Gå til innhold

Jenter med vibrator eller andre "kreative" hjelpemidler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke orgasme ved samleie og heller ikke ved fingring. Bruker jeg dusjen eller el.tannbørste derimot, kan jeg komme fort.

(Fikk akkurat 7 orgasmer i dusjen!) 😂

Men, om dere holdt på med ei jente som trengte hjelpemidler, ville dere stusset om hun tok frem en el.tannbørste fremfor en vibrator eller andre hjelpemidler? Eller er det helt vanlig?

Anonymous poster hash: a07f9...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, det høres fantastisk komisk ut! Elektrisk tannbørste under sex :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart det, er da mange som bruker hjelpemidler selv om man klarer å komme uten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn jeg har vært med har ikke stusset på det i alle fall(har tilogmed en liten en i håndvesken som ser ut som en leppestift:P). Men jeg har jo hørt om menn som føler seg truet av det, men jeg har ikke opplevd det. Men det er klart; tar du frem den største, svarteste neger-dildoen på første daten så kan du nok så noen rare fjes :fnise:



Anonymous poster hash: b3c33...777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg får ikke orgasme ved samleie og heller ikke ved fingring. Bruker jeg dusjen eller el.tannbørste derimot, kan jeg komme fort.

(Fikk akkurat 7 orgasmer i dusjen!)

Men, om dere holdt på med ei jente som trengte hjelpemidler, ville dere stusset om hun tok frem en el.tannbørste fremfor en vibrator eller andre hjelpemidler? Eller er det helt vanlig?

Anonymous poster hash: a07f9...8d7

Hadde vel bare syns at det var flott med en jente som var kreativ og opptatt av å nyte selv. Utelukkende positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...