Gå til innhold

Mannen tok bilde av dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror de fleste ville opplevd det som leit eller ubehagelig hvis det var dem selv som hadde blitt tatt bilde av og omtalt som ekle å se på. Forhåpentligvis var ikke damen som typen til TS omtalte som ekkel, en i kameratens familie, omgangskrets eller bekjentskapskrets. Verden er ikke så stor som man tror. Det har skjedd før at den som prøver å være morsom på andes bekostning driter seg skikkelig ut.



Anonymous poster hash: e9316...044
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle âme

Dette gjor noken eg kjenne når h*n var i Usa og.

Eg syns det er forferdelig idiotisk og teit gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coolaid; no shit sherlock. Det står ingenting om mannen enn at han er 30 år gammel (tror det har kommet opp) og vi kan ta utgangspunkt i at de ikke har snapsavepics. Igjen, det er selve snapn ts reagerer på. Så skjønner ikke helt styret du lager med å informere KG om de forskjellige app'ne (som det er blitt fortalt om 10000 ganger her på KG).

Ja, det er krenkende å bli tatt bilde av (for 100 gangen)

Dama visste ingenting om det (for 100 gangen)

Ts så ikke humoren i det (for 100 gangen)

Ingen skade skjedd. Bortfra i ts øyve en forkastelig handling.

Diskrimering rammer den som diskrimeneres direkte eller indirekte sånn at personen VET eller får antydninger om at det er det de er utsatt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor bli så gæren over at mannen din syns det var disgusting å se på?

Spiller da ingen rolle om du kanskje eser ut om 10-20 år, kan da ikke forlange at mannen skal synes at feite folk er fint å se på.

Litt enig med mannen din jeg. Digre fleskberg i åletrange tights med magen tytende over er utrolig stygt.

Varmt eller ikke, så bør en kle seg etter kroppsfasong.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg hadde syns det var ufint og barnslig og hadde fortalt han nettopp det. Men utover det er det ikke mye å gjøre. Ikke akkurat dumpegrunn.

Men unnskyldning om at kamera og tlf er så tilgjengelig at man må regne med sånt går jeg ikke med på. Folkeskikk er forhåpentligvis ikke av moten enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde syns det var ufint og barnslig og hadde fortalt han nettopp det. Men utover det er det ikke mye å gjøre. Ikke akkurat dumpegrunn.

Men unnskyldning om at kamera og tlf er så tilgjengelig at man må regne med sånt går jeg ikke med på. Folkeskikk er forhåpentligvis ikke av moten enda.

Poenget er at terskelen for sånt er lavere. Har ingenting med folkeskikk i sin helhet å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns det rett og slett var umodent av han

Anonymous poster hash: bd9bb...497

Mannen din (og sikkert alle kameratene også) bør bli voksne og forstå at det ikke er morsomt og ikke ok oppførsel.

Anonymous poster hash: 1ff30...cc6

Utrolig ufint og særdeles frekt gjort. UFF.

Veldig umodent av mannen din.

Anonymous poster hash: e74e6...56c

For en dustete og umoden ting å gjøre!

Dette er umodent og frekt. Fy faen, har ikke ord!

Fy f så umodent å frekt!

Da jeg leste disse kommetarene, så fikk jeg et lite øyeblikk lyst til å sitere en gammel bok: "Den av dere som er uten skyld, kan kaste den første sten." Men så kom jeg på at feilen som kritiseres her, ikke er å dømme og se ned på andre, men å avsløre for andre at du dømmer og ser ned på andre. Og da blir jo alt så mye bedre.

Dessuten er det som står i den gamle boka, sikkert utdatert for lengst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Syns det var veldig slemt gjort av mannen din, og jeg håper han en dag kanskje klarer å innse det selv.

Du får fortelle han at det heller ikke er lov å ta bilder av folk på den måten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umodent. I tillegg synes jeg Snapchat er for ungdommer.. Men nå har du fått en utblåsning og ferdig med det. Litt moto på andres bekostning er det alltid noen som har. Og bilder på Snap forsvinner jo igjen. Ikke sånn at han la det ut på Face så alle kunne se det liksom..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du ble sint, man gjør ikke sånt! Det er rett og slett ufint og barnslig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Da jeg leste disse kommetarene, så fikk jeg et lite øyeblikk lyst til å sitere en gammel bok: "Den av dere som er uten skyld, kan kaste den første sten." Men så kom jeg på at feilen som kritiseres her, ikke er å dømme og se ned på andre, men å avsløre for andre at du dømmer og ser ned på andre. Og da blir jo alt så mye bedre.

Dessuten er det som står i den gamle boka, sikkert utdatert for lengst.

Saklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bilder på Snap forsvinner jo igjen.

Eh, nei.

Du kan ta skjermdump og bruke denne til hva du vil. Snapchat "oppdager" riktignok at du har tatt skjemdump, og gir tilbakemelding til avsenderen, men i prinsippet har du ikke kontroll så fort du har sendt fra deg noe på Snapchat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saklig.

Jeg kan gjerne forklare det jeg mener på en annen måte, men først må du bruke litt mer enn ett ord på å forklare hvorfor du mener jeg er usaklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Jeg kan gjerne forklare det jeg mener på en annen måte, men først må du bruke litt mer enn ett ord på å forklare hvorfor du mener jeg er usaklig.

Altså. En dømmer ikke fordi om en syns en handling er totalt feil. Og det var denne. Så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er stigmatisering av overvektige.

Veldig umodent av ham.

Hvordan da? Stigmatisere overvektige som ekle?

Anonymous poster hash: 1ed23...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså. En dømmer ikke fordi om en syns en handling er totalt feil. Og det var denne. Så enkelt.

Og mitt poeng var:

Åpningsinnlegget beskriver en gruppe mennesker (en guttegjeng) som utfører den nokså vanlige, menneskelige øvelsen "å gjøre narr av andre". Usmakelig, selvsagt, men hvem av oss (inkl. du, jeg og TS) har ikke gjort nettopp det utallige ganger.

Da får all denne akkingen og uffingen over hvor barnslig og umodent dette er, en litt hyklersk bismak for min del. Sorry, altså.

Og kom ikke og si at hovedfeilen TS' mann gjorde, var å ikke respektere denne overvektige kvinnens privatliv. Det var ikke det alle umiddelbart reagerte på. Det alle reagerte på, var den samme tingen de selv gjør til daglig, nemlig å dømme, se ned på og kaste skitt om andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt irrelevant om du ikke hadde blitt smigret. Og du kan heller ikke snakke for "modellen". Du har visst en oppfatning av at store mennesker bør skamme seg du.

Anonymous poster hash: c4d20...8bc

Det handler ikke om at overvektige "bør skamme seg", men hvor lavmåls det er når voksne mennesker henger ut andre på denne måten.

Mtp at bildet også har teksten "det ekleste jeg noen gang har sett", er det uansett heller tvilsomt at dama hadde følt seg smigret..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Og mitt poeng var:

Åpningsinnlegget beskriver en gruppe mennesker (en guttegjeng) som utfører den nokså vanlige, menneskelige øvelsen "å gjøre narr av andre". Usmakelig, selvsagt, men hvem av oss (inkl. du, jeg og TS) har ikke gjort nettopp det utallige ganger.

Da får all denne akkingen og uffingen over hvor barnslig og umodent dette er, en litt hyklersk bismak for min del. Sorry, altså.

Og kom ikke og si at hovedfeilen TS' mann gjorde, var å ikke respektere denne overvektige kvinnens privatliv. Det var ikke det alle umiddelbart reagerte på. Det alle reagerte på, var den samme tingen de selv gjør til daglig, nemlig å dømme, se ned på og kaste skitt om andre.

Du virker veldig overbevist om at du har rett. Tror neppe det er vanlig å gjøre slikt som denne mannen i åpningsinnlegget gjorde. Det er i så fall fremmed for meg.

Du får nesten snakke for deg selv.

Her blir jo ulike ting tatt opp,og vi responderer på sakene. Er ikke dermed sagt vi er feilfrie,og jeg har vært ganske åpen på visse ting her inne og fått kritikk. Som jeg aksepterer.

Så tror ikke mange her inne tror de er uten feil. Som sagt skriver vi innlegg utfra det som er saken i Hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...