Gå til innhold

Singel-psyko-fase


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så heldig du er som fikk mld, 6årskrisen, og som vet at han har følelser for deg :)

Min sier at han liker meg og digger meg, men når man liker og digger noen, tar man vel kontakt? Ikke snakket med ham siden torsdag. Sykt at det tærer på, men det gjør det faktisk :( Jeg skal fortsette å være flink. Lurer på hvor lang tid det kan ta jeg, før jeg hører noe fra han? For en eller annen gang må han vel ta kontakt? Har har jo ingenting i mot meg i følge ting han sier, han har tilogmed forespeilet at det kan bli noe mer mellom oss i fremtiden!

-Trønderpie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først av alt: velkommen til dere "nye"! Jeg har vært med noen venninner i ettermiddag og kveld! Bra å få tankene over på noe annet? Eh, joda! Men man rekker faktisk å tenke på menn selv om man gjør noe annet. Det "fine" med å kunne gjøre to ting samtidig. Nei, nå må jeg skjerpe meg! Jeg er jo fullt klar over at dette bare er tull! Jeg kjenner jo ikke fyren egentlig en gang! Helvete.

Håper ikke jeg blir skuffa når jeg (hvis hvis hvis, håpe håpe håpe!) treffer han igjen.

Herregud, kan noen slap me In the face litt, eller? Jeg er jo ikke en gang på utkikk etter kjæreste. Men faen. Hvorfor ser jeg for meg oss to når jeg ser et par med barnevogn, og hvorfor tenker jeg på hvordan det ville vær å være hans kone? Wtf? Jeg føler meg så jævlig tragisk at det er ikke mulig.

Hvordan går det????

Kan jo hende han var pålogget uten å faktisk være der. Men kjenner til frustrasjon det må ha vært. Vistes du som pålogget hele tiden også?

Ts

Og er du full, regnbue? :P

TS

Slap slap !! Jeg prøvde hvertfall ;)

Heldig er du hvertfall som klarte å være med venninner. Jeg gikk i stedet på en gigantisk smell. Jeg er så flau nå at jeg holder på å krepere. Nei, det er verre, jeg er så flau at jeg burde gravd meg ned og aldri kommet tilbake. GRØSSSSS

Jeg fant jo ut da, etter at jeg satt her på kg, at det var KJEMPELURT å skrive ham en mld fordi jeg liksom ville ha enten bekreftelse eller vite hvordan landet lå. Ja, i det hele tatt. Joda, 5 halvlitere øl pluss meg, suuuuuper kombinasjon................................................................................................

så skrev jeg da; Er det middagsdate neste uke eller? Stooooort smilefjes....

Joda, fikk svar. Ikke neste uke, men til helga (!!!!!!!!) ok. what? Jeg kunne jo ikke tro hva jeg leste, så jeg MÅTTE jo sende en sånn "er du sikker på det-mld", og jeg endte opp med super-flørtende mld og ja lyst på deg osv osv osv.... Og så har jeg skrevet at han er så fin at det skulle vært ulovlig, ja og pluss pluss. Han har ikke svart.. :hoho:

Han er pålogget face nå også, men til hans eget beste, så bør han bare la være å skrive til meg, jeg er usunn. Tydeligvis. Og hvertfall nå etter at jeg antydet hva desserten skulle være.....

Jeg er overrasket om han i det hele tatt holder løftet sitt om date. Nei, jeg er overrasket om han i det hele tatt beholder meg som venn på face. Faen og.

Skulle aldri aldri aldri sendt de mld etterpå, skulle holdt meg til den ene der, og så skrevet takk eller noe. SHIT.

Ja, og nå har jeg jo selvsagt litt fyllanerver også, og det gjør jo ikke akkurat ting bedre. Jeg burde bare skrevet at jeg drakk igår, til ham altså, men nå mååååå jeg gå i bånd litte granne, for jeg kan ikke, må ikke, skal ikke, bør ikke skrive noe til ham nå. Ikke f. Hjelp........ Grøss og gru og hei som det går. Jeg skjemmes...... :(

-Regnbue

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og nå når jeg går gjennom mld (som jeg forresten ikke husker at jeg skrev), så er flau en gang til. Ganger tusen. Hva i alle dagher skal jeg gjøre nå da? Han ble forresten venn med en ny jente isted :kjefte: Jeg bare VET at det er henne som er den nye daten nå. FAEN FAEN FAEN

-Regnbue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe, regnbue, det kan gå veldig ille om man drikker før man sender mld :P

Håper på at han ikke er redd så veldig lenge og at det blir date til helga ;)

Men jeg kjenner den følelsen din så altfor godt altså. Det er helt jævlig når man dagen derpå tenker gjennom hva man faktisk har gjort/skrevet. Skulle vært alkolås på det meste :P

Trønderpie: Ja, jeg ville jo tro han tar kontakt hvis han har sagt at han tror det kan bli noe mellom dere. Det er jo litt vanskelig uten kontakt... Håper på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og nå når jeg går gjennom mld (som jeg forresten ikke husker at jeg skrev), så er flau en gang til. Ganger tusen. Hva i alle dagher skal jeg gjøre nå da? Han ble forresten venn med en ny jente isted :kjefte: Jeg bare VET at det er henne som er den nye daten nå. FAEN FAEN FAEN

-Regnbue

Isj :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slap slap !! Jeg prøvde hvertfall ;)

Heldig er du hvertfall som klarte å være med venninner. Jeg gikk i stedet på en gigantisk smell. Jeg er så flau nå at jeg holder på å krepere. Nei, det er verre, jeg er så flau at jeg burde gravd meg ned og aldri kommet tilbake. GRØSSSSS

Jeg fant jo ut da, etter at jeg satt her på kg, at det var KJEMPELURT å skrive ham en mld fordi jeg liksom ville ha enten bekreftelse eller vite hvordan landet lå. Ja, i det hele tatt. Joda, 5 halvlitere øl pluss meg, suuuuuper kombinasjon................................................................................................

så skrev jeg da; Er det middagsdate neste uke eller? Stooooort smilefjes....

Joda, fikk svar. Ikke neste uke, men til helga (!!!!!!!!) ok. what? Jeg kunne jo ikke tro hva jeg leste, så jeg MÅTTE jo sende en sånn "er du sikker på det-mld", og jeg endte opp med super-flørtende mld og ja lyst på deg osv osv osv.... Og så har jeg skrevet at han er så fin at det skulle vært ulovlig, ja og pluss pluss. Han har ikke svart.. :hoho:

Han er pålogget face nå også, men til hans eget beste, så bør han bare la være å skrive til meg, jeg er usunn. Tydeligvis. Og hvertfall nå etter at jeg antydet hva desserten skulle være.....

Jeg er overrasket om han i det hele tatt holder løftet sitt om date. Nei, jeg er overrasket om han i det hele tatt beholder meg som venn på face. Faen og.

Skulle aldri aldri aldri sendt de mld etterpå, skulle holdt meg til den ene der, og så skrevet takk eller noe. SHIT.

Ja, og nå har jeg jo selvsagt litt fyllanerver også, og det gjør jo ikke akkurat ting bedre. Jeg burde bare skrevet at jeg drakk igår, til ham altså, men nå mååååå jeg gå i bånd litte granne, for jeg kan ikke, må ikke, skal ikke, bør ikke skrive noe til ham nå. Ikke f. Hjelp........ Grøss og gru og hei som det går. Jeg skjemmes...... :(

-Regnbue

Oida.. Uff. Dritt! Jeg kjenner til det der veldig godt.. Når man får over seg at "det er en god ide å sende melding! Ja!" selv om man 5 minutter før har ment det helt motsatte.. Jeg får sånne kick av og til. Og når han da svarer positivt (eller kanskje ikke positivt en gang, bare det at han svarer sånn hyggelig nok) så kan det være umulig å kontrollere seg. Faktisk selv om man ikke har noe innabords, men selvfølgelig kan det jo bli verre av det også. Så du har min dypeste medfølelse!!

Jeg hater(!!) når de skal få nye jentevenner på fb.. Og spesielt da på søndager!!!æsj. Men det kan jo hende hun la til ham, osv osv, men allikevel. Det stikker!

Ok, men nå vet du hva du må gjøre.. Vente på at han tar kontakt.. Same shit, different day.

Helvete. Jeg kjenner på at jeg ikke har særlige forhåpninger til han min. Jo mer jeg analyserer (og overanalyserer), finner jeg ut at han antakeligvis har glemt meg. Han husker sikkert ikke at han har sagt han vil treffe meg når han kommer hjem fra utlandet. Så kjenner jeg jo meg selv godt nok til at har han ikke skrevet meg innen en uke etter han kommer hjem, så kommer jeg sikkert til å skrive ham! Men må ikke ta sorger på forskudd da. Selv om det ser helt for jævlig mørkt ut.

Fatter ikke at magefølelsen kunne være SÅ bra dagen etter jeg traff ham, og nå er den skikkelig dårlig!! Helvete! Følelsesmessig berg og dal bane? Ja! Men jeg kaster snart opp jeg altså. Få meg ned på bakken igjen! Please!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oida.. Uff. Dritt! Jeg kjenner til det der veldig godt.. Når man får over seg at "det er en god ide å sende melding! Ja!" selv om man 5 minutter før har ment det helt motsatte.. Jeg får sånne kick av og til. Og når han da svarer positivt (eller kanskje ikke positivt en gang, bare det at han svarer sånn hyggelig nok) så kan det være umulig å kontrollere seg. Faktisk selv om man ikke har noe innabords, men selvfølgelig kan det jo bli verre av det også. Så du har min dypeste medfølelse!!

Jeg hater(!!) når de skal få nye jentevenner på fb.. Og spesielt da på søndager!!!æsj. Men det kan jo hende hun la til ham, osv osv, men allikevel. Det stikker!

Ok, men nå vet du hva du må gjøre.. Vente på at han tar kontakt.. Same shit, different day.

Helvete. Jeg kjenner på at jeg ikke har særlige forhåpninger til han min. Jo mer jeg analyserer (og overanalyserer), finner jeg ut at han antakeligvis har glemt meg. Han husker sikkert ikke at han har sagt han vil treffe meg når han kommer hjem fra utlandet. Så kjenner jeg jo meg selv godt nok til at har han ikke skrevet meg innen en uke etter han kommer hjem, så kommer jeg sikkert til å skrive ham! Men må ikke ta sorger på forskudd da. Selv om det ser helt for jævlig mørkt ut.

Fatter ikke at magefølelsen kunne være SÅ bra dagen etter jeg traff ham, og nå er den skikkelig dårlig!! Helvete! Følelsesmessig berg og dal bane? Ja! Men jeg kaster snart opp jeg altså. Få meg ned på bakken igjen! Please!

TS

Jævla dritt det der. Jeg håper håper håper han husker den følelsen han også, og at han tar kontakt. Heier på deg :) Men jeg kan ikke få deg ned på jorden igjen :(

Jeg vurderer nå, ta en sånn hvit løgn, at jeg hadde meg en kveld med jentene igår, og det ene førte til det andre, og at jeg beklager om han fikk litt mange mld :P Er det en god ide?

-Regnbue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe, regnbue, det kan gå veldig ille om man drikker før man sender mld :P

Håper på at han ikke er redd så veldig lenge og at det blir date til helga ;)

Men jeg kjenner den følelsen din så altfor godt altså. Det er helt jævlig når man dagen derpå tenker gjennom hva man faktisk har gjort/skrevet. Skulle vært alkolås på det meste :P

Trønderpie: Ja, jeg ville jo tro han tar kontakt hvis han har sagt at han tror det kan bli noe mellom dere. Det er jo litt vanskelig uten kontakt... Håper på det beste :)

Hehe, ja det er jo lov å håpe. Og jeg skal håpe meg i hjel, og krysse fingrene til de blir blå.

Hun dama han ble venn med.. Han sa han var drittlei byn igår, så han gikk hjem. Han skrev med meg til sove-tid, så da har hun nok ikke vært hos ham i det minste. Håper det bare er feks kameratens dame eller noe....

-Regnbue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan de kan glemme den følelsen! Når alt klaffer, og man har det så sykt hyggelig sammen, hvorfor kutte ut?? Skjønner at forhold kan virke skremmende.. vil ikke ha det jeg heller, men hvorfor ikke bare fortsette å date og ha det hyggelig uten å definere det i forholdsboksen?

Æsj, er noe dritt det der når man bare slenger avgårde mlder, og ja, HATER når han får nye jentevenner, og spes om den nye jentevennen begynner å like og kommentere tingene hans på fb :(

Er han med henne nå? Har de vært på date? Liker han henne bedre?

Jeg skrev melding til min i sted. Han har en yndlingssang, og den har jeg selvfølgelig hørt ca 10 000 ganger den siste uka. Og den er så braa! Skrev at sangen er bra, men la meldingen på utkast. Ikke sendt den enda, men det kløøør i fingrene. Er så godt om han svarer!

..men skal holde ut litt til. Egentlig burde jeg vente til onsdag, for da å ringe han. Det er lurt.. eller?

Blir GAL! :(

-Trønderpie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..også er han pålogget face igjen uten å si noe da :(

-Trønderpie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla dritt det der. Jeg håper håper håper han husker den følelsen han også, og at han tar kontakt. Heier på deg :) Men jeg kan ikke få deg ned på jorden igjen :(

Jeg vurderer nå, ta en sånn hvit løgn, at jeg hadde meg en kveld med jentene igår, og det ene førte til det andre, og at jeg beklager om han fikk litt mange mld :P Er det en god ide?

-Regnbue

Ja, det synes jeg ikke høres så ille ut. Du kan jo si at du har gått gjennom meldingene dine, og så at du hadde skrevet ham endel (for du har ikke hatt kontkat med ham idag, sant?) - Og at fylla har skylda! Da blir han kanskje mindre skremt. Så får du på en måte litt mer ro over deg, og litt mindre fylleangst kanskje.

Jeg ville nok antakeligvis ha sendt en "unnskyldningsmelding", ja. Har faktisk gjort det før.. Når jeg egentlig var klar over hva jeg gjorde, men angret noe helt for j... Dager etter. Dette var riktignok ikke med en som jeg lå søvnløs for, men psyko var jeg jammen meg da, og. Jeg fikk da svar om at "det går helt greit!" og gjeipefjes. Jeg følte meg faktisk litt bedre da, selv om jeg ikke hørte mer fra fyren (unntatt noen meldinger og ubesvarte anrop noen netter, der han skrev han ville pule meg. Han var veldig forelska i meg, som du sikkert skjønner..Eh..

TS )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan de kan glemme den følelsen! Når alt klaffer, og man har det så sykt hyggelig sammen, hvorfor kutte ut?? Skjønner at forhold kan virke skremmende.. vil ikke ha det jeg heller, men hvorfor ikke bare fortsette å date og ha det hyggelig uten å definere det i forholdsboksen?

Æsj, er noe dritt det der når man bare slenger avgårde mlder, og ja, HATER når han får nye jentevenner, og spes om den nye jentevennen begynner å like og kommentere tingene hans på fb :(

Er han med henne nå? Har de vært på date? Liker han henne bedre?

Jeg skrev melding til min i sted. Han har en yndlingssang, og den har jeg selvfølgelig hørt ca 10 000 ganger den siste uka. Og den er så braa! Skrev at sangen er bra, men la meldingen på utkast. Ikke sendt den enda, men det kløøør i fingrene. Er så godt om han svarer!

..men skal holde ut litt til. Egentlig burde jeg vente til onsdag, for da å ringe han. Det er lurt.. eller?

Blir GAL! :(

-Trønderpie

Jeg vet! Hvorfor i helsike late som (?? Eller?? Virker jo ikke sånn heller, da) at en er skikkelig sjarmert og vil noe mer når man er sammen, for å late som (?) man ikke bryr seg når man ikke er sammen? Forbanna drit!

Jeg har også, mang en gang, skrevet meldinger som jeg ikke har sendt... Ikke gjør det enda.. Vent!!

Håper du hører noe før du kontakter han!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan de kan glemme den følelsen! Når alt klaffer, og man har det så sykt hyggelig sammen, hvorfor kutte ut?? Skjønner at forhold kan virke skremmende.. vil ikke ha det jeg heller, men hvorfor ikke bare fortsette å date og ha det hyggelig uten å definere det i forholdsboksen?

Æsj, er noe dritt det der når man bare slenger avgårde mlder, og ja, HATER når han får nye jentevenner, og spes om den nye jentevennen begynner å like og kommentere tingene hans på fb :(

Er han med henne nå? Har de vært på date? Liker han henne bedre?

Jeg skrev melding til min i sted. Han har en yndlingssang, og den har jeg selvfølgelig hørt ca 10 000 ganger den siste uka. Og den er så braa! Skrev at sangen er bra, men la meldingen på utkast. Ikke sendt den enda, men det kløøør i fingrene. Er så godt om han svarer!

..men skal holde ut litt til. Egentlig burde jeg vente til onsdag, for da å ringe han. Det er lurt.. eller?

Blir GAL! :(

-Trønderpie

=( Og så pålogget uten å si noe ja. Det suger! :kjefte: Jeg tror egentlig ikke at de kan glemme følelsen, men at mannfolk generelt er litt redd for den følelsen. Men hva vet jeg, jeg er jo helt på bærtur.

Jeg må si du er flink som klarer å ikke skrive noe til ham. You go girl :5: Jeg hadde nok ikke klart å holde meg til onsdag. 3 dager.....

Jeg sendte han "min" en snn beklager, tok litt av igår, jentekveld, ble litt mye mld kanskje noe sånt-mld. Fikk et smilefjes. Og så fortalte han litt hva han har gjort på idag.

Jeg skal IKKE UNDER NOEN OMSTENDIGHETER skrive noe lignende igjen. Om han i det hele tatt vil fortsette å skrive med meg. ER SÅ JÆVLA FLAU. Jeg skulle jo spille litt kostbar, og nå er jeg jo såpass ute av meg selv at det toget har kjørt laaaaaangt avgårde :( :(

Men men. Jeg fortsetter stalkingen og håper på det beste. Magefølelsen er IKKE god.

-Regnbue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er enig i det anna s sier jeg..hvis man virkelig er interessert så viser "han" det...

og er drit slitsomt hvis det kun skal gå en vei hele tiden

de er ikke verdt tia deres jenter:)

finn dere fyrer som setter pris på dere og behandler dere bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig i det anna s sier jeg..hvis man virkelig er interessert så viser "han" det...

og er drit slitsomt hvis det kun skal gå en vei hele tiden

de er ikke verdt tia deres jenter:)

finn dere fyrer som setter pris på dere og behandler dere bra:)

Det er jo ikke det at de behandler oss dårlig. Eller, jeg snakker hvertfall for meg selv nå. Han (illusjonen) jeg er avhengig av er hvertfall utrolig hyggelig, og fikk meg til å føle meg som eneste kvinne i verden da jeg traff ham.

At en mann ikke tar kontakt like mye som vi har behov for, betyr ikke nødvendigvis at han ikke er riktig for oss eller at han ikke er interessert!

Ok, vet ikke hvorfor jeg forsvarer situasjonen, men!

Im a nut case, hva kan jeg si.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo ikke det at de behandler oss dårlig. Eller, jeg snakker hvertfall for meg selv nå. Han (illusjonen) jeg er avhengig av er hvertfall utrolig hyggelig, og fikk meg til å føle meg som eneste kvinne i verden da jeg traff ham.

At en mann ikke tar kontakt like mye som vi har behov for, betyr ikke nødvendigvis at han ikke er riktig for oss eller at han ikke er interessert!

Ok, vet ikke hvorfor jeg forsvarer situasjonen, men!

Im a nut case, hva kan jeg si.

TS

hvorfor ikke bare ta kontakt ? sende en melding? det kan da hende at han hadde satte pris på det??

for hvis han er interessert i å bli bedre kjent

så blir han ikke skremt bort av en melding:P

men jeg tenkte vel mere på de to andre.. regnbue hadde vel sagt at hun likte han?også ble han

mere stille etter det og sluttet å ta kontakt ?

jeg hadde spurt rett ut... hadde ikke orket å kastet bort masse tid på en som ikke føler det samme

og i mitt syn hvis han blir skremt av at det så er han (eller de mannfolka som gjør det)IKKE noe å samle på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke bare ta kontakt ? sende en melding? det kan da hende at han hadde satte pris på det??

for hvis han er interessert i å bli bedre kjent

så blir han ikke skremt bort av en melding:P

men jeg tenkte vel mere på de to andre.. regnbue hadde vel sagt at hun likte han?også ble han

mere stille etter det og sluttet å ta kontakt ?

jeg hadde spurt rett ut... hadde ikke orket å kastet bort masse tid på en som ikke føler det samme

og i mitt syn hvis han blir skremt av at det så er han (eller de mannfolka som gjør det)IKKE noe å samle på..

Han er bortreist fram til onsdag, og da har han sagt at handikap ta kontakt. Eller, han sa vi kunne ses når han kommer tilbake, og jeg skrev "ja, selvfølgelig. Si fra, da:)" ikke få meg til å begynne å analysere om jeg skrev det riktige eller hva jeg gjorde. Jeg har vært gjennom den prosessen før, og den er kun negativ. Men har da altså lagt ballen i hans hender, og det er han som må ta kontakt når han kommer hjem. Vi får nå bare se!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med "min" i kveld :) To ganger. Først tok jeg kontakt og senere han. Så jeg er fornøyd :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...