Gå til innhold

Jomfru, men craver etter sex.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i samme situasjon. Kjempelyst, men har ikke vært noen jeg har hatt så lyst på enda. Men møtte en for snart to uker siden, og synes han er utrolig sexy. Skal møte han igjen på fredag, og gleder meg veldig. Men han er 28, og jeg regner med han synes det er kjempe rart at en på 22 er jomfru? Jeg har kjempe lyst å ha sex med han, men jeg er kjempe redd for å fortelle det. Redd han kommer til å tenker; freak!

Har noen forslag til hvordan jeg skal fortelle det?

Anonymous poster hash: 3b6b6...a1e

Tror på at en skal være ærlig,tydelig og åpen på at du fortsatt ikke har allverden med erfaring. Dersom har er den rette for deg, vil han nok ha forstå at du vil trenge tid. Ikke ha det travelt, bruk tide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, jeg gledet meg til å ha sex i maange år, men den dagen jeg hadde det, ble jeg skuffa. Så ja, ikke gjør det med en random person. Sjeldent det lever opp til forvetningene.



Anonymous poster hash: 5a282...63f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon. Kjempelyst, men har ikke vært noen jeg har hatt så lyst på enda. Men møtte en for snart to uker siden, og synes han er utrolig sexy. Skal møte han igjen på fredag, og gleder meg veldig. Men han er 28, og jeg regner med han synes det er kjempe rart at en på 22 er jomfru? Jeg har kjempe lyst å ha sex med han, men jeg er kjempe redd for å fortelle det. Redd han kommer til å tenker; freak!

Har noen forslag til hvordan jeg skal fortelle det?

Anonymous poster hash: 3b6b6...a1e

Det trur eg ikje du treng å være redd for. Han vil kansje lure kofor du enda e det men. Har dere litt gnist så er han nok game. Vist dette bare er et tøm og røm du vil ha med han så kan det være snilt å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg gledet meg til å ha sex i maange år, men den dagen jeg hadde det, ble jeg skuffa. Så ja, ikke gjør det med en random person. Sjeldent det lever opp til forvetningene.

Anonymous poster hash: 5a282...63f

Første gang er ofte litt rart. Du hadde jo ikje noe erfaring sel om kansje den du har sex med viste va den gjore så blir det rart. Kome over først gang så blir det bare bedre å bedre etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om dette problemet.

Jeg er 25 år, mann ukysset og jomfru. Så fantastisk lett som enkelte tror det er her inne er det faktisk ikke. Hvertfall ikke som mann.



Anonymous poster hash: b24fd...343
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke alene om dette problemet.

Jeg er 25 år, mann ukysset og jomfru. Så fantastisk lett som enkelte tror det er her inne er det faktisk ikke. Hvertfall ikke som mann.

Anonymous poster hash: b24fd...343

Det er egentlig ganske urettferdig - kvinner som er jomfru etter fylte 20 er bare digg og ekstra stas for veldig mange, mens menn i samme aldersgruppe som er jomfru er bare turnoff og rart?

Likestillingen er ikke i mål enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ganske urettferdig - kvinner som er jomfru etter fylte 20 er bare digg og ekstra stas for veldig mange, mens menn i samme aldersgruppe som er jomfru er bare turnoff og rart?

Likestillingen er ikke i mål enda!

Takk for at du minte meg på at jeg er turnoff og rar...

Anonymous poster hash: b24fd...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i samme båt vi to da :-) tenker på pikk 24-7,men når jeg har muligheten feiger jeg ut .Kanskje vi skal ta en sammen ? Haha

Anonymous poster hash: 06904...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Alle gjør det til en stor greie, sex er ikke noen stor greie. Men siden du sikkert ikke har vært i en slik situasjon før så blir man jo nysgjerrig på det ukjente. Vent til du heller får noen du føler deg trygg med, ikke forhaste deg

Anonymous poster hash: 64ff2...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...