Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

23 år. 4 stk.

Forstår virkelig ikke hvordan folk kan ha sex med "hvem-som-helst".

hehe, husk at det er folk på kvinneguiden som du aldri ville sosialisert med ellers. Mye spetakkel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har venninner som er single og har mistet tellinga for lengst.

Vel, jeg er som en sånn venninne. :fnise: Jeg syns det er helt greit. Har hatt mange morsomme og gode opplevelser!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag tycker att det är underbart att se hur varierande det är! :) Många snackar ofta om "genomsnittet", men vem fasen bryr sig.

Sedan måste jag bara lägga till: Bara för att man har haft fler än "genomsnittet" betyder det inte att man hoppar i säng med vem som helst.. ;) En del tycker om att experimentera och testa lyckan med nya människor och jag ser inget fel i det. Så länge man respekterar sig själv och skyddar sig så får man väl knulla med så många man vill. Det är en privat sak. :) Sedan har en del haft turen att hitta sin livspartner det första de gör och har därför bara haft sex med en enda när de fyllt 50. Återigen, jag tycker att det är jättekul att se hur det varierar!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er 27 år og har hatt sex med 3 stk.

For meg er det alle jeg har villet hatt sex med,men ons funker dårlig for min del.Enig med LetThemEatCake.

Noe som fungerer for en,fungerer ikke for en annen.Folk er forsjellige og bra er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19 år og har hatt sex med 4 stykk... Den ene skulle jeg gjerne vært foruten, for det førte bare til dumme ting.

Ellers er den siste min nåværende samboer, og vi har vært sammen i over 3 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt sex med tre tøyter denne måneden her, men før det var det noe trått et års tid. Det går litt opp og ned i dobbel forstand, egentlig. :)

Når jeg hører om 18 år gamle jenter som har hatt sex med 13 stk. blir jeg bare trist....og litt kåt også. :(

Dobbeltmoralen lenge leve!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år. 4 stk.

Forstår virkelig ikke hvordan folk kan ha sex med "hvem-som-helst".

Jeg forstår ikke at folk bare kan ha sex med 1 også leve sammen resten av livet....er sikker på at de innerst inne angrer litt på at de ikke hadde noen andre føre de giftet seg med han ene og at de fantaserer om andre menn. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 18 år, og har bare hatt sex med 1. Han var min første og vi har nå vært sammen i over ett år :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, si det... 10-15 stk, tenker jeg. Har vært i fast forhold lenge nå, så det er ikke noe jeg husker et konkret tall på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En :sengekos: , og er 21 år.Vi er fremdeles sammen. Må jeg si jeg misunner dere som har mer erfaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...