Gå til innhold

Ekkel lukt på rommet...


Sugar&Spice

Anbefalte innlegg

Har du prøvd å bytte sengetøy? Bruker du bestemte kremer? Begge disse tingene (og kremen luktet godt i boksen!!!) har gjort at jeg eller soverommet mitt lukter spy!

Jeg har skiftet sengetøy de siste to månedene, ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du forresten noen pappesker eller andre ting av papp stående i nærheten? Har lagt merke til at noen pappesker lukter som oppkast når de har stått en stund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten noen pappesker eller andre ting av papp stående i nærheten? Har lagt merke til at noen pappesker lukter som oppkast når de har stått en stund.

Har noen poser fra IKEA, sånne brune... Kanskje jeg skal lukte litt på de... Men har aldri opplevd at det lukter så rart at papposer da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan avkrefte: det er ikke papposene som lukter. De luktet nemlig ingenting.

Det lukter på en måte søtt, men muggent... Merkelig. Har latt vinduet stå åpent i hele dag, så lukter ingenting her nå heldigvis! Men håper SiT kommer og lukter selv. Får vel faktisk ha vinduene lukket de neste dagene så de får sjans til å lukte det...

Syns det er så rart!!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dumt spm, men du har ikke frukt som banan liggende da? Banan kan nemlig lukte litt surt selv om de ikke er råtne? Ikke selve skallet, men oppe ved klasetoppen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt dumt spm, men du har ikke frukt som banan liggende da? Banan kan nemlig lukte litt surt selv om de ikke er råtne? Ikke selve skallet, men oppe ved klasetoppen. :)

Er allergisk mot banan, så neppe banan som er problemet. Jeg har som skrevet fler ganger før VIRKELIG ryddet og vasket og prøvd å finne ut av dette på egenhånd. Jeg står helt blank. Det er ikke en brødsmule på dette rommet.... Skjønner ikke. Men får forhåpentligvis hjelp av utleier snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mannen fra SiT vært her. Han skulle sende over en fyr med bedre luktesans til meg forhåpentligvis i løpet av dagen...! Hurra. Kanskje vi finner problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Da har mannen fra SiT vært her. Han skulle sende over en fyr med bedre luktesans til meg forhåpentligvis i løpet av dagen...! Hurra. Kanskje vi finner problemet :)

Fant dere noen gang utav hva som laget lukten? :)

Anonymous poster hash: 7bce7...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mannen fra SiT vært her. Han skulle sende over en fyr med bedre luktesans til meg forhåpentligvis i løpet av dagen...! Hurra. Kanskje vi finner problemet :)

Spent. Hva var det? :P 

Anonymous poster hash: 11983...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersnella

Er du sikker på at det ikke er de ikeaposene. Jeg syns de lukter skikkelig høgg, litt sånn spy aktig.... ellers blir det fort ekkel lukt visst det ikke er ventiler nok i rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det ikke er de ikeaposene. Jeg syns de lukter skikkelig høgg, litt sånn spy aktig.... ellers blir det fort ekkel lukt visst det ikke er ventiler nok i rommet.

Sist gang TS var innom den tråden her var 26 oktober 2012 - 10:49

Anonymous poster hash: 99b16...d9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersnella

Obs det så jeg ikke😁 så bare på datoen på de siste innleggene og siden jeg satt her med en stinkende ikeapose tenkte jeg kanskje at det var den😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan også være at TS hadde mensen. Det stinker skikkelig høgg av kvinner som har mensen.



Anonymous poster hash: 64628...df6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang TS var innom den tråden her var 26 oktober 2012 - 10:49 Anonymous poster hash: 99b16...d9d

Joda, men TS er forsatt aktiv på forumet. Så det er irrelevant :)

Anonymous poster hash: 7bce7...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...