Gå til innhold

Jensen Carat vs Wonderland VIP


2shy

Anbefalte innlegg

Få noen nabounger til å gjøre jobben! 

Har ingen... Kan liksom ikke se for meg nabodama på 92 gjøre meg den tjenesten :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen... Kan liksom ikke se for meg nabodama på 92 gjøre meg den tjenesten :klo:

Hvilken gudsforlatt øy bor du egentlig på? 

Anonymous poster hash: 2735e...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blææææ, nå står det plutselig mellom Jensen Nova plus og jensen Opal ramme. Herregud, jeg blir sprø. Håper jeg går for førstnevnte, for den var jo "billig" :)

 

Skummelt at jeg skifter mening hele tida, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skummelt at jeg skifter mening hele tida, hehe

 

:fnise: Måtte bare innom for å se om avgjørelsen var tatt, men ser ikke ut som det skjer enda. *venter videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Måtte bare innom for å se om avgjørelsen var tatt, men ser ikke ut som det skjer enda. *venter videre*

Haha, den må taes i løpet av de neste dagene. Men ikke hold pusten  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ser ikke ut som det blir verken Carat eller Vip. Har helt slått fra meg kontinentalsenger fordi jeg er redd for at det skal bli for mye fjæring, virker ikke som ryggen min liker det. Carat blir for dyr. Nå snuser jeg på Opal/Ambassadør i ramme. Eller Svane intelligel (zefir), som jeg aldri blir enig med meg selv om jeg liker eller ikke. Den blir vel kanskje for dyr den også  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir Opal ramme med tempsmart overmadrass jeg. Jeg har bestemt meg 98%!  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa du..."Ambassadør"?

Mja. Ambassadør og Opal er sånn ca det samme, bortsett fra at Opalen har vendbar madrass slik at man kan regulere fasthetsgraden litt ytterligere. Men vi snakker rammemadrass og ikke kontinental her nå Cata. Stor forskjell på de to! Aldri i verden om jeg skal ha Ambassadør kontinental igjen  :fnise: 

I tillegg latex overmadrass som gir ytterligere fasthet. Blir mykt men fast, hvis du skjønner  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Cata, har du softline 2 overmadrass, eller den latexen?

 

Jeg er neimen ikke sikker - jeg tror jeg landet på softline 2, men husken er litt vag på det punktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er neimen ikke sikker - jeg tror jeg landet på softline 2, men husken er litt vag på det punktet. 

Det står på overmadrassen, hvis ikke er det bare å åpne trekket og se om du har latex eller skum :)

Tenkte i forhold til at du syns sengen har blitt for fast etter du gikk ned i vekt, for hvis du har Softline 3 (latex) så kanskje du kunne byttet til softline 2 som blir mykere. Jeg er så løsningsorientert i dag skjønner du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står på overmadrassen, hvis ikke er det bare å åpne trekket og se om du har latex eller skum :)

 

:ler: Jeg har faktisk Softline III o du løsningsorienterte. (Selvsagt kunne jeg ikke dy meg, jeg måtte tasse på soverommet og kikke....) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg har faktisk Softline III o du løsningsorienterte. (Selvsagt kunne jeg ikke dy meg, jeg måtte tasse på soverommet og kikke....) 

Ooo, men den er jo temmelig fast i forhold til Softline II! Kanskje du kan selge den overmadrassen (den er jo vesentlig dyrere enn 2´ern også), også kjøper du Softline II? Vil helt klart bli en mykere følelse for deg :)

Den er forøvrig på tilbud i ca 6 uker til på både Bohus og Skeidar. Jeg har full kontroll  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm, jeg synes for så vidt den er myk nok "oppå" - det er mer følelsen av "synke ned" jeg savner. (Dessuten er jeg litt redd for å bytte ut noe som jeg i hovedsak er fornøyd med. *konservativ*) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg synes for så vidt den er myk nok "oppå" - det er mer følelsen av "synke ned" jeg savner. (Dessuten er jeg litt redd for å bytte ut noe som jeg i hovedsak er fornøyd med. *konservativ*) 

Du vil helt klart få mer følels av å synke ned hvis du bytter til softline II, de to overmadrassene gir helt forskjellig opplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg synes for så vidt den er myk nok "oppå" - det er mer følelsen av "synke ned" jeg savner. (Dessuten er jeg litt redd for å bytte ut noe som jeg i hovedsak er fornøyd med. *konservativ*) 

JEG HAR KJØPT SENG! Gjett hva det ble?  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR KJØPT SENG! Gjett hva det ble?  :fnise:

Ambassadør rammemadrass type fast med Softline II overmadrass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...