Gå til innhold

Jeg har så lyst til å være utro....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts : sett deg ned å snakk med mannen din. Det er jo ikke andre menn du vil ha, men spenningen. Kanskje dere kan oppfylle noen fantasier sammen ? :)

:) Ja. Det er faktisk sant, det er jo spenningen jeg vil ha og savner. Kanskje jeg finner mot til å snakke med han om det en dag, jeg er ikke så flink til sånt.

Anonymous poster hash: f292c...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snuppi

:) Ja. Det er faktisk sant, det er jo spenningen jeg vil ha og savner. Kanskje jeg finner mot til å snakke med han om det en dag, jeg er ikke så flink til sånt. Anonymous poster hash: f292c...583

Rollespill er jo spennende!

Det er bare fantasien som setter begrensningene. - men det tror jeg ikke det vil gjøre hos dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal vhan denne tråden. Du har hele tiden stått sterkt på at det er han du vil ha og at du aldri vil være utro, selv etter ubetenksom oppfordring til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det sånn at du har møtt en ny mann som du har mye kontakt med på nett? Det hjelper ikke akkurat på at du har en annen mann som trekker deg i sin retning.

Det fører ingenting bra med seg, annet enn at du blir usikker på om det du har er godt nok. Den nye mannen har også sine feil og mangler, og om han har det du ønsker på en måte, så kommer du til å savne noen andre egenskaper, som kanskje din mann er sterkere på. Du har det kanskje sånn med mannen din også, at du savner noen ting han ikke har? Mens du samtidig er glad for at han enkelte egenskaper?

Ingen mann har ALT. Vi må lære oss å leve med våre menn, med alle deres feil og mangler, sånn som de må lære seg å leve med oss, med våre feil. Vi er veldig utakknemlige om vi bare ser våre fordeler, og bare deres feil. Om du har en ny mann som viser deg reklamesiden sin, og er spennende, så husk at han også har sine feil, og de kan være verre å leve med på sikt enn de feilene mannen din har.

Sex og lidenskap er som sagt sterkest den første tiden, etter det kommer det å tilpasse seg hverandres liv, med barn og alt annet. Det medfører ikke nødvendigvis så sterk lidenskap eller lyst, særlig om en har barn som også må venne seg til alt. Det blir faktisk mest en ubehagelig overgang, som for noen betyr et bedre liv, og som får andre til å innse at de hadde det bedre før. For det er da hverdagen kommer inn, med sine ubehageligheter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal vhan denne tråden. Du har hele tiden stått sterkt på at det er han du vil ha og at du aldri vil være utro, selv etter ubetenksom oppfordring til det

Forstår det sånn at du har møtt en ny mann som du har mye kontakt med på nett? Det hjelper ikke akkurat på at du har en annen mann som trekker deg i sin retning.

Det fører ingenting bra med seg, annet enn at du blir usikker på om det du har er godt nok. Den nye mannen har også sine feil og mangler, og om han har det du ønsker på en måte, så kommer du til å savne noen andre egenskaper, som kanskje din mann er sterkere på. Du har det kanskje sånn med mannen din også, at du savner noen ting han ikke har? Mens du samtidig er glad for at han enkelte egenskaper?

Ingen mann har ALT. Vi må lære oss å leve med våre menn, med alle deres feil og mangler, sånn som de må lære seg å leve med oss, med våre feil. Vi er veldig utakknemlige om vi bare ser våre fordeler, og bare deres feil. Om du har en ny mann som viser deg reklamesiden sin, og er spennende, så husk at han også har sine feil, og de kan være verre å leve med på sikt enn de feilene mannen din har.

Sex og lidenskap er som sagt sterkest den første tiden, etter det kommer det å tilpasse seg hverandres liv, med barn og alt annet. Det medfører ikke nødvendigvis så sterk lidenskap eller lyst, særlig om en har barn som også må venne seg til alt. Det blir faktisk mest en ubehagelig overgang, som for noen betyr et bedre liv, og som får andre til å innse at de hadde det bedre før. For det er da hverdagen kommer inn, med sine ubehageligheter.

Takk for flere gode innspill. Denne mannen har vært en god venn og en god støttespiller i mange, mange år. Derfor synes jeg det er vanskelig å se bort fra han. Og viser jeg han tråden så blir jeg nødt til å droppe han etterpå, noe annet synes nok ikke samboeren min at er ok. Noe jeg forstår. Siden jeg kjenner han så godt kjenner jeg godt til baksidene også og jeg vet at noe forhold hadde jeg aldri ønske med han. Det er bare spenningen ved het, lidenskapelig sex med andre, utroskap, masse følelser som vipper meg av pinnen.

Det som er synd er jo at det skaper en illusjon av at vårt samboerskap er kjedeligere enn det det egentlig er. Bra sex blir plutselig kjedelig - fordi det er så veldig mye mer intenst og spennende i dagdrømmene.

Anonymous poster hash: f292c...583

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flere gode innspill. Denne mannen har vært en god venn og en god støttespiller i mange, mange år. Derfor synes jeg det er vanskelig å se bort fra han. Og viser jeg han tråden så blir jeg nødt til å droppe han etterpå, noe annet synes nok ikke samboeren min at er ok. Noe jeg forstår. Siden jeg kjenner han så godt kjenner jeg godt til baksidene også og jeg vet at noe forhold hadde jeg aldri ønske med han. Det er bare spenningen ved het, lidenskapelig sex med andre, utroskap, masse følelser som vipper meg av pinnen.

Det som er synd er jo at det skaper en illusjon av at vårt samboerskap er kjedeligere enn det det egentlig er. Bra sex blir plutselig kjedelig - fordi det er så veldig mye mer intenst og spennende i dagdrømmene.

Anonymous poster hash: f292c...583

Om du ikke dropper han fordi han får negativt innflytelse på forholdet ditt, bør du ihvertfall droppe å ha såpass personlig kontakt med han at det får innflytelse på sexlivet med mannen din. Det er en grense der. Det er ok med venner, men ikke om det går utover forholdet til partneren. Og det er også snakk om respekt for mannen din. Du ville heller ikke likt at mannen din hadde så intens kontakt med en venninne at han tente mer på henne enn på deg, og dessuten så for seg et liv med den lidenskapen han fikk med henne?

Du sier du ikke ønsker noe forhold til denne vennen, ettersom du kjenner han så godt. Er han da verdt å satse et ellers godt forhold på? Ved evt å være utro? Og hvor er respekten for forholdet ditt fra denne vennen? Vil han ha deg, og driter i hva det medfører for deg? I så fall er han jo ikke en god venn! Da tenker han kun på seg selv, og bryr seg ikke om hva du må "betale" for det.

Jeg vet at det er sånn at man nedvurderer det man har i forhold til hva man kan oppleve med andre seksuelt. Det er endel av å være menneske, og ja jeg har vært i samme situasjon. Men det er kun kortvarig, og neppe verdt å gå inn på, om ikke den andre er mer rett for deg enn mannen din er på lang sikt. Det medfører med stor sannsynlighet at alt kommer opp i lyset, det vil bli brudd mellom deg og mannen, og du vil måtte gå videre fra det forholdet du er i. Ønsker du det?

Sexlivet med mannen din vil ikke bli mer spennende med årene, uten at du gjør en innsats. Men det vil ikke sexlivet med en ny partner heller. Men selv da vil nyhetens begjær falme, og bli til hverdagssex. Dere vil også havne i et spor, og du eller han vil kanskje ønske noe mer eller annet enn dere opplever med partneren. Som sagt, en får ikke alt i en mann, heller ikke på det punktet. Og ingen mann får alt i en kvinne.

Det du kan gjøre, er å godkjenne fantasiene dine, og bruke dem sammen med mannen din. Om det er han nye, som du etterhvert vil føle det samme med som du gjør nå, eller han du har, det er ubetydelig. Du velger selv. Uansett vil du en gang komme dit du er nå med den nye også. Når du er klar over det, og at du kan gjøre mye selv, så blir alt enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sannsynligvis er dine heftige dagdrømmer mer spennende enn et forhold med din eldre kompis. Uansett skjønner jeg ikke hva du skal omgås han for, når du sliter med å stole på seg selv sammen med ham. Hvis du setter familien høyere enn deg selv, kutter du kontakt med denne kompisen som frister deg så du nesten ikke vet hva du skal gjøre.



Anonymous poster hash: 221b4...121
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mennesker går ud fra at utroskab er ødelæggende for et ægteskab, men nye undersøgelser viser at det faktisk ikke er tilfældet. Her mener de utro selv, at det rent faktisk forbedrer deres parforhold.

Kvinder, der har en affære oplever ofte forbedringer i forholdet til deres mand eller kæreste, ifølge en undersøgelse foretaget blandt medlemmer af Victoria Milan, Danmark's utroskab site.
- Kærlighed er ikke et nulsumsspil - får man mere kærlighed i livet, bliver man mere kærlig over for alle, siger Dominika Peczynski, informationschef for Victoria Milan.


Begge parter vinder
Også den der bliver bedraget får det bedre af utroskaben, ifølge undersøgelsen. 31,1 procent af kvinderne mener, at de har været venligere mod deres mand eller kæreste, siden de startede deres sidespring. Desuden tilbringer 46,9 procent af dem mere kvalitetstid med deres partner.
44,7 procent af de utro kvinder siger, at de har sex oftere med deres partnere, siden de begyndte at være utro.

http://www.q.dk/MIT-Q/Sex/2013-21-utroskab-forberer-aegteskabet.aspx

Kanskje vi skulle slutte å se så negativt på utroskap?



Anonymous poster hash: 50257...0c4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er om utroskapen er en like stor suksess for disse kvinnene når de blir avslørt. Den som blir bedratt er nok ikke like enig i at utroskap forbedrer parforholdet.



Anonymous poster hash: 221b4...121
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mennesker går ud fra at utroskab er ødelæggende for et ægteskab, men nye undersøgelser viser at det faktisk ikke er tilfældet. Her mener de utro selv, at det rent faktisk forbedrer deres parforhold.

Kvinder, der har en affære oplever ofte forbedringer i forholdet til deres mand eller kæreste, ifølge en undersøgelse foretaget blandt medlemmer af Victoria Milan, Danmark's utroskab site.

- Kærlighed er ikke et nulsumsspil - får man mere kærlighed i livet, bliver man mere kærlig over for alle, siger Dominika Peczynski, informationschef for Victoria Milan.

Begge parter vinder

Også den der bliver bedraget får det bedre af utroskaben, ifølge undersøgelsen. 31,1 procent af kvinderne mener, at de har været venligere mod deres mand eller kæreste, siden de startede deres sidespring. Desuden tilbringer 46,9 procent af dem mere kvalitetstid med deres partner.

44,7 procent af de utro kvinder siger, at de har sex oftere med deres partnere, siden de begyndte at være utro.

http://www.q.dk/MIT-Q/Sex/2013-21-utroskab-forberer-aegteskabet.aspx

Kanskje vi skulle slutte å se så negativt på utroskap?

Anonymous poster hash: 50257...0c4

Denne undersøkelsen er så useriøs at den kan ikke brukes som argument.

Den tar for seg de utroes erfaringer men sier ingenting om hva de som ble sveket syns om sidespranget.

Det blir meningsløst å forsvare noe med å liksom dokumentere det med en artikkel som er så åpenbart vinklet til de utro's fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mennesker går ud fra at utroskab er ødelæggende for et ægteskab, men nye undersøgelser viser at det faktisk ikke er tilfældet. Her mener de utro selv, at det rent faktisk forbedrer deres parforhold.

Kvinder, der har en affære oplever ofte forbedringer i forholdet til deres mand eller kæreste, ifølge en undersøgelse foretaget blandt medlemmer af Victoria Milan, Danmark's utroskab site.

- Kærlighed er ikke et nulsumsspil - får man mere kærlighed i livet, bliver man mere kærlig over for alle, siger Dominika Peczynski, informationschef for Victoria Milan.

Begge parter vinder

Også den der bliver bedraget får det bedre af utroskaben, ifølge undersøgelsen. 31,1 procent af kvinderne mener, at de har været venligere mod deres mand eller kæreste, siden de startede deres sidespring. Desuden tilbringer 46,9 procent af dem mere kvalitetstid med deres partner.

44,7 procent af de utro kvinder siger, at de har sex oftere med deres partnere, siden de begyndte at være utro.

http://www.q.dk/MIT-Q/Sex/2013-21-utroskab-forberer-aegteskabet.aspx

Kanskje vi skulle slutte å se så negativt på utroskap?

Anonymous poster hash: 50257...0c4

Wow, hvilken kildekritikk!:-D:-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange flere innspill. Jeg vil påpeke igjen: jeg kommer aldri til å være utro. Når jeg ikke stoler på meg selv betyr det bare at jeg ikke setter meg i situasjonene jeg vet er dumme (jeg reiser ikke ut og tar noen øl med han lenger, feks). Han er en ordentlig og trivlig fyr som nok er enda nøyere enn meg på at det ikke kan skje noe.

Det er tankene, å være besatt av dagdrømmingen, lengte konstant etter spenningen, som plager meg..

Takk igjen spesielt til Majott, du har satt mange tanker i gang i hodet mitt (no worries, ingen erotiske ;) ) og jeg synes du har veldig, veldig rett. :)



Anonymous poster hash: f292c...583
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke tilfeldigvis født i stjernetegnet tvillingen? :P

Jeg er selv 22 år og har samboer og to hunder. Er lykkelig, har et godt sexliv osv. Men noen ganger dagdrømmer jeg om røff sex med deilige menn. Ellr om en mann jeg kjenner eller en kjendis osv. Og jeg tenker også at det er litt "trist" å aldri oppleve å ha sex med andre igjen. Og det å være singel og fri. Men så tenker jeg alltid langsiktig etterpå.. hva er best egentlig? Å være sammen med en herlig mann som du kommer til å gifte deg med og få barn med. En som alltid vil være ved din side eller å være singel og flørte rundt? Hva blir man mest lei av sånn langsiktig sett?



Anonymous poster hash: 60a19...41e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde dette vært en gutt så hadde svarene vært annerledes som: drittsekk, idiot og utrofaen osv.. KG ER OG VIL ALLTID VÆRE DOBBELMORALSK

Anonymous poster hash: 7aeae...845

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mennesker går ud fra at utroskab er ødelæggende for et ægteskab, men nye undersøgelser viser at det faktisk ikke er tilfældet. Her mener de utro selv, at det rent faktisk forbedrer deres parforhold.

Kvinder, der har en affære oplever ofte forbedringer i forholdet til deres mand eller kæreste, ifølge en undersøgelse foretaget blandt medlemmer af Victoria Milan, Danmark's utroskab site.

- Kærlighed er ikke et nulsumsspil - får man mere kærlighed i livet, bliver man mere kærlig over for alle, siger Dominika Peczynski, informationschef for Victoria Milan.

Begge parter vinder

Også den der bliver bedraget får det bedre af utroskaben, ifølge undersøgelsen. 31,1 procent af kvinderne mener, at de har været venligere mod deres mand eller kæreste, siden de startede deres sidespring. Desuden tilbringer 46,9 procent af dem mere kvalitetstid med deres partner.

44,7 procent af de utro kvinder siger, at de har sex oftere med deres partnere, siden de begyndte at være utro.

http://www.q.dk/MIT-Q/Sex/2013-21-utroskab-forberer-aegteskabet.aspx

Kanskje vi skulle slutte å se så negativt på utroskap?

Anonymous poster hash: 50257...0c4

Så kilden din til at utroskapens positive sider er informasjonssjefen til en datingside for de som ønsker å være utro?

Anonymous poster hash: 77fbd...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mennesker går ud fra at utroskab er ødelæggende for et ægteskab, men nye undersøgelser viser at det faktisk ikke er tilfældet. Her mener de utro selv, at det rent faktisk forbedrer deres parforhold. Kvinder, der har en affære oplever ofte forbedringer i forholdet til deres mand eller kæreste, ifølge en undersøgelse foretaget blandt medlemmer af Victoria Milan, Danmark's utroskab site.- Kærlighed er ikke et nulsumsspil - får man mere kærlighed i livet, bliver man mere kærlig over for alle, siger Dominika Peczynski, informationschef for Victoria Milan. Begge parter vinderOgså den der bliver bedraget får det bedre af utroskaben, ifølge undersøgelsen. 31,1 procent af kvinderne mener, at de har været venligere mod deres mand eller kæreste, siden de startede deres sidespring. Desuden tilbringer 46,9 procent af dem mere kvalitetstid med deres partner.44,7 procent af de utro kvinder siger, at de har sex oftere med deres partnere, siden de begyndte at være utro.http://www.q.dk/MIT-Q/Sex/2013-21-utroskab-forberer-aegteskabet.aspx Kanskje vi skulle slutte å se så negativt på utroskap? Anonymous poster hash: 50257...0c4

Er det virkelig mulig å være så blåst i hodet at det en bruker så totalt useriøs

undersøkelse som dette som et argument?

Den svikter på alle mulige punkter for troverdighet.

Her har de valgt en populasjon bestående av de mest kyniske av de som er utro.

Her er det ikke snakk om "dårlig timet kjærlighet", eller noen blir revet ned i et svakt øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for flere gode innspill. Denne mannen har vært en god venn og en god støttespiller i mange, mange år. Derfor synes jeg det er vanskelig å se bort fra han. Og viser jeg han tråden så blir jeg nødt til å droppe han etterpå, noe annet synes nok ikke samboeren min at er ok. Noe jeg forstår. Siden jeg kjenner han så godt kjenner jeg godt til baksidene også og jeg vet at noe forhold hadde jeg aldri ønske med han. Det er bare spenningen ved het, lidenskapelig sex med andre, utroskap, masse følelser som vipper meg av pinnen.

Det som er synd er jo at det skaper en illusjon av at vårt samboerskap er kjedeligere enn det det egentlig er. Bra sex blir plutselig kjedelig - fordi det er så veldig mye mer intenst og spennende i dagdrømmene.

Anonymous poster hash: f292c...583

Vel. Jeg har en liknende greie med en tidligere studievenn - og problemet for "oss" er at det er lett å falle inn i fantasiverden, mens disse mennene jo har slike relasjoner til flere enn bare oss.

Altså, veldig ofte(med mindre denne personen er forelsket i deg og vil være i et forhold med deg) har slike personer den effekten på andre; de er flinke til å lytte, de er uimotståelige for endel, fremstår mystisk osv.

Men egentlig er jo de akkurat som alle andre i forhold - og det er viktig å innse at (som oftest) så har disse personene liknende relasjoner til endel andre også. Altså, fortrolige samtaler/flørting/dele fantasier osv.

Ville det eksempelvis vært 100% greit for deg, eller er det bare litt bekreftelse og flørting du er ute etter?

Det er forsåvidt ingenting skadelig med litt flørting og prating - men veldig ofte er forventningene innserst inne annerledes selv når man ikke ønsker forlate det man har.

Veldig mange ville blitt skuffet om denne andre personen faktisk hadde liknende relasjon til endel andre.

Hva tenker du om det?

Anonymous poster hash: b6a09...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt som deg. Har ikke lyst å være utro, men jeg elsker den spenningen i begynnelsen av et forhold, oppmerksomheten, lidenskapen, sexen... Alt.

Men samtidig vet jeg at det også er vondt i den perioden. Vondt å lengte, mye usikkerhet, mange tanker om hva som vil skje videre osv. Det er ikke noe ålreit egentlig.

Jeg ønsker et stabilt og rolig liv, fast forhold, trygghet.. Samtidig som jeg virkelig lengter etter spenningen. Hvis jeg skal høre på den eventyrlystne delen av meg selv vil jeg aldri bli lykkelig for hverdagen vil komme i et hvert forhold og jeg har ikke lyst å bytte parner i hytt og pine heller.

Jeg liker å drømme meg litt bort og sveve litt rundt i min egen verden ved å lese bøker osv. Da får jeg levd et annet liv ved sidenav familielivet jeg faktisk lever i. Jeg lever meg veldig inn i bøker/filmer så for meg er det et fint avbrekk fra en slitsom hverdag.

Det er selvsagt også veldig viktig å pleie forholdet sitt. Finn på noe med mannen din, noe utenom det vanlige slik at dere kan bli kjent på nytt og kjenne at dere lever litt. Mannen min og jeg pleier å reise bort på hotell, ikke så langt unna hjemme, bare for å komme oss vekk fra huset. Det gjør mye for oss :)

Anonymous poster hash: edeb8...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke tilfeldigvis født i stjernetegnet tvillingen? :P

Jeg er selv 22 år og har samboer og to hunder. Er lykkelig, har et godt sexliv osv. Men noen ganger dagdrømmer jeg om røff sex med deilige menn. Ellr om en mann jeg kjenner eller en kjendis osv. Og jeg tenker også at det er litt "trist" å aldri oppleve å ha sex med andre igjen. Og det å være singel og fri. Men så tenker jeg alltid langsiktig etterpå.. hva er best egentlig? Å være sammen med en herlig mann som du kommer til å gifte deg med og få barn med. En som alltid vil være ved din side eller å være singel og flørte rundt? Hva blir man mest lei av sånn langsiktig sett?

Anonymous poster hash: 60a19...41e

Nei, det er jeg ikke, hehe.. Og du har rett. Det beste er jo å være med familien min. Og det er jo derfor jeg er det. Men jeg må kanskje tenke mer på det, være mer bevisst på det, så ikke andre tanker tar så fryktelig overhånd.

Vel. Jeg har en liknende greie med en tidligere studievenn - og problemet for "oss" er at det er lett å falle inn i fantasiverden, mens disse mennene jo har slike relasjoner til flere enn bare oss.

Altså, veldig ofte(med mindre denne personen er forelsket i deg og vil være i et forhold med deg) har slike personer den effekten på andre; de er flinke til å lytte, de er uimotståelige for endel, fremstår mystisk osv.

Men egentlig er jo de akkurat som alle andre i forhold - og det er viktig å innse at (som oftest) så har disse personene liknende relasjoner til endel andre også. Altså, fortrolige samtaler/flørting/dele fantasier osv.

Ville det eksempelvis vært 100% greit for deg, eller er det bare litt bekreftelse og flørting du er ute etter?

Det er forsåvidt ingenting skadelig med litt flørting og prating - men veldig ofte er forventningene innserst inne annerledes selv når man ikke ønsker forlate det man har.

Veldig mange ville blitt skuffet om denne andre personen faktisk hadde liknende relasjon til endel andre.

Hva tenker du om det?

Jeg hadde blitt veldig lei meg om han flørtet med alt og alle, ja. På den andre siden har det aldri vært noen åpenbar flørting - synes jeg. Litt hint her, en kommentar der, vi vet begge hva som er i gjære (i forhold til at det holder på å tippe over til flørt). Håper allikevel jeg kjenner han så godt at jeg vet han ikke ville flørtet rundt med alt og alle sånn. Samtidig, hadde han funnet seg en kjæreste og hatt det bra med henne så hadde det også vært okei, han fortjener det beste. Jeg er på ingen måte villt forelsket eller har noen dypere følelser - enda. Men jeg føler jeg beveger meg ut på farlig farvann..

Takk for alle råd og innspill igjen.

TS

Anonymous poster hash: f292c...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jeg ikke, hehe.. Og du har rett. Det beste er jo å være med familien min. Og det er jo derfor jeg er det. Men jeg må kanskje tenke mer på det, være mer bevisst på det, så ikke andre tanker tar så fryktelig overhånd.

Jeg hadde blitt veldig lei meg om han flørtet med alt og alle, ja. På den andre siden har det aldri vært noen åpenbar flørting - synes jeg. Litt hint her, en kommentar der, vi vet begge hva som er i gjære (i forhold til at det holder på å tippe over til flørt). Håper allikevel jeg kjenner han så godt at jeg vet han ikke ville flørtet rundt med alt og alle sånn. Samtidig, hadde han funnet seg en kjæreste og hatt det bra med henne så hadde det også vært okei, han fortjener det beste. Jeg er på ingen måte villt forelsket eller har noen dypere følelser - enda. Men jeg føler jeg beveger meg ut på farlig farvann..

Takk for alle råd og innspill igjen.

TS

Anonymous poster hash: f292c...583

OK, jeg kan med en gang si at dette er dødfødt for din del.

Og ja, jeg sier det utfra egen selvinnsikt :) Altså. Jeg kjenner meg veldig igjen i dette med ønske om bekreftelse, og at det er sårt om en man flørter med også flørter med andre. Selv når man ikke ønsker noe mer - det handler bare om indre svakheter hos en selv. Tåpelig sjalusi over ingenting.

Men, jeg tror du må ta utgangspunkt i at denne vedkommende faktisk har et likende forhold til andre - selvsagt sier han det ikke til deg. Du er jo i forhold med en annen og har denne relasjonen, hvorfor skulle ikke alle andre kunne være slik også?

Du vet jo selv at hverdagen kommer også ed en ny person uansett hvem det ville være - og bryter man ut av et forhold tenker jeg det må være uavhengig av andre og ønsker om spenning osv.

I tillegg er det helt normalt å ha de tankene og følelsene du har, det vil komme og gå. Jeg bare "er" sånn, og det hjelper ikke å fortrenge det, men det hjelper heller ikke å la det gå for "langt". Middelveien er vanskelig å finne her.

Jeg tenker det lureste er å ta en liten pause fra denne personen(ikke noe dramatisk, bare forklar at du kommer til å være litt er utilgjengelig fordi du må konsentrere deg om mye jobbing eller noe sånt) - og så fokuserer du på forholdet ditt hjemme.

Flørt med mannen din, forsøk å ha mer sex, del fantasier osv. Det vil ikke gjøre at du blir en annen person og mister behov for spenning, men det gjør at du også passer på å vanne gresset hjemme litt innimellom.

Gjør man det ser jeg ingen stor fare med å ha slike tanker og ønsker fra tid til annen.

Kunne du eks ha hatt et åpent forhold seksuelt? Hva ville det gjort med deg om du eksempelvis visste av mannen din avogtil hadde sex med andre kvinner(og du med andre menn fra tid til annen)? Hva tror du mannen din hadde tenkt om dette?

Anonymous poster hash: b6a09...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...