Gå til innhold

Tisset i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Ved et uhell klarte jeg å tisse i senga, noe som er lite gøy da jeg er 18 år. Bor hjemme og vil få fjernet dette på egenhånd og slippe å fortelle noen! Er en ganske liten flekk. Har tatt på såpevann over men det hjelper vel ikke på å få tisset ut. HVA SKAL JEG GJØRE? Hvordan fjerne lukt?!!?

Anonymous poster hash: 3380c...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er en liten flekk forsvinner nokk lukten når det tørker, bare la det trekke opp i ett håndkle eller noe. 



Anonymous poster hash: 29e37...709
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en nok så liten flekk ja. Har nå tatt en klut og "presset" nedi litt vann og strødd over potetmel da jeg har lest det trekker opp fukt og lukt. Tror dere dette holder?

Anonymous poster hash: 3380c...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en nok så liten flekk ja. Har nå tatt en klut og "presset" nedi litt vann og strødd over potetmel da jeg har lest det trekker opp fukt og lukt. Tror dere dette holder?

Anonymous poster hash: 3380c...6f3

 

Høres ut som du gjør det riktig nokk, du får nokk ikke noe problem med lukten :) Nå har jo også hun over meg kommet med ett godt forslag, så det løser seg nokk det her! 

Anonymous poster hash: 29e37...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en nok så liten flekk ja. Har nå tatt en klut og "presset" nedi litt vann og strødd over potetmel da jeg har lest det trekker opp fukt og lukt. Tror dere dette holder?

Anonymous poster hash: 3380c...6f3

Med mindre det lukter gamle sure reker av urinen din ville det holdt å vaske over med grønnsåpe, deretter lagt noen tørk med kjøkkenrull over og lagt et par tunge bøker over for å få det tørt. Normal urin lukter minimalt. Er det en liten flekk hadde du nok ikke trengt å vaske igjen.

Anonymous poster hash: a6608...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Potetmel funker fint 😊

Anonymous poster hash: e28ab...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskemaskin, 95 grader..?



Anonymous poster hash: b1c17...9e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

bare la det tørke,så forsvinner lukta av seg selv etter en stund:) tisset i senga selv en gang var sykt tissetrengt så drømte jeg at jeg gikk på do,noe jeg ikke hadde,våknet av at jeg ble bløt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vaskemaskin, 95 grader..?

Anonymous poster hash: b1c17...9e9

 

Har du en extra large vaskemaskin som får plass til en madrass? 

Anonymous poster hash: 63bb0...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...