Gå til innhold

Hvor mye er det naturlig at jeg betaler kjæresten min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun høres virkelig ut som noe slags prostituert.

Ville gitt henne et par hundrelapper for hver gang dere har sex.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Violetta

Hvorfor skriver du at du betaler henne? Hva betaler du for? Når man betaler mottar man noe, enten gjenstander eller ytelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er helt absurd at dette er vanlig i vennegjengen hennes. Sier det ikke seg selv da at de er en gjeng med gold diggers?

Det kunne aldri falt meg inn å være sammen med en arbeidsløs fyr som jeg måtte betale for at han kunne gjøre hva enn han ville. Kvalmt.



Anonymous poster hash: fb451...951
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må jo være troll? Det er vel ingen som er dum nok til å godta dette?



Anonymous poster hash: 23e48...9a8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er vanlig i venninnegjengen hennes, så synes jeg at du skal betale henne slik at hun får mest av dem. Da kan hun også kjøpe seg designerklær og designervesker. De kan jo være ganske dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump henne. Jeg kan være kjæresten din for 8000,-, og jeg jobber og lager mat i tillegg. Der sparte du minst 24000 i året. :)



Anonymous poster hash: 4623f...657
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å gi hemme penger, be henne finne seg en jobb. Får hun ikke jobb så får hun gå på nav!

10 000 til å bruke på det hun vil er jo helt hinsides... Det er mer enn man får i studielån før man har betalt slt det faste...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.000 kr i mnd når alt av utgifter er dekket vil være det ca 5% av norges befolkning sitter med.

(ikke fakta, men du skjønner nok hva jeg vil frem med)

Hadde jeg vært deg ville jeg sagt at hun fikk skaffe seg en jobb ved siden av (evt lavere prosent) for at hun skal finne ut av hva hun ønsker å jobbe med. Evt kan hun begynne på skolen for å utvide kompetansen sin også?

Jeg tror også dette vil gavne dere begge i det lange løpet.. Hva skulle skje hvis du brått får kreft, får ME eller ender opp i en bilulykke som gjør at du ikke kan jobbe mer.

Frykten der er at hun går fra deg fordi du ikke lenger kan betale henne for å daffe (fixe på håret, botox og shoppe).



Anonymous poster hash: cf46a...1be
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er helt absurd at dette er vanlig i vennegjengen hennes. Sier det ikke seg selv da at de er en gjeng med gold diggers?

Det kunne aldri falt meg inn å være sammen med en arbeidsløs fyr som jeg måtte betale for at han kunne gjøre hva enn han ville. Kvalmt.

Anonymous poster hash: fb451...951

Hun er absolutt ingen golddigger, hun er en søt og hyggelig dame, som sagt gjør jeg dette for at det ikke skal bli slik athun blir nødt til å spørre meg om alt. Det er ikke alle her i verden som er så heldige at de finner ut av hvilken karriære de ønske med en gang, noen ganger tar det tid og da er det jo en selvfølge, at man som partner, stiller opp.

hilsen TS

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er disse 10 tusen inkludert utgifter til mat på en md til dere begge? Om det så hadde vært det så hadde 10 tusen vært nok da også.

Hadde jeg fått 10 tusen med min mann i mnd, og ikke jobbet, ikke gjort husarbeid og kunne bruke de på akkurat det jeg vil, så hadde jeg jo vært i paradis!!!

Jeg må nok jobbe som folks flest, og jeg tar også mesteparten av husarbeidet.

Han tjener 3 ganger så mye som meg (har bra inntekt) så han betaler de faste utgiftene, og jeg betaler barnehage og mat. Lommepenger fikser jeg selv.

Og hun synes ikke 10 tusen er nok? Sjokkert over hvor bortskjemt det går an å bli!!



Anonymous poster hash: 16eb6...c79
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er absolutt ingen golddigger, hun er en søt og hyggelig dame, som sagt gjør jeg dette for at det ikke skal bli slik athun blir nødt til å spørre meg om alt. Det er ikke alle her i verden som er så heldige at de finner ut av hvilken karriære de ønske med en gang, noen ganger tar det tid og da er det jo en selvfølge, at man som partner, stiller opp.

hilsen TS

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Eller ta til takke med den jobben en har til man finner ut hva man vil jobbe som.. Alle har da vært der vil jeg tru. Ikke funnet drømmejobben med det samme, men man slutter ikke å jobbe fordi..

Anonymous poster hash: 16eb6...c79

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er disse 10 tusen inkludert utgifter til mat på en md til dere begge? Om det så hadde vært det så hadde 10 tusen vært nok da også.

Hadde jeg fått 10 tusen med min mann i mnd, og ikke jobbet, ikke gjort husarbeid og kunne bruke de på akkurat det jeg vil, så hadde jeg jo vært i paradis!!!

Jeg må nok jobbe som folks flest, og jeg tar også mesteparten av husarbeidet.

Han tjener 3 ganger så mye som meg (har bra inntekt) så han betaler de faste utgiftene, og jeg betaler barnehage og mat. Lommepenger fikser jeg selv.

Og hun synes ikke 10 tusen er nok? Sjokkert over hvor bortskjemt det går an å bli!!

Anonymous poster hash: 16eb6...c79

Nei mat og større utgifter som ting til over 5000 kjøpr jeg, hun er ikke bortsjemt eller utakknemmelig, hun har bare ikke helt funnet sin plass i verden enda, hun har uansett en masse ting å gjøre hver dag, så er jo ikke som om hun bare sitter hjemme i pysjen og venter på meg.

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke skjønne annet enn at dette må være troll jeg heller. 10.000 i mnd er jo helt sykt! Klager hun over dette, syns jeg du bør forstå at hun kun er ute etter pengene dine! Å punge ut penger for en dame som ikke vil løfte hverken en finger eller rumpa, er bare trist.. Personlig lever jeg av 3500 kr, som skal gå til mat og lommepenger per mnd, og jeg både jobber og studerer! Makan til bortkjemthet, du burde virkelig sette ned foten! :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Troller du?

Det er helt sinnsykt! Du GIR henne penger og så er det ikke NOK???

Hun burde få seg en realitersorientering. Få seg en jobb kanskje.

når det er sagt er 10 000 kroner sinnsykt mye penger når du ikke har utgifter. 10 000 er faktisk den summen jeg selv lever på, og der kommer ikke husleie og andre utgifter utenom.

Hun sier det er urettferdig fordi andre får mer... Får alle venninnene hennes penger fra typen og?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun norsk ?

Vet at det i mange andre land er vanlig å gi damene lommepenger

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Mange misunnelige damer her :-D

Ts,syns 10 000 høres nok ut.

Er jo en bra sum det,så hun bør klare seg med det.

Overse kommentarer om at du er dum og tøffel. Er skjær misunnelse. Må le litt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...