Gå til innhold

Hvor mye er det naturlig at jeg betaler kjæresten min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min jobber ikke så hun tjener ingen penger, jeg står for alle utgiftene og gir henne i tillegg ca 10 000 i mnd. slik at hun kan kjøpe det hun vil. Dette er hun ikke fornøyd med og mener at hun ikke kan leve på så lite penger og at alle venninnene hennes får mer. Jeg tjener godt, så jeg har jo egentlig råd til å gi henne mer, men jeg har jo andre ting å bruke pengene på også. Hvor mye er det naturlig at hun bruker på slikt forbruk i mnd.?



Anonymous poster hash: 3a2d3...2de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ALDRI gitt typen min penger! Ut og få jobb! 10.000,- i måneden er ufattelig mye penger uten å gjøre en dritt. Synes dama di er en utakknemmlig drittkjerrring



Anonymous poster hash: e674e...759
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? 10.000 på å bruke sånn som hun vil??? Det er langt mer en godt nok!! Ikke gi henne mer, jeg bruker Max 2000 i mnd på ting jeg har lyst på/klær/uteliv/kafebesøk og jeg føler jeg bruker mye på det? Hun burde vært strålende fornøyd med det! Hvorfor jobber hun ikke? Viss hun ikke jobber pga sykdom så får hun vel penger fra nav?

Anonymous poster hash: eb80d...997

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager. GIR du henne penger? Er vi på 1800-tallet?



Anonymous poster hash: fb451...951
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øst94

Jeg hadde glatt halvert beløpet, og bedt henne skaffe seg en jobb hvis ho ønsker mer. Du er ikke forsørgeren hennes - du er kjæresten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min jobber ikke så hun tjener ingen penger, jeg står for alle utgiftene og gir henne i tillegg ca 10 000 i mnd. slik at hun kan kjøpe det hun vil. Dette er hun ikke fornøyd med og mener at hun ikke kan leve på så lite penger og at alle venninnene hennes får mer. Jeg tjener godt, så jeg har jo egentlig råd til å gi henne mer, men jeg har jo andre ting å bruke pengene på også. Hvor mye er det naturlig at hun bruker på slikt forbruk i mnd.? Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Det spørs vel hvor mye du mener hun er verdt, det, rett og slett.

Gjør hun husarbeidet ditt? I så fall kan lønnen til en renholder være ok. Tar hun telefon, gjør avtaler og ellers står på pinne for deg organisatorisk? I så fall kan en sekretærlønn være ok. Ligger hun med deg når, hvor og hvordan du vil? I så fall gir du henne det du ville gitt en prostituert. Gjør hun ingen av de over nevnte punkter? I så fall lurer jeg på hva du betaler for?

Eller du lan finne deg en kvinne som tjener penger ved lønnet arbeid og spare de 10.000 i mnd...

Anonymous poster hash: 2c6e4...169

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? 10.000 på å bruke sånn som hun vil??? Det er langt mer en godt nok!! Ikke gi henne mer, jeg bruker Max 2000 i mnd på ting jeg har lyst på/klær/uteliv/kafebesøk og jeg føler jeg bruker mye på det? Hun burde vært strålende fornøyd med det! Hvorfor jobber hun ikke? Viss hun ikke jobber pga sykdom så får hun vel penger fra nav?

Anonymous poster hash: eb80d...997

hun hadde en jobb som hun sluttet i, så nå jobber hun ikke. Tror dette er veldig vanlig blant hennes venniner, de har stort sett denne ordningen. Jeg tenker jo at hun ikke trenger så mye mer da hun ikke betaler for noen av de faste utgiftene + at når vi er ute så betaler jeg selvfølgelig også for alt. Skjønner jo at hun trenger penger for å leve, men 10 000 syntes jeg egentlig er nok.

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be henne skaffe seg jobb og slutt å gi henne penger! Du vil angre bittert hvis dere skulle slå opp.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs vel hvor mye du mener hun er verdt, det, rett og slett.

Gjør hun husarbeidet ditt? I så fall kan lønnen til en renholder være ok. Tar hun telefon, gjør avtaler og ellers står på pinne for deg organisatorisk? I så fall kan en sekretærlønn være ok. Ligger hun med deg når, hvor og hvordan du vil? I så fall gir du henne det du ville gitt en prostituert. Gjør hun ingen av de over nevnte punkter? I så fall lurer jeg på hva du betaler for?

Eller du lan finne deg en kvinne som tjener penger ved lønnet arbeid og spare de 10.000 i mnd...

Anonymous poster hash: 2c6e4...169

Hun gjør ikke husarbeid nei, men hu er jo den organisatoriske av oss, hun planlegger fritiden vår, pakker kofferten min når vi skal reise, passer på at vi har det vi trenger i huset. Hun er jo absolutt verd 10 000, det er ikke det jeg klager på, som sagt skjønner jeg at hun trenger noen penger, men jeg syntes kanskje det er nok nå...

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000 er mer enn nok. Og da hadde jeg krevd at hun skulle stå for absolutt alt av arbeid hjemme med hus og evt barn om de kommer. Siden dere har en veldig utdatert fordeling av inntekten i hjemmet, er det i mitt rare hode riktig at samme kjønnsfordeling skal gjelde hjemme i huset også.

Du jobber ute og sørger for inntekten, hun skal sørge for å holde hus og hjem i perfekt orden.



Anonymous poster hash: 07b17...f08
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Be henne skaffe seg jobb og slutt å gi henne penger! Du vil angre bittert hvis dere skulle slå opp.

Nei da, hun er mitt livs kjærlighet og jeg unner henne alt, jeg hadde ikke greid meg uten :) jeg lider ingen nød jeg heller. Hun har ikke funnet noen jobb som hun trives i på sikt, og da blir det jo ikke til at hun jobber særlig lenge. Hun drømmer om å starte sin egen interiørbutikk, men slike ting tar jo tid.

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting jeg, hvorfor skal du gi kjæresten din penger? En ting er om dere hadde vært gift og hadde barn, og hadde bestemt at hun skulle være hjemmeværende med barna. Da burde alle pengene gå inn på felles konto. Men hvorfor kan hun ikke jobbe? Synes du er en dott.

Anonymous poster hash: aded6...ed6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000 er mer enn nok. Og da hadde jeg krevd at hun skulle stå for absolutt alt av arbeid hjemme med hus og evt barn om de kommer. Siden dere har en veldig utdatert fordeling av inntekten i hjemmet, er det i mitt rare hode riktig at samme kjønnsfordeling skal gjelde hjemme i huset også.

Du jobber ute og sørger for inntekten, hun skal sørge for å holde hus og hjem i perfekt orden.

Anonymous poster hash: 07b17...f08

Vi har vaskehjelp og spiser mye ute, hun er ikke så glad i å lage mat. Vi har ingen barn så det er ikke så mye husarbeid som skal gjøres. Jeg syntes det er rettferdig at hun får noe å leve for i mnd. hun kan jo ikke gå runde som et barn, og spørre meg hver gang hun skal kjøpe seg noe...

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ingenting jeg, hvorfor skal du gi kjæresten din penger? En ting er om dere hadde vært gift og hadde barn, og hadde bestemt at hun skulle være hjemmeværende med barna. Da burde alle pengene gå inn på felles konto. Men hvorfor kan hun ikke jobbe? Synes du er en dott.

Anonymous poster hash: aded6...ed6

Hun ønsker å starte sin egen interiørbutikk, men slike ting tar tid å bygge opp. Det er jo ikke det at hun ikke ønsker å jobbe, men det er jo viktig å trives med det en gjør. Jeg gir henne en fast sum slik at det ikke skal bli et slikt evig mas, og at hun blir nødt å spørre meg hele tiden, bortsett fra til større innkjøp da.

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HahahahahaHAHAHAHAHAhaha, den lillefingeren hennes er jo en tryllestav!! Du Mannen er et trist kapittel :P Hun bør være helt hinsides deilig, og langt langt langt over din liga :D



Anonymous poster hash: 73430...58c
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun hadde en jobb som hun sluttet i, så nå jobber hun ikke. Tror dette er veldig vanlig blant hennes venniner, de har stort sett denne ordningen. Jeg tenker jo at hun ikke trenger så mye mer da hun ikke betaler for noen av de faste utgiftene + at når vi er ute så betaler jeg selvfølgelig også for alt. Skjønner jo at hun trenger penger for å leve, men 10 000 syntes jeg egentlig er nok.

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Du er en tøffel.

Jeg regner med at hun kun er sammen med deg for pengene sin skyld.

10 000 i mnd er mer en nok når du står for alle utgiftene. 10 000 for shopping og spa i mnd? Er det mulig.

Jeg synes det er så trist at noen mannfolk bare gir ut penger til arbeidsløse kvinner.

Anonymous poster hash: fb451...951

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal slutte å gi hun penger, høres ut som en drittkjerring. Hun bruker deg rett og slett, du virker ikke særlig smart.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...