Gå til innhold

Jeg ble kåt av å se en mann med tights.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jeg homo?

Saken er den at jeg så en person som stod med ryggen til. Som hadde tights på seg. Lekre bein og deilig rumpe. Men så fikk jeg mitt livs sjokk når personen snudde seg og jeg så det var en mann.



Anonymous poster hash: dd289...519
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, fine hjelmer, ikke sant? :rolleyes:



Anonymous poster hash: 452c2...cf0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg homo?

Saken er den at jeg så en person som stod med ryggen til. Som hadde tights på seg. Lekre bein og deilig rumpe. Men så fikk jeg mitt livs sjokk når personen snudde seg og jeg så det var en mann.

Anonymous poster hash: dd289...519

Seff ikke, om du først trodde det var ei dame, er du fortsatt streit. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være ubehagelig med en thigst som legger tissen i klem.

Anonymous poster hash: eaaf7...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du er ikke homo.

Merkelig at slike enkle, og uskyldige hendelser kan få folk til å stille seg slike spørsmål. Slik som du beskriver det så kunne dette heller vært en morsom historie som du fortalte på en fest eller noe, istedet for å bli usikker omkring din egen legning.

Hvis du derimot får de samme tankene, og blir kåt av å se en mann, så er du nok homo/bifil.

Endret av Snof
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg bilr kåt når jeg ser en mann i tights når den er sånn at jeg ser tissen hans gjennom den liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir også kåt av å se en mann i thighs men så er jeg jente da,hahahahah.Kult å se tighsen presse seg rundt penisen da kan jeg se hvor stor den er.Går ofte på sykkelstevner jeg for der har alle menn tighs ,lol

Anonymous poster hash: fd101...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dere er noen 🐖🐷🐽😁

Anonymous poster hash: 4d328...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bilr kåt når jeg ser en mann i tights når den er sånn at jeg ser tissen hans gjennom den liksom.

Sånn som de på det nederste bildet her? :P

bike%20shorts2.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama oppfordrer meg til å bruke tights oftere. Hun skal altid klå på rompe og knu på tissen når jeg går med det. Får nesten ikke være i fred ;). Mens andre tydligvis har penisskrekk. Som jeg har lest ikke syns noe om det.

Tights er jo i praksis en vanlig tight boxershorts med litt lange ben. Boxer tror jeg de fleste syns er sexy på menn.

Anonymous poster hash: e98ad...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...