Gå til innhold

Måtte bære sekken hele veien!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnneShirley

En ting du må lære deg når du er på jentetur, er at dere ALLTID MÅ VÆRE PAR-TALL! Er dere 3 blir det 2 mot 1, er dere 5 blir det 4 mot 1, aldri 3 mot 2. Jenter/damer er jævlige mot hverandre, det slutter ikke når dere blir voksne. Alle menn vet dette!

Jeg fatter ikke at dere aldri lærer det greiene der.

Anonymous poster hash: 0a84b...69e

Tull og tøys. Jeg har vært på mange fine turer med grupper på 3 eller 5.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tull og tøys. Jeg har vært på mange fine turer med grupper på 3 eller 5.

Det er ikke tull og tøys. Dette bør alle vite.

Men ingen regel uten unntak da.

Men hunkjønn må være partal for å få det mest harmonisk.

Ikke lat som om det ikke har rot i virkligheten.

Dette starter veldig tidlig hos jenter og slutter aldri.

Anonymous poster hash: 0a84b...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å ha ryggrad. Hadde det vært menn og en mann innser at han er den som har blitt utvalgt som sekkbærer, så bøyer han ikke seg ned å tar det inn i analen.

Dette er jeg enig i.

Jeg ville bare satt sekken på bakken og begynt å gå og sagt "Ja, da får sekken bare være igjen her". Muligens ville de ha reagert litt og sagt at du overdramatiserte litt, men hva så. Jeg ville aldri ha båret sekken hele veien.

Anonymous poster hash: eb86d...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Det er ikke tull og tøys. Dette bør alle vite.

Men ingen regel uten unntak da.

Men hunkjønn må være partal for å få det mest harmonisk.

Ikke lat som om det ikke har rot i virkligheten.

Dette starter veldig tidlig hos jenter og slutter aldri.

Anonymous poster hash: 0a84b...69e

Min erfaring som "hunkjønn" tilsier at det går HELT fint å være oddetallsgrupper. I alle fall når man regner voksne kvinner. I den verste puberteten er jo alt vanskelig, men for meg som er midt i 30 årene framstår påstanden din som fordomsfullt pjatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg vel avtalt å bytte på underveis, om alt skulle pakkes i èn sekk.. Makan til frekke folk.



Anonymous poster hash: fe53a...73d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring som "hunkjønn" tilsier at det går HELT fint å være oddetallsgrupper. I alle fall når man regner voksne kvinner. I den verste puberteten er jo alt vanskelig, men for meg som er midt i 30 årene framstår påstanden din som fordomsfullt pjatt.

Voksne kan fort vise seg å være 10 ganger verre en barn og ungdom!

Anonymous poster hash: 0a84b...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

Voksne kan fort vise seg å være 10 ganger verre en barn og ungdom!

Anonymous poster hash: 0a84b...69e

Ikke på dette området. Damer som er voksne, mentalt ikke bare i antall år, klarer fint å dra på turer i oddetallsgrupper uten problemer. Jeg har gjort det MANGE ganger og aldri opplevd noen problemer rundt dette temaet.

Selvfølgelig kan det være at en person er litt utenfor gruppen og føler seg som "femte hjul*, men det kunne skjedd i en gruppe på 4 eller 6 også. Og absolutt også blant menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er jeg helt enig med de andre at det å ta EN sekk i utgangspunktet var utrolig dumt. Stapper mannen min alt oppi sin sekk, er han også inneforstått med at han må bære alt hele turen. Skal jeg ta over en stor sekk, ville jeg "knela" etter få meter. Personlig ville jeg også fått veldig dårlig samvittighet hvis jeg skulle traska rundt uten noe på ryggen, mens en person slet og bar en tung sekk.

Håper du har lært at du aldri lar andre stappe tingene sine i din sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres da veldig merkelig at én skal bære tungt, istedet for å fordele på alle slik at alle bærer lett! Isåfall bør den som kom med den "glimrende" ideen bære sekken! Neste gang booker du bilen din inn på verksted (så noen andre må kjøre), og så har dere hver deres sekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting du må lære deg når du er på jentetur, er at dere ALLTID MÅ VÆRE PAR-TALL! Er dere 3 blir det 2 mot 1, er dere 5 blir det 4 mot 1, aldri 3 mot 2. Jenter/damer er jævlige mot hverandre, det slutter ikke når dere blir voksne. Alle menn vet dette!

Jeg fatter ikke at dere aldri lærer det greiene der

Er man 6 stk, så kan det jo likevel være 5 mot 1. Eller går det ikke? Kanskje noe alle menn vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I himmelens navn, for noen råttsekker. De skulle ikke fått nytt godt av en eneste smule fra den sekken.

Jeg hater å bære tung sekk selv, men da fatter jeg jo også at jeg må pakke det lille jeg klarer å bære i en egen sekk, ikke lempe alt sammen i én tung sekk og forvente at noen andre skal bære.

Neste gang står du på ditt. Plukk ut din egen drikkeflaske og levne resten igjen (eller, neste gang vet du at du ikke skal godta noe sånt i utgangspunktet, men).

Anonymous poster hash: bdb8e...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke veldig vanlig at kvinner går sammen mot en slik? En i gjengen prøver å være rettferdig, resten vil ikke og da blir hun ene den som er dummingen. Kvinner som råtter seg sammen mot en, har inntrykk av at det er veldig vanlig. I hvertfall i forhold til hvor ofte det skjer blant menn(så og si aldri)

Kjipe kvinner, ja. Dessverre har jeg inntrykket av at disse venninnene til TS er av denne kjipe typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang pakker dere i hver deres sekk. Utrolig dårlig gjort av venninnene dine.

Selv ville jeg bare satt fra meg sekken og sagt "noen andre sinn tur", og begynt å gå

(Kanskje jeg er litt barnslig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og angående bensinpenger. FØR dere er framme, stopper du ved en minibank og sier: "Da har jeg regnet ut at det ble 100kroner på hver i bensin, og jeg vil gjerne ha dem med en gang."

Ikke SPØR. KREV. Da slipper du diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...