Gå til innhold

Tips til å komme med partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har aldri fått orgasme sammen med en partner. Jeg klarer å komme på egenhånd kun ved hjelp av fingre, men dette tar veldig lang tid og jeg må virkelig fokusere og "alt" må være riktig (må stramme bena og bekkenet etc). Med kraftig vibrasjon eller womanizer er ikke orgasme noe problem.

Men jeg har så inderlig, fryktelig lyst til å klare å komme sammen med partner! Jeg nyter sexen uten orgasme også, ingen tvil om det, men det hadde føltes så mye mer intimt om jeg faktisk klarte å komme, og jeg tenker at dette også kan hjelpe på slik at jeg ikke blir "lei" av sexen, slik jeg ble med min exkjæreste.

Jeg vet at det å stimulere klitoris er nødvendig for mange kvinner, og det er det garantert for meg også. Men siden det ikke er "bare, bare" for meg å klare dette på egenhånd virker det nærmest umulig å få det til under samleie. Så har noen her noen gode tips til hvordan jeg kan øke sjansene for orgasme under sex?

Jeg er ikke spesielt opptatt av dette under sex, og stresser ikke med å oppnå orgasme, da bare nyter jeg. Jeg har forøvrig heller aldri kommet av slikking, bare dersom jeg har stimulert meg selv med vibrator e.l. først, og han har avsluttet.

Håper noen kan hjelpe litt!



Anonymous poster hash: 70f49...ef7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Ta det opp med ham.

Hvis han er noe til kar vil han gjøre sitt ytterste for å få til dette .

Han kan jo holde vibratoren og du instruerer han.

Noe som kan hjelpe er massasje av kjønnet.

Ta god tid og bruk masse olje.

Anonymous poster hash: fe71b...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...