Gå til innhold

Hvor mye er det naturlig at jeg betaler kjæresten min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner at dette ble litt misforstått, hun bruker meg ikke og er en fantastisk kjæreste. Jeg skal prøve å si til henne at hun må greie seg på det hun får...

Hilsen TS



Anonymous poster hash: 3a2d3...2de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er absolutt ingen golddigger, hun er en søt og hyggelig dame, som sagt gjør jeg dette for at det ikke skal bli slik athun blir nødt til å spørre meg om alt. Det er ikke alle her i verden som er så heldige at de finner ut av hvilken karriære de ønske med en gang, noen ganger tar det tid og da er det jo en selvfølge, at man som partner, stiller opp.

hilsen TS

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Du er så ufattelig tragisk….. desverre…. Hva har skjedd med deg? Hvorfor kan ikke foreldrene hennes ta ansvar for sin egen datter? Hvorfor skal du ta på deg dette ansvaret? De fleste mennesker må ta seg arbeid som de helst skulle sluppet å ta. Jeg har måtte sitte i kassen på en dagligvare, vært servitør og vært selger i klesbutikk. Alt dette måtte til for at jeg skulle få tjene til livets opphold + alt det andre jeg ønsket meg. Desverre har du funnet deg et helt ubrukelig eksemplar av et kvinnemenneske - men så er du jo tydeligvis et ubrukelig "manne"menneske også. Ment to be? ;)

Anonymous poster hash: 73430...58c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei mat og større utgifter som ting til over 5000 kjøpr jeg, hun er ikke bortsjemt eller utakknemmelig, hun har bare ikke helt funnet sin plass i verden enda, hun har uansett en masse ting å gjøre hver dag, så er jo ikke som om hun bare sitter hjemme i pysjen og venter på meg.

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Begynner å lure på dette er en tulletråd.. ikke bortskjemt?

Anonymous poster hash: 16eb6...c79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det naturlige er at hun finansierer livet sitt selv. Det vil si å jobbe ræva av seg for å få til butikkdrømmen mens hun tar hva som helst av jobb i mellomtiden. At du kan respektere henne nå når hun snylter på din misforståtte snillhet er helt utrolig.

Anonymous poster hash: 9a6b9...af9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange misunnelige damer her :-D

Ts,syns 10 000 høres nok ut.

Er jo en bra sum det,så hun bør klare seg med det.

Overse kommentarer om at du er dum og tøffel. Er skjær misunnelse. Må le litt her.

overhodet ikke misunnelig. Men synes TS bør tenke seg litt om. dama bør få egne bein å stå på istedet. Gi henne et spark bak i riktig retning. (ikke dumpe henne, men at hun bør bidra litt selv)

Men om TS har lyst å sløse vekk 10 tusen i mnd ( pluss felelse utgifter, mat og alt det andre hun trenger) på et så udugelig kvinnemenneske som i tilegg vil ha mere penger enn det hun får.. så ja er det opp til han. Dumsnill rett og slett.

Anonymous poster hash: 16eb6...c79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Du er så ufattelig tragisk.. desverre. Hva har skjedd med deg? Hvorfor kan ikke foreldrene hennes ta ansvar for sin egen datter? Hvorfor skal du ta på deg dette ansvaret? De fleste mennesker må ta seg arbeid som de helst skulle sluppet å ta. Jeg har måtte sitte i kassen på en dagligvare, vært servitør og vært selger i klesbutikk. Alt dette måtte til for at jeg skulle få tjene til livets opphold + alt det andre jeg ønsket meg. Desverre har du funnet deg et helt ubrukelig eksemplar av et kvinnemenneske - men så er du jo tydeligvis et ubrukelig "manne"menneske også. Ment to be? ;)

Anonymous poster hash: 73430...58c

Trakkasering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

overhodet ikke misunnelig. Men synes TS bør tenke seg litt om. dama bør få egne bein å stå på istedet. Gi henne et spark bak i riktig retning. (ikke dumpe henne, men at hun bør bidra litt selv)

Men om TS har lyst å sløse vekk 10 tusen i mnd ( pluss felelse utgifter, mat og alt det andre hun trenger) på et så udugelig kvinnemenneske som i tilegg vil ha mere penger enn det hun får.. så ja er det opp til han. Dumsnill rett og slett.

Anonymous poster hash: 16eb6...c79

Selfølgelig er det misunnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig er det misunnelse.

hehe, er du en av disse venninnene? :)

Anonymous poster hash: 73430...58c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig er det misunnelse.

Ikke fra min side nei. Hadde aldri falt meg inn å snyltet på min kjæreste på den måten der. Synes bare TS bør få opp øynene sine istedet.

Anonymous poster hash: 16eb6...c79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvorfor hun ikke synes 10 000 kr er nok, og hva hun bruker pengene til?

Endret av Berit
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvorfor hun ikke synes 10 000 kr er nok, og hva hun bruker pengene til?

Lurer jeg også på. Jeg hadde ikke greid å brukt opp 10 tusen kr i mnd som kun var lommepenger. TS sa jo at dyrere innkjøp over 5000kr betalte han.. Så da lurer jeg virkelig på hva den dama bruker pengene på hver mnd når ti tusen ikke er nok.

Anonymous poster hash: 16eb6...c79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10000 virkelig? Jeg har ca en 1500 kr igjen til kino, kafe, klær og ting jeg vil bruke penger på hver mnd ca. Jeg klarer meg selv om jeg må prioritere mellom en kinotur eller gå på bowling en mnd. Det å ha så lite har virkelig lært meg at jeg ikke kan få alt her i livet.

Med 10000 kr hadde jeg levd i luksus og fått alt jeg ville omtrent i løpet av mnd. Sannsynlig ville jeg spart minst 6000 av hver mnd. Dama di høres ut som en luksus felle. Har hun ingen egne regninger å betale som mobil eller noe? Betaler du det også?

Hun virker meget utakknemlig. Hun har slutta jobben og må vel da kontakte nav for dagpenger. Hun er voksen og må klare seg selv. Fram til hun får innvilget det så bør hun få maks et par lapper i mnd å klare seg på. Gidder hun ikke å gå til nav.. nei vel slutt å betal hennes regninger. La mobilen bli sperret osv. Du er ikke forsørgeren hennes. Dere er ikke likeverdige i forholdet.

Mye vil ha mer som det sies.. og hvorfor gå til nav når hun har deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Ikke fra min side nei. Hadde aldri falt meg inn å snyltet på min kjæreste på den måten der. Synes bare TS bør få opp øynene sine istedet.

Anonymous poster hash: 16eb6...c79

Ok. Men nå har han høy inntekt,og han skriver at hun ikke utnytter ham. Dette er det ingen som respekterer her.

Isteden blir han trakassert og hånet. Det er mange ekle damer her. Og det bunner i misunnelse.

Om de velger å leve sånn,så må det da for svarte svingende være deres sak? Og kom ikke her å innbill meg at dere selv harde hatt imot en sjenerøs mann. Går det ikke an å være ærlig og vise respekt.

Ts stilte et spørsmål. Ingen svarer saklig,bare skitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg lurer litt på hvorfor hun ikke synes 10 000 kr er nok, og hva hun bruker pengene til?

Gratulerer. For et saklig innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så ufattelig tragisk….. desverre…. Hva har skjedd med deg? Hvorfor kan ikke foreldrene hennes ta ansvar for sin egen datter? Hvorfor skal du ta på deg dette ansvaret? De fleste mennesker må ta seg arbeid som de helst skulle sluppet å ta. Jeg har måtte sitte i kassen på en dagligvare, vært servitør og vært selger i klesbutikk. Alt dette måtte til for at jeg skulle få tjene til livets opphold + alt det andre jeg ønsket meg. Desverre har du funnet deg et helt ubrukelig eksemplar av et kvinnemenneske - men så er du jo tydeligvis et ubrukelig "manne"menneske også. Ment to be? ;)

Anonymous poster hash: 73430...58c

Men hvis man har muligheten så gjør man jo alt man kan for at den man elsker skal ha det bra? Når jeg har muligheten (uten at det går utover meg selv) så syntes jeg dette er naturlig å gjøre. Det tjener jo ingen at hun jobber i en jobb som gjør henne ulykkelig...?

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer. For et saklig innlegg.

Tja...Jeg er ikke helt sikker, men det er en del produkter og behandlinger etc... jeg legger meg ikke så veldig opp i det. Jeg skjønner jo at hun knnet kutte noe av dette om hun virkelig ville, men jeg ønsker jo at hun skal være fornøyd...

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10000 virkelig? Jeg har ca en 1500 kr igjen til kino, kafe, klær og ting jeg vil bruke penger på hver mnd ca. Jeg klarer meg selv om jeg må prioritere mellom en kinotur eller gå på bowling en mnd. Det å ha så lite har virkelig lært meg at jeg ikke kan få alt her i livet.

Med 10000 kr hadde jeg levd i luksus og fått alt jeg ville omtrent i løpet av mnd. Sannsynlig ville jeg spart minst 6000 av hver mnd. Dama di høres ut som en luksus felle. Har hun ingen egne regninger å betale som mobil eller noe? Betaler du det også?

Hun virker meget utakknemlig. Hun har slutta jobben og må vel da kontakte nav for dagpenger. Hun er voksen og må klare seg selv. Fram til hun får innvilget det så bør hun få maks et par lapper i mnd å klare seg på. Gidder hun ikke å gå til nav.. nei vel slutt å betal hennes regninger. La mobilen bli sperret osv. Du er ikke forsørgeren hennes. Dere er ikke likeverdige i forholdet.

Mye vil ha mer som det sies.. og hvorfor gå til nav når hun har deg?

Syntes jo det ville vært helt hårreisende om hun skulle gått til NAV og bedt om penger i hennes situasjon! Det er da virkelig ikke skattebetalerne som skal betale for forbruket hennes! Det hadde jeg i hvert fall ikke følt meg komfortabel med.

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis man har muligheten så gjør man jo alt man kan for at den man elsker skal ha det bra? Når jeg har muligheten (uten at det går utover meg selv) så syntes jeg dette er naturlig å gjøre. Det tjener jo ingen at hun jobber i en jobb som gjør henne ulykkelig...? Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Det tjener hennes selvrespekt at hun har en jobb. Hun kan umulig være spesielt moden hvis hun forventer at arbeidslivet er fryd og gammen. Det du presenterer er unnskyldninger attenåringer bruker for å snylte på foreldrene. Hva gjør hun for å nærme seg butikkdrømmen? Har hun utdannelse innen interiør og kjenner alle aspekter av butikkdrift? Er det marked for interiørbutikk i nærmiljøet? Har hun to års lønn og utgifter på konto siden det tar tid å gå i pluss? Hva skjer hvis du mister jobben og ikke lenger kan finansiere livet hennes? La meg gjette, da blir du singel!

Anonymous poster hash: 9a6b9...af9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det naturlige er at hun finansierer livet sitt selv. Det vil si å jobbe ræva av seg for å få til butikkdrømmen mens hun tar hva som helst av jobb i mellomtiden. At du kan respektere henne nå når hun snylter på din misforståtte snillhet er helt utrolig.

Anonymous poster hash: 9a6b9...af9

Selvfølgelig respekterer jeg henne, min respekt tjenes ikke gjennom penger, hun har mange fine kvaliteter som ikke nødvendigvis belyses gjennom denne tråden. Hva hun tjener eller jobber/ikke jobber med er ikke så viktig for meg som at hun er en god kjæreste og livspartner.

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...