Gå til innhold

Hva er dette som jeg fant under oppvaskmaskinen?


Teppefrøken

Anbefalte innlegg

Hjelp! Fant dette under oppvaskmaskinen i leiligheten jeg skal leie. Hva er det?

post-86997-72616_thumb.jpg

post-86997-19072_thumb.jpg

Endret av Teppefrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok en type sopp.



Anonymous poster hash: 52110...75b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆRH! Hva i all verden?  :sjokkert: Lukter det noe?



Anonymous poster hash: e8cc7...388
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ectoplasma etter et spøkelse.



Anonymous poster hash: ededd...e70
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser veldig ut som en sopp, ja. Faktisk synes jeg det likner på en type som vanligvis vokser i skogen.

 

Tror ikke jeg hadde hatt veldig lyst til å leie denne leiligheten, innemiljøet kan umulig være spesielt sunt når det vokser skogsopp på kjøkkenet. 



Anonymous poster hash: b19ce...9eb
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Ser ut som noe som er i ferd med å vokse seg opp fra gulvet, noe som ikke hører hjemme på denne planeten. Vet du hvem eller hva som er naboen din under deg?  :sjokkert:

 

Er nok en type sopp, men jeg aldri sett noe slikt inne noe sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Omg. Den ser ut som den har flere hoder og sugemunn. Jeg hadde ikke klart å sove med den i leiligheten. Jeg hadde måttet kaste med engangshanske på og grillklype, skrapt under der den var, vasket grundig. Og så ha noen her et par netter til jeg fikk sove.   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er en type hussopp. Sannsynlig vis ikke helseskadelig, men ikke godt for huset. Når den vokser frem under kjøkkenbenken i tilknytning til vannrør/vaskemaskinslanger? Så kan der være en hel "eventyrskog" av sopp under parketten/gulvet.

Gammelt trehus, vil jeg tro?

Må du bo der eller kan du finne et annet sted?

Anonymous poster hash: 14646...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhhh, jeg hadde en sånn i dusjen der jeg leide. En rar sopp, uspiselig. Så ikke finn på å ha den i soppstuingen. Men den kommer pga fukt, så jeg ville ikke ha leid der.



Anonymous poster hash: 7ef3e...b88
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, jeg hadde en sånn i dusjen der jeg leide. En rar sopp, uspiselig. Så ikke finn på å ha den i soppstuingen. Men den kommer pga fukt, så jeg ville ikke ha leid der. Anonymous poster hash: 7ef3e...b88

Vi hadde lignende sopp i en bod med store vannskader. Måtte sanere hele boden og alt innhold.

Anonymous poster hash: 52110...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeezez! Ikke inngå leieavtale. Har du allerede gjort det, bør du heve kontrakten umiddelbart. Den huseieren har et seriøst problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...