Gå til innhold

Han sier han det eneste som kunne vært bedre er utseendet mitt :,(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg er blitt sammens med ganske nylig sa noe i går til meg som såret meg veldig.

Han sa at han har det veldig bra sammens med meg men at det eneste som kunne vært bedre er det utseendemessige.. Dette sa han til meg kl 03.30 om natta. Etter at han hadde prøvd seg på sex. (Jeg hadde mageondt og orket ikke)

Jeg ble veldig sint, spratt ut av senga og sa "j**** tusen takk for den da!! -Hvorfor ligger du her ved siden av meg da?" Han svarte at han visste han kunne få mye penere dame enn meg men at han valgte meg pga personligheten?? Wtf da?

Jeg vet selv at jeg ikke er noe fruktfat og superpen, men jeg er da slett ikke stygg, ikke overvektig og jeg steller meg pent hver dag. Sminker meg, steller håret mitt bra, kler meg i en bra stil som passer meg..

Det vonde er at han ofte flørter med damer som han synes er pene når jeg er der. Gir de mye oppmerksomhet når jeg ser det. Er veldig på dem. Men dette vil han ikke innrømme. Bare at den og den dama er jævla fin liksom..

Jeg føler meg som et forbanna andrevalg, han sier han vil heller ha ei dame som ikke er så pen, men som er snill og grei og bra for han. Enn ei dame som er jævlig fin men han ikke passer sammens med..?

Jeg føler at når han vil ha sex med meg så er det noen andre som har gjort han kåt..

At han gir meg oppmerksomhet bare for å holde på meg..

Når andre, pene jenter er der så MÅ han prøve å flørte med dem..

Det er spesielt ei dame han alltid flørter mye med. Jeg har konfrontert han med det mange ganger da hun er ei felles venninne. Han sier bare at hun er fin ja men ikke riktig for han.. Men hvorfor må han sitte å flørte med henne da? Når jeg ser på? VIL han at jeg skal bli sjalu? Jeg er også ganske sikker på at hun egentlig ønsket å bli sammens med han..

Jeg vurderer nå sterkt å la han få valget om å gå til denne andre dama å høre om hun fortsatt vil ha han.. Jeg har sagt det til han at jeg vil ikke stå i veien for hans lykke hvis han kan passe bedre med henne.. Men han har blånektet på det. Han sier han ikke har behov for det.. Men det må jo være da en grunn til at han MÅ flørte med henne..

Hva skal jeg gjøre?



Anonymous poster hash: f2535...cbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det har jeg faktisk lyst til å gjøre.. Men saken er at han sier han har sterke følelser for meg. Men jeg klarer ikke tro på det når han flørter med andre hele tiden.. Han sier han vil ha en fremtid med meg.. Han ser for seg umger og hus og campingvogn med meg.. Og det er såklart veldig smigrende.. Men så kommer dette med at jeg kunne vært mye finere da.. :(



Anonymous poster hash: f2535...cbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Hvor finner KGs kvinner disse mennene?



Anonymous poster hash: d41c1...534
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel innlysende hva som er det rette å gjøre her.

Jeg er HI. Er det så j**** innlysende hva som er riktig mener du? Fordi når jeg selv har sterke føleser for fyren og alt unntatt denne greia her er perfekt.. Og jeg føler det som om han bortsett fra dette faktisk er mannenn i mitt liv... Hva da?

Anonymous poster hash: f2535...cbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si tilbake at du valgte han for utseende, men ikke for personlighet. For personlligheten hans er helt på trynet.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste grunnen til at du holder på denne fyren er vel at han har deg såpass under hælen allerede.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er HI. Er det så j**** innlysende hva som er riktig mener du? Fordi når jeg selv har sterke føleser for fyren og alt unntatt denne greia her er perfekt.. Og jeg føler det som om han bortsett fra dette faktisk er mannenn i mitt liv... Hva da? Anonymous poster hash: f2535...cbe

Hvis du syns en fyr som driter deg ut (hva tror du venninnene dine tenker når han flørter med dem?), ikke har respekt for deg eller bryr seg om følelsene dine fortjener tittelen Mannen i mitt liv, så må du jo bare fortsette forholdet.

Men tror du det er bra for deg, eller blir du så provosert fordi du vet AB har rett?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste grunnen til at du holder på denne fyren er vel at han har deg såpass under hælen allerede.

Grunnen til at jeg fortsatt holder på han er jo fordi jeg har følelser for han. Sterke følelser av det slaget som ikke kommer dalende når som helst i livet.. Og at han på alle andre måter er riktig for meg.

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du syns en fyr som driter deg ut (hva tror du venninnene dine tenker når han flørter med dem?), ikke har respekt for deg eller bryr seg om følelsene dine fortjener tittelen Mannen i mitt liv, så må du jo bare fortsette forholdet.

Men tror du det er bra for deg, eller blir du så provosert fordi du vet AB har rett?

Han flørter ikke med alle venninnene mine. Men med en spesielt som vi begge to kjenner. Blir sjalu om jeg sier vi skal ta en kaffe sammens, vil gjerne være med.

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart med det. Jentene går for gutter som er kjekke, barske og breiale, men når de samme kvalitetene kommer tilbake og biter dem i ræva, da er det plutselig galt. Man høster som man sår.



Anonymous poster hash: a841b...def
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si tilbake at du valgte han for utseende, men ikke for personlighet. For personlligheten hans er helt på trynet.

Dårlig idé.

I en overfladisk instagram-verden er ikke det en like stor fornærmelse som det han kom med.

Faktisk ingen fornærmelse i det hele tatt. Hvem vil vel ikke være fysisk attraktiv, på bekostning av det meste annet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først poster du en problemstilling, du får ikke de svarene du ønsker å høre også blir du sur.

Nei, bli i forholdet du, dere blir nok lykkelige sammen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig må du dumpe han! Jeg skjønner ikke at det er et spørsmål en gang..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg faktisk lyst til å gjøre.. Men saken er at han sier han har sterke følelser for meg. Men jeg klarer ikke tro på det når han flørter med andre hele tiden.. Han sier han vil ha en fremtid med meg.. Han ser for seg umger og hus og campingvogn med meg.. Og det er såklart veldig smigrende.. Men så kommer dette med at jeg kunne vært mye finere da.. :(

Anonymous poster hash: f2535...cbe

det her sier vel alt, han synes du er ok som koneemne, grei å ha hjemme, og så kommer han til å ha andre på si

normale folk sier ikke sånt til kjæresten

Anonymous poster hash: 64232...4a3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg faktisk lyst til å gjøre.. Men saken er at han sier han har sterke følelser for meg. Men jeg klarer ikke tro på det når han flørter med andre hele tiden.. Han sier han vil ha en fremtid med meg.. Han ser for seg umger og hus og campingvogn med meg.. Og det er såklart veldig smigrende.. Men så kommer dette med at jeg kunne vært mye finere da.. :(

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Hvis han hadde hatt så forsømt sterke følelser fordel, så hadde han ikke hatt behov for å kommentere at utseendet sitt burde være bedre...

Det virker som han ikke får bedre.

Jeg er for første gang enig med den evige "DUMP HAN" som er så typisk på KG.

Anonymous poster hash: dbe8b...a59

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart med det. Jentene går for gutter som er kjekke, barske og breiale, men når de samme kvalitetene kommer tilbake og biter dem i ræva, da er det plutselig galt. Man høster som man sår.

Anonymous poster hash: a841b...def

Jeg er HI. Eh hæh? Jeg gikk ikke for en mann som var kjekk og barsk og breial spesielt. Jeg gikk for en som er en bra fyr på alle måter bortsett fra akkurat det med flørtingen og det han sa om utseendet mitt.

Jeg hadde ingen spesielle forventninger til utseendet sånn sett. Jeg har aldri gått spesielt etter utseende på menn, det har kommet som en bonus om de var kjekke. Den jeg er glad i og forelsket i er automatisk den mest tiltrekkende personen jeg vet om. Dette vet han innmari godt.

-Ja han er kjekk med en del sjarme, men det er personligheten jeg faller for. Når jeg så får høre tilbake ting som at han har gode gener, bra utseende osv.. At han kunne fått veldig pene damer som kjæreste men ikke valgte dem.. Hva skal jeg da tro??

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...