Gå til innhold

Mamma og halvsøsteren min ble glade da pappa døde :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å gjøre en lang historie kort.

Helt siden det ble slutt mellom mamma og pappa da jeg var liten, så har det vært full isfront mellom de to. Mamma var alkoholiker og knasket piller, så han fikk nok til slutt. Mamma har i alle år vært bitter på han og gjort alt hun kan i sin makt til å få alle i mot han. Hun har hjernevasket min halvsøster til å tror han er en ond og fæl mann. Noe han ikke er. Alle på mor siden er gale i hodet. Den ene er verre enn den andre. Jeg har alltid vært den stygge slemme ulven. Da vi vokste opp, så ble broren min og halvsøstra mi skikkelig favorittisert av mamma og jeg fikk skylden for alt. Så jeg har tatt avstand og heller vært med de på far siden. Mindre drama der.

Pappa døde i mai og gjett om mamma spratt champagne flaska da? Jeg fikk ingen kondolasjoner, kort eller blomster. NOTHING! De kom ikke i begravelsen en gang. Mamma hadde faktisk sagt til tanta mi (søstra til pappa) at hun var glad for han endelig død og han kunne brenne i helvete. Halvsøstra mi stod ved siden av å nikket :roll:

Hvem var det som tok seg av halvsøstra mi da mamma var alkoholiker og ikke var i stand til å ta seg av henne? Jo det var pappa. Hennes pappa bodde i utlandet. I 4 år bodde hun oss pappa med oss. Han tok henne imot og lot henne bo hos han. Har hun noen gang vist takknemlighet ovenfor pappa? Nei da..

Nå er det nok. Jeg vil ikke ha noen ting med de å gjøre. I årevis har mamma behandlet meg som søppel og drit, men nå er det nok! I cant take it anymore.!!! Ja å mamma mente på jeg måtte dele arven jeg fikk med halvsøstra mi. HAH. Hadde pappan hennes dødd, så hadde ikke jeg fått en krone. Så nå går mamma å sier til alle at jeg bare er en gjerrigknark.

Vet ikke helt hvor jeg vill med dette innlegget, men må bare få litt frustrasjon her. Endelig har jeg klart å komme vekk fra de. Mamma har hele tiden prøvd å gitt meg dårlig sannvittighet ved å si at jeg er en dårlig datter osv. No moore.



Anonymous poster hash: ec5e1...36b
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer :( Jeg tror faktisk du gjør det riktige her ved å kutte dem ut, og behold hele arven selv :klem:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold arven din med god samvittighet.

Kondolerer med faren din. :( Fint at du har klart å komme deg vekk fra din mor og halvsøster.



Anonymous poster hash: 6645d...061
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er god! Som ikke lot andre påvirke forholdet til faren din. Tror du har gjort rett i å ta avstand fra mor og andre, det virker som de har et forskrudd syn på ting.

Stå på ditt nå, og ikke la dem få påvirke deg til å få dårlig samvittighet!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre en lang historie kort.

Helt siden det ble slutt mellom mamma og pappa da jeg var liten, så har det vært full isfront mellom de to. Mamma var alkoholiker og knasket piller, så han fikk nok til slutt. Mamma har i alle år vært bitter på han og gjort alt hun kan i sin makt til å få alle i mot han. Hun har hjernevasket min halvsøster til å tror han er en ond og fæl mann. Noe han ikke er. Alle på mor siden er gale i hodet. Den ene er verre enn den andre. Jeg har alltid vært den stygge slemme ulven. Da vi vokste opp, så ble broren min og halvsøstra mi skikkelig favorittisert av mamma og jeg fikk skylden for alt. Så jeg har tatt avstand og heller vært med de på far siden. Mindre drama der.

Pappa døde i mai og gjett om mamma spratt champagne flaska da? Jeg fikk ingen kondolasjoner, kort eller blomster. NOTHING! De kom ikke i begravelsen en gang. Mamma hadde faktisk sagt til tanta mi (søstra til pappa) at hun var glad for han endelig død og han kunne brenne i helvete. Halvsøstra mi stod ved siden av å nikket :roll:

Hvem var det som tok seg av halvsøstra mi da mamma var alkoholiker og ikke var i stand til å ta seg av henne? Jo det var pappa. Hennes pappa bodde i utlandet. I 4 år bodde hun oss pappa med oss. Han tok henne imot og lot henne bo hos han. Har hun noen gang vist takknemlighet ovenfor pappa? Nei da..

Nå er det nok. Jeg vil ikke ha noen ting med de å gjøre. I årevis har mamma behandlet meg som søppel og drit, men nå er det nok! I cant take it anymore.!!! Ja å mamma mente på jeg måtte dele arven jeg fikk med halvsøstra mi. HAH. Hadde pappan hennes dødd, så hadde ikke jeg fått en krone. Så nå går mamma å sier til alle at jeg bare er en gjerrigknark.

Vet ikke helt hvor jeg vill med dette innlegget, men må bare få litt frustrasjon her. Endelig har jeg klart å komme vekk fra de. Mamma har hele tiden prøvd å gitt meg dårlig sannvittighet ved å si at jeg er en dårlig datter osv. No moore.

Anonymous poster hash: ec5e1...36b

Uff. Din mor høres ut som min eks!

Ikke snakk med henne noe mer, vet det er vanskelig, men det må til. Hun våkner nok litt opp til slutt.

Anonymous poster hash: 79ea7...2b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer.

Behold arven, du, og muligens hold kontakten med disse to på et absolutt minimun.



Anonymous poster hash: b0697...ec4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold arven din! Det har du all rett til! Din halvsøster eller mor for den del, fortjener ikke en eneste krone med den respektløse oppførselen der! :snurt:

Kondolerer! :klem: Glad for å lese at pappaen din ihvertfall tok vare på deg :hjerte: Og du har et så mye bedre liv uten dine halvsøsken og mor, om det er slik de behandler deg :)

Ikke la deg vippe av pinnen! :hjerte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Det finnes et ord for dette: karma.



Anonymous poster hash: bc52a...9a0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Kondolerer.

Tror nok du gjør rett i å kutte dem ut. Søstra di kan du eventuelt ta opp kontakten med om noen år, folk forandrer seg gjerne over tid, og det kan være at hun etterhvert skjønner at hun blir manipulert.
Det må være utrolig vondt å miste noen som står deg så nær uten å ha støtte fra familien :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff de hørtes ikke noe snille ut. Slike mennesker ville ikke jeg ha hatt i mitt liv i alle fall. Du har det nok mye bedre uten de.

Tenk at din mor mener du skal dele arven med din halvsøster? :sjokkert: Hvorfor? Nei behold arven med GOD sannvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er familie er det ikke nødvendigvis gode mennesker! Behold arv med god samvittighet, disse menneskene er smålig og tragiske. Du fortjener bedre. Kondolerer så mye for ditt tap av din far <3

Anonymous poster hash: d8ce6...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk arven din med god samvittighet og bruk pengene så pappan din hadde blitt stolt. jeg tror og han hadde blitt stolt og rørt av at du er så lojal mot han og ser hvordan de folka virkelig er, og ikke lot deg knekke av dem. Det er ikke vanskelig å se at du er glad i pappan din! Du var nok en god datter, de andre kan brenne i helvete selv! :hug:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Vær glad du er mer oppegående mentalt enn din mor og søster.

Så lite empati noen mennesker innehar.

Kondolerer med faren din. Han harde deg,og det var han nok takknemlig for :-)

Behold arven alene med verdens beste samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som faren din var et godt menneske og at du har arvet mange av hans egenskaper ❤️

Anonymous poster hash: 9d4bf...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Idollet

Helt sykt. Synes nesten du burde ta deg en skikkelig prat med moren din. Kondolerer, skjønner ikke hvor trist dette er for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sterk. Bra du har støtte på farssiden, så kan du la morssiden seile sin egen sjø. Ikke la dem trekke deg ned.



Anonymous poster hash: 6645d...061
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...