Gå til innhold

Øve på sterkere orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg kommer kjenner jeg det som regel i tærne, litt oppover føttene og selvsagt i underlivet. Noen ganger kjenner jeg bare litt i tærne, og i underlivet.

Det er aldri sånn at jeg kjenner det i hele kroppen og rister ukontrollert.

Hvordan er det hos dere?

Kan man øve på å komme sterkere, så det føles i hele kroppen? Hvordan?



Anonymous poster hash: 449bd...f79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner det mest i underlivet i bare noen sekunder, og blir såklart korttidsvarm i hele kroppen.

Syns orgasme er ganske oppskrytt, men merker at jeg får sterkere orgasme jo lengere (og mildere, ikke fullt på med en gang men en laaang oppbygging selvom det er vanskelig å ikke ville ha det deiligere når det først begynner å føles deilig) jeg holder på, og rett før klimaks stopper opp og har pause i noen minutter før jeg fortsetter igjen og gjentar denne stoppe prosessen noen ganger.



Anonymous poster hash: 54d80...058
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasmen kommer av sammentrekninger i pc-muskelen i underlivet. Om du øver opp denne med knipeøvelser vil du kunne få sterkere orgasmer. Kraftigere muskler = kraftige sammentrekninger = bedre orgasmer. Dette fungerer faktisk likt for menn også.



Anonymous poster hash: ff8c3...adf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du øver opp denne med knipeøvelser vil du kunne få sterkere orgasmer.

Hvordan utføres øvelsen? For en "nybegynner". Hvor ofte, hvor lenge pr. gang, hvor lange pauser, skal man stramme så mye man makter hver gang, eller bare litt osv. Når trappe opp?

Har hørt man kan pisse på seg om man strammer for mye en periode, og så ikke gjør noe på en stund.

Anonymous poster hash: 449bd...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten må du først lokalisere hvilken muskel som er PC muskelen, det gjør du vet at når du sitter på do å tisser prøver du å stoppe tissestrålen. Dette er pc musklene. knip igjen daglig eller ukentlig , jeg pleier å ta ca 30 knip når jeg kommer på det, langt fra hver dag men det gir effekt etterhvert uansett.
I starten greier man kanskje bare å holde knipen i ett sekund eller tre, men etterhvert blir man sterkere og kan knipe 5 sekunder , 10 sekunder, og rekorden min er på 15. Og ja man kan bli støl i disse musklene også så pass på å ikke overdriv :)
Opptrente pc muskler hjelper for å forhindre inkonsistens når du blir eldre (som alle eldre får i større eller mindre grad), få sterkere orgasmer og også bli trangere der nede

Anbefaler absolutt menn å trene de samme musklene av akuratt samme årsaker, bortsett fra at de ikke blir trangere da, men de varer lenger og får sterkere orgasme og kan også bruke muskelen mens de er inni en dame slik at damen kjenner hvordan penisen vippes "frem og tilbake" (og ikke ut og inn) inni der ;)



Anonymous poster hash: 54d80...058
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Når jeg kommer kjenner jeg det som regel i tærne, litt oppover føttene og selvsagt i underlivet. Noen ganger kjenner jeg bare litt i tærne, og i underlivet.

Det er aldri sånn at jeg kjenner det i hele kroppen og rister ukontrollert.

Hvordan er det hos dere?

Kan man øve på å komme sterkere, så det føles i hele kroppen? Hvordan?

Anonymous poster hash: 449bd...f79

Hei! Du kan øve kroppen til å få sterkere, lengre og flere orgasmer. Det er som et par andre forteller, tren opp pc musklen, jo sterkere pc musklen blir, jo sterkere kramper og hardere sammentrekninger= sterkere og mer langvarige orgasmer.

Du trener den opp med knipeøvelser, litt som å trene, trenger denne musklen også trening. Du gjør akkurat det samme som du gjør når du prøver å stanse urinstrålen, da har du funnet riktige muskler. Tren opp, litt mer og mer og etterhvert hver dag, opptil en halv time pr gang. Ja du blir støl her også, så ikke overdriv når det blir vondt og veldig stølt. Trenger hvile også.

Du kan også bruke stopp/start teknikk. Du stopper rett før orgasme, gjerne over lang tid, flere timer. Jo lenger du klarer å holde igjen, jo sterkere orgasme får du. Hvis du gjør dette sammen med aktiv bruk av pc muskel, vil du kunne få orgasme som kjennes i hele kroppen, kramper helt ut i tæra og fingertuppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har trent slik i flere år, ikke helt regelmessig, men likevel ganske jevnt.

Gjør at jeg ikke kommer så fort, og kan bedre kontrollere og holde igjen.

De beste orgasmene blir bedre og færre av de "dårlige".

Anonymous poster hash: a4987...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasmen kommer av sammentrekninger i pc-muskelen i underlivet. Om du øver opp denne med knipeøvelser vil du kunne få sterkere orgasmer.

Anonymous poster hash: ff8c3...adf

Treningen av pc-muskelen kan faktisk fremkalle orgasmer hos noen. Stealth onani :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...