drittsekker.

Dette er en tvetydig setning. Er hun redd for deg i betydningen at du kan komme til å gjøre henne noe, eller mener du at hun er bekymret for at det skal skje deg noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Do lokk som ikke er lukket ned.

At de bruker tørkerull i stede for servietter.

Skoene står på gulve i stede for på skostativet.

Å en hel andre ting hvor jeg ikke får med meg annet enn: Jamen Tore da!!! Bla bla bla bla!!!

Du får ta dem litt du da, mennene sine vil de jo ikke høre på.

Anonymous poster hash: d50a2...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bitterpikk" brukes stort sett i sånne "jeg hater kvinner" og "norske kvinner er for feite/late/stygge/dumme" tråder. Tråder der kvinnene blir pepret først.

...Grunnen til at jeg blir sur når ikke doringen er nede er fordi at av meg og gubben er det jeg som risikerer et saftig blåmerke på rauen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lett å være mann. Lurer på hvem som er skyld i alle skillsmissene. Damen eller mannen?



Anonymous poster hash: 3a574...4ae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RottusFrekkus

Den er på første side her nå, god lesning!

-tallerkendama

Anonymous poster hash: 1a8e2...6ef

Takk! Høhø.....atter en problemstilling jeg aldri har tenkt på.

Jeg har dog vært på besøk hos en kollega som kjeftet på mannen fordi han ikke satte glassene riktig inn i oppvaskmaskinen......ble litt satt ut, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Bitterpikk" brukes stort sett i sånne "jeg hater kvinner" og "norske kvinner er for feite/late/stygge/dumme" tråder. Tråder der kvinnene blir pepret først.

...Grunnen til at jeg blir sur når ikke doringen er nede er fordi at av meg og gubben er det jeg som risikerer et saftig blåmerke på rauen.

Du har vel ikke så dårlig tid på do at du ikke rekker å se om den ikke ligger nede?

Anonymous poster hash: d50a2...a26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RottusFrekkus

Men jo, jeg blir DRITSUR når mannen til stadighet stjeler sokkene mine. Hallo Kitty er det eneste som får være ifred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lett å være mann. Lurer på hvem som er skyld i alle skillsmissene. Damen eller mannen?

Anonymous poster hash: 3a574...4ae

Jeg tror mannen veldig ofte velger det, etter mange år med kjeft og lite sex. Noen menn velger dessverre å være utro og da er det dana som går...og hun forstår ikke hvorfor han var det.

Utroskap er en veldig dum grunn til å piffe opp sexlivet sitt forresten, men noen vil faktisk ha kona si uansett.

Anonymous poster hash: d50a2...a26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting som virkelig irriterer meg, er at mange damer synes det er helt greit å slå!

Anonymous poster hash: d50a2...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta dem litt du da, mennene sine vil de jo ikke høre på.

Anonymous poster hash: d50a2...a26

Har sagt i fra til hun som er værst på en pen måte, og hun har blitt litt bedre.

Han har begynt å si i fra også.

Det værste er at de alle har skikkelig snille og gode menn som hjelper til med det meste.

Så de har egentlig ikke noe å klage over i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bitterpikk" brukes stort sett i sånne "jeg hater kvinner" og "norske kvinner er for feite/late/stygge/dumme" tråder. Tråder der kvinnene blir pepret først.

...Grunnen til at jeg blir sur når ikke doringen er nede er fordi at av meg og gubben er det jeg som risikerer et saftig blåmerke på rauen.

På jobben min er det bare damer på avdelingen. Så er ikke vandt til at doringen kan stå oppe.

Stesset som jeg da er til tider legger jeg ikke merke til at den nå er oppe.

Så det måtte jo ende som det gjorde.

Å jeg hylte ut i forskrekkelse og av at det gjorde vondt. Noen mindre pene ord kom det også.

Da jeg kom ut så var det ikke vanskelig å se at vikaren var synderen. Han vår så lei seg for at han hadde glemt å ta ned ringen.

Jeg sa som det var at det kun var min egen skyld mens jeg lo godt av hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Synes det er så mange tråder om hvor ræva menn er, og når menn prøver å ta litt igjen så blir det fort ampert. Gjerne setninger som: lag en egen tråd da. Bitterpikk er en populært ord her også ser jeg, har aldri sett ordet før jeg havnet her. Men nok om det!

Tråder med alt fra: han rullerer ikke tallerkene når han tar ut av oppvaskmaskinen, liten pikk, han tjener ikke nok osv osv.

Tenker dere selv over hvordan det er å leve sammen med dere? Synes det er utrolig mye selvskryt fra damene her hvor flinke de er i huset, at de jobber og er gudinner i senga. Tråder hvor dere oppfordrer damer til å kjefte ned mannen sin, dumpe han for bagateller og nekte ham sex.

Det er sikkert en god del håpløse menn der ute, for all del. Men er dette måten å prøve å løse tingene på?

Så...vær så snill å fortell hvordan dere tror han ser dere. Fortell om dine dårlige sider.

Jeg tror selvinnsikt er en del av oppskriften på et godt forhold.

Jeg mener jeg er en bra mann, men er klar over at jeg har feil og mangler som alle andre.

Jeg er klønete, ser ikke alltid alt som trengs å gjøres, vasker sikkert tøy feil og er håpløs til å vaske gulv. Men jeg skal ikke bli rakket ned på av den grunn.

So please ladies, shoot!

Anonymous poster hash: d50a2...a26

Hvorfor skriver du som anonym?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg har lært er å unngå kvinner. Jeg har det mye bedre som singel!



Anonymous poster hash: 3a574...4ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du som anonym?

For ikke å få dette brukt mot meg i andre tråder. Damene her er nådeløse og bruker alt mot deg i en annen tråd. Kun derfor.

Jeg er ingen...det dere kaller en bitterpikk og har enda ikke blitt kalt det. Og sånn skal det forbli.

Men du da Frue, har du noe å tilføre tråden? Hvordan er du mot din mann?

Anonymous poster hash: d50a2...a26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For ikke å få dette brukt mot meg i andre tråder. Damene her er nådeløse og bruker alt mot deg i en annen tråd. Kun derfor.

Jeg er ingen...det dere kaller en bitterpikk og har enda ikke blitt kalt det. Og sånn skal det forbli.

Men du da Frue, har du noe å tilføre tråden? Hvordan er du mot din mann?

Anonymous poster hash: d50a2...a26

Du er tydeligvis veldig ny her.

Anonymous poster hash: 1dcee...7c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Noen ganger har man grunn til å heve stemmen litt da, hehe.

Men jeg skjønner ikke helt damer, de bruker 25-35 år på å finne drømmemannen og så bruker de resten av tiden de har med han til å prøve å forandre han! Hvorfor?

Anonymous poster hash: d50a2...a26

fordi han var ikke drømmemannen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tydeligvis veldig ny her.

Anonymous poster hash: 1dcee...7c1

Ganske.

Anonymous poster hash: d50a2...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg svært lite egentlig. Dolokk som står oppe og sokker på gulvet driter jeg litt i. Det jeg kan irritere meg over er når folk ikke rydder etter seg,setter skitne tallerken oppå benken istedenfor i oppvaskmaskina(20cm under benken) og ALDRI vasker. Dette gjelder ikke menn generelt,men folk. Venniner som er på besøk i typ 2-3uker,kollektiv ol...det er irriterende når folk gir faen i å holde det litt pent rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...