Gå til innhold

Har du funnet noe i maten din, som IKKE skal være der?


SusanneGullet

Anbefalte innlegg

Pappa fant en halv mark i en sjokolade da han var halveis, andre halvparten var mao i magen hans.

Mamma fant en tom/brukt engangsnesedråper i bunnen av en ølflaske.

Vi fant en edderkopp i pulverkaffe.

Hår får man innimellom i maten, men det bryr jeg meg sjelden om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvaaa?? :sjokkert:

iiiuuuk!

jeg lurer på hvordan i alle dager den kom seg inne der... :klo: ... og hvordan i alle dager den klarte å leve der..

edit: eller, nei, jeg lurer ikke på hvordan den klarte å leve der alikevell.. kakelakker kan trossalt leve 9 dager uten sitt eget hodet.. etter 9 dager så dør den, fordi da sulter den ihjel. så kakelakker er tydeligvis robuste dyr!

Jeg aner selv ikke hvordan den kom inn! Ble, hva kan man si, mildt sagt overrasket. Det var også sånn at da jeg tok en bit så bare delte nektarinen og steinen seg i to :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet både fluer og snegler innimellom salatbladene, men jeg synes ikke det er så ille. Man må faktisk regne med det siden de vokser ute. Samme med bær. Er jo bare å ta dem bort. Dessuten finner man jo ting på bær og grønt man har voksende i hagen, er jo bare å inspisere og fjerne ;)

Da jeg skulle spise rosiner derimot.. Jeg var sugen på noe søtt og fant en stor eske rosiner i skapet. Jeg helte nedpå, tygget og smattet og var fornøyd med hva jeg hadde funnet som snacks. Helt til jeg så nedi esken, og mange mange mange små brune biller kravlet rundt nedi der.. Ja, jeg måtte på badet og brekke meg....

Og så fikk jeg en stor flue inn i munnen en gang på sykkeltur. Den smakte ikke videre godt for å si det sånn....

Ja, og maur i pinnebrødene man lagde i barnehagen engang. De bare tøt ut på en måte, kravlet og skremte alle ungene.. Det er 24 år siden, men jeg har enda ikke turd å spise pinnebrød igjen... ;)

Endret av UnderCover
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så skremt av denne tråden! Har aldri funnet noe ekkelt i maten selv, men jeg er utrolig redd for biller, larver, mark og lignende, spesielt når det har med mat å gjøre. Føler de kravler over hele meg bare etter å ha lest gjennom denne tråden, og har hjertet i halsen hver gang jeg skal skjære opp grønnsaker. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har vært skikkelig uheldig noen ganger, men det aller, aller verste

er alikevel å oppdage en hel farm med svulmende, kravlende kalorier i maten min...

Jeg må tydeligvis ha blitt herdet, for jeg ser dem i øynene (med forakt!) og spiser dem opp alikevel.

:trampe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en fruktnøtt en gang, en sånn sjokolade med nøtter og rosiner, for de som ikke er kjent med den. Siden det var rosiner i den så reagerte ikke jeg de sorte greiene som inn i mellom knaset litt. Ikke før jeg hadde tatt noen biter og innså at den ene "rosinen" hadde bein og skall. Det var jo rosiner i den, men det var også en gjeng med knasende sprø biller........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...