Gå til innhold

Frustrert over sexlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville ha snakket med henne, på en fin måte og fortalt at det vetyr mye for deg. At hun er fin og sexy osv. Det er dessverre mange pene jenter som er vant til å få det som de vil, at de gir lite i sengen. I hele livet må man gi og ta, dette burde være slik i sengen også. Slik hun holder på er rett og slett egoistisk.

Anonymous poster hash: 2897f...395

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ha snakket med henne, på en fin måte og fortalt at det vetyr mye for deg. At hun er fin og sexy osv. Det er dessverre mange pene jenter som er vant til å få det som de vil, at de gir lite i sengen. I hele livet må man gi og ta, dette burde være slik i sengen også. Slik hun holder på er rett og slett egoistisk.

Anonymous poster hash: 2897f...395

Nei, hun er ikke egoistisk. Hvorfor skal jenter alltid bli presset til å gjøre ting i senga de ikke er komfortable med? Det egoistiske er å presse noen slik at de skal passe inn i noen andres seksuelle preferanser. Det er ikke slik at "frigjort" = fasit.

Anonymous poster hash: 67126...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har levd lenge nok til å ikke ha den romantiske drømmen lenger. Kvinner som "ikke er så seksuelle" blir IKKE bedre med aldern, ikke flesteparten ihvertfall. Jeg har venninner som helst ikke vil ha sex og "ofrer" seg en gang i måneden. Det sier seg selv at noen av disses menn kommer til å stikke en dag, hvis de selv ønsker mer sex. Jeg tror den eneste løsningen er å finne noen man matcher seksuelt med. Ikke vær utro, men gå før dere får barn. Du blir ikke mindre frustrert med årene, det er sikkert!

For meg høres hun over gjennomsnittet anspent ut. Men snakk med henne før du gjør noe dramatisk! Kanskje hun VIL, men ikke klarer å slå seg mer løs? Jeg har mine tvil siden hun sier at hun ikke er så seksuell, men det er verdt et forsøk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha snakket med henne, på en fin måte og fortalt at det vetyr mye for deg. At hun er fin og sexy osv. Det er dessverre mange pene jenter som er vant til å få det som de vil, at de gir lite i sengen. I hele livet må man gi og ta, dette burde være slik i sengen også. Slik hun holder på er rett og slett egoistisk.

Anonymous poster hash: 2897f...395

Men å forlange at hun har mer sex enn hun føler behov for, er eksempel på ekte kjærlighet, liksom? Jeg syns det ene virker like egoistisk som det andre. Som noen tidligere i tråden sa; det er ikke slik at han har rett og hun har feil. De har forskjellige preferanser, som sammen skaper frustrasjon. Meget mulig for begge parter, her har vi jo bare hørt hans side av saken.

Når det er sagt, føler jeg at jeg skjønner begge parter. For lite sex/variasjon er frustrerende. Men snu på det, ts: Se for deg hvor mye, og hva slags sex du aller helst vil ha, hvor mye som er nok for deg. Og så forestiller du deg at dette ikke er nok, det er alltid et ønske, eller nesten et krav, om mer. Mer sex enn du føler behov for, og mer variasjon enn du vil ha. Nå tenker du sikkert at det høres kjempebra ut. Hvordan tror du det føles etter en stund?

Anonymous poster hash: 561d3...466

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nei, hun er ikke egoistisk. Hvorfor skal jenter alltid bli presset til å gjøre ting i senga de ikke er komfortable med? Det egoistiske er å presse noen slik at de skal passe inn i noen andres seksuelle preferanser. Det er ikke slik at "frigjort" = fasit.

Anonymous poster hash: 67126...5b5

Selvfølgelig er hun egoistisk! Hva mener du to personer som har sex sammen skal gjøre da? Sitte på hver sin side i senga og runke for seg selv fordi man har prinsipper og at partneren vil noe helt annet hele tiden?!? Sex handler IKKE om meg meg meg meg meg meg. Det handler om å gi til partneren sin. Og er begge av den tankegangen vil begge to FÅ I MASSEVIS! Begge to blir happy. Case closed. Hvorfor er det så skrekkelig vanskelig å forstå?

Dette dreier seg IKKE om at jenter blir presset til noe som helst! Dette gjelder begge kjønn. Det er både menn og kvinner som blir presset til ting.

Selve prinsippet SEX er etter min mening å vise til sin partner på en fysisk og psykisk måte hvor mye man setter pris på han/henne. Å kunne forvente eller håpe på at man skal kunne ha lyset på under sex og å kunne pule i forskjellig tempo er etter min mening IKKE for mye forlangt. Har man motforestillinger mot noe så enkelt og vanlig bør man kutte ut sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette dreier seg IKKE om at jenter blir presset til noe som helst! Dette gjelder begge kjønn. Det er både menn og kvinner som blir presset til ting.

Bestem deg da, mann!

Anonymous poster hash: b9a90...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hun er ikke egoistisk. Hvorfor skal jenter alltid bli presset til å gjøre ting i senga de ikke er komfortable med? Det egoistiske er å presse noen slik at de skal passe inn i noen andres seksuelle preferanser. Det er ikke slik at "frigjort" = fasit.

Anonymous poster hash: 67126...5b5

Mennesker presses ofte til og utføre ting de egentlig ikke ønsker. Kun på den måten man kan få erfaring og ta stilling til om man liker det eller ikke. Så litt press bør man nok være åpen for. Sex er jo kun nytelse og ikke noe farlig. Man har alt og vinne egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Bestem deg da, mann!

Anonymous poster hash: b9a90...cef

Du prøver så hardt å fremstille jenter som offer som blir presset til alle døgnets tider!!!!!!! Det skjer med BEGGE KJØNN i alle livets faser. IKKE bare kvinner. Det tror jeg du er smart nok til å skjønne!?!?!?

Grunnen til at jeg sa at dette ikke handler om press, er fordi nettopp det TS skriver om her IKKE handler om press på en jenter, men en mann som er frustrert over manglende vilje hos kjæresten sin. Slutt å dra den kvinnelige offerrollen inn i alle diskusjoner hvor en mann sliter med sexlivet sitt!!!

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at du i hele tatt har blitt sammen med noe sånt. Definitivt tinder. Livet er rett og slett for kort

Fy faan; håper virkelig livet ditt blir kort ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...