Gå til innhold

Som dame, har du sett alle venninnene dine nakne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nope.

Men du da TS? Har du sett alle kompisene dine nakne? Og hvordan var det?

:filer:

Du får starte en egen tråd om det :-) Ja, jeg har vel sett de fleste, på trening f.eks. Når jeg var mindre (12 år?) så nakenbadet vi sammen og løp nakne sammen i gatene på natta når vi sov i telt. Dét hadde ikke falt seg like naturlig idag kan jeg si.

Anonymous poster hash: 863ee...30f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får starte en egen tråd om det :-) Ja, jeg har vel sett de fleste, på trening f.eks. Når jeg var mindre (12 år?) så nakenbadet vi sammen og løp nakne sammen i gatene på natta når vi sov i telt. Dét hadde ikke falt seg like naturlig idag kan jeg si. Anonymous poster hash: 863ee...30f

Så barndom var også noe av det du lurte på?

Men nei, nåværende venner har jeg sett lite av. I et platonisk forhold som vennskap er foretrekker jeg uansett bruttoen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et par stykker, dusjen på roskilde.



Anonymous poster hash: ffdf9...bf5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alle i undertøy, og nesten alle nakne. I garderoben og slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ingen . Det er høyst unaturlig med mindre man pleier å gå i svømmehall sammen, nudiststrand sammen, eller er under 5 år gamle.



Anonymous poster hash: 246d3...a60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Nei, for et rart spørsmål.

Hvorfor ? Det er jo et helt naturlig og greit spørsmål vel ? Vi lever i en tid hvor det er enormt stort fokus på kropp og utseende , samtidig som veldig mange har komplekser for den kroppen de har. To motstridene ting som kommer fra samme sted. Da er det interessant å høre hvor "frimodig" vi egentlig er med å vise vår nakne kropp.

Selv har jeg og enkelte kompiser dusjet i fellesdusj etter svømming eller trening, eller er det lite av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.de jeg har sprayet md selvbruning har jeg sett.de jeg har trent med.hu jeg bodde med. bare vanlige situasjoner.



Anonymous poster hash: da2ee...29d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ? Det er jo et helt naturlig og greit spørsmål vel ? Vi lever i en tid hvor det er enormt stort fokus på kropp og utseende , samtidig som veldig mange har komplekser for den kroppen de har. To motstridene ting som kommer fra samme sted. Da er det interessant å høre hvor "frimodig" vi egentlig er med å vise vår nakne kropp.

Selv har jeg og enkelte kompiser dusjet i fellesdusj etter svømming eller trening, eller er det lite av det.

Fordi det er et merkelig spørsmål å spørre om man har sett alle venninnene sine nakne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De venninnene jeg har hatt lenge; ja. På ferie (vi deler jo rom) f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste.

Det skjer eksempelvis om vi trener sammen eller er på stranda - og da pleier vi sammenlikne hverandres kropper.

"Du har så pen vagina!"

"Nei, DU har pen vagina"

"Nehei, du har MYE penere!"

Og så trener vi kegeløvelser sammen over rødvin.

Tror aldri jeg har fnist så mye i hele mitt liv før 😂

Anonymous poster hash: 5e1ad...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Fordi det er et merkelig spørsmål å spørre om man har sett alle venninnene sine nakne.

Javel ? ? ?

Du fikk jo en begrunnelse på hvorfor det kan være et helt greit spørsmål å stille. Du leste vel ikke den....

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I svømmehallen 😊

Anonymous poster hash: bf900...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja selvsagt.


Anonymous poster hash: 24e93...e73



Anonymous poster hash: 24e93...e73
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS:

De færreste jenter tenner på å se andre jenter nakne. Hva er det egentlig du lurer på?

Anonymous poster hash: d3682...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste.

Det skjer eksempelvis om vi trener sammen eller er på stranda - og da pleier vi sammenlikne hverandres kropper.

"Du har så pen vagina!"

"Nei, DU har pen vagina"

"Nehei, du har MYE penere!"

Og så trener vi kegeløvelser sammen over rødvin.

Sprer dere hverandres lepper for å vurdere vaginaen da, eller?

Når kvinner ikke kan navnet på kjønnet sitt...

Anonymous poster hash: 8c7bc...fae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noen av mine venninner helt nakne. Kun sett pupper når vi har spilt strippepoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...