Gå til innhold

Naboer som gjør hærverk på eiendommen m.m.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når naboer ødelegger ni meter høye trær på eiendommen. Hva ville dere ha gjort? Trærne er hugget i, og ett tre ble toppen hugget ned. Ingen av naboene har klaget på trærne på vår eiendom, eller på noe vis tatt kontakt. Nå er saken anmeldt, men henlagt.

Det er hærverk på andres eiendom. Nå er dette snakk om en eiendom jeg kommer til å arve, ikke min eiendom enda, men jeg bryr meg jo. Så derfor oppretter jeg dette emnet, fordi jeg lurer på hva man skal gjøre i denne situasjonen? Vi har også frukttrær, flere mål med åker, og bærbusker hvor naboene tar med seg kurver og bare forsyner seg, når de tror vi ikke legger merke til det. Denne eiendommen brukes som feriebolig nå, derfor er vi ikke alltid tilstede. Det er et småbruk, og jeg begynner å lure på hva som blir det neste, når folk allerede stjeler og forsyner seg, og gjør hærverk...



Anonymous poster hash: 6df4a...5d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, det var ingen problemer hverken med stjeling av frukt og bær, eller hærverk, før de nye naboene rett over veien flyttet til... 



Anonymous poster hash: 6df4a...5d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Altså, det var ingen problemer hverken med stjeling av frukt og bær, eller hærverk, før de nye naboene rett over veien flyttet til... 

Anonymous poster hash: 6df4a...5d2

 

...Som visstnok også bruker det kun som feriebolig... 

Anonymous poster hash: 6df4a...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Altså, det var ingen problemer hverken med stjeling av frukt og bær, eller hærverk, før de nye naboene rett over veien flyttet til... 

Anonymous poster hash: 6df4a...5d2

 

Hva med å begynne å hogge ned deres trær? 

Anonymous poster hash: 9604c...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva med å begynne å hogge ned deres trær? 

Anonymous poster hash: 9604c...ec4

 

Ingen vits i å legge seg på naboens nivå og gjøre seg til kriminell heller... Makan...

Anonymous poster hash: 6df4a...5d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ingen vits i å legge seg på naboens nivå og gjøre seg til kriminell heller... Makan...

Anonymous poster hash: 6df4a...5d2

 

Neivel, da er det nok ikke noe å gjøre :) 

Anonymous poster hash: 9604c...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle med monstertre på eiendommen sin burde starte å tenke på hva desse treene gjær for naboene deres? Som oftest tar de både utsikt og sol, men det er eierne altfor egoistiske til å tenke på. Skjønnar godt at de friserer trærne, selv om det er ulovlig. Du får anmelde sånn at det virkelig blir fart på det gode naboskap.

Anonymous poster hash: 80c37...8da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer irriterende enn naboer som deg, som kun tenker på sitt eget beste! De trærne ødelegger for naboen din- hvorfor hugger du dem ikke?

Anonymous poster hash: 997b5...87d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere så frekke og legger skylden på Ts nærmest?

 

INGEN som tenker på at om ett tre plaget naboen så kunne naboen være så vennlig å fortelle det så det blir gjort på en voksen måte? Er jo rett å slett frekke naboer som tar saken i egne hender om de ikke har snakket med eieren om dette.



Anonymous poster hash: e9df2...523
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...