Gå til innhold

Den er svær..!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Penisen til han jeg er betatt av er mye tykkere enn jeg noen gang har sett.

Jeg ser for meg problemer med å suge den.

Har vært vant til 15-18cm, og synes den beste var den minste og tynneste (med markert hode).

Så jeg lurer på hvordan denne tykke, og litt lenger (ca 17?) vil føles. Ser for meg vi må være forsiktige, at noen stillinger gjør vondt osv.

Erfaringer, tips?

Anonymous poster hash: dadac...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi!

Denne mannen må du ta godt vare på!

Han kommer til å glede deg i maaaange år fremover :)

Anonymous poster hash: c1e49...018

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vant til 15-18, men han har en på 17?

Anonymous poster hash: c0fd9...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hvor tykk mener du? Sånn "sjokkerende kommer aldri til å få plass" tykk? Eller snakker vi innenfor/rett over gjennomsnitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så den da jeg runket han en gang. Det og krevde litt annen teknikk enn vanlig, pga. tykkelsen.

Lengden er grei, det er ikke den jeg synes er så ekstrem.

Jeg ble overrasket da jeg så den, men det er ikke sånn at den "aldri vil få plass". Litt/endel tykkere enn gjennomsnittet vil jeg tro, nå har ikke jeg sett så mange da men..

Anonymous poster hash: dadac...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Min erfaring er at det vil gjøre vondt først og kanskje etterhvert blir du mer vant og tilpasser deg hans størrelse.

Forhåpentligvis :)

Hos meg gikk det ikke helt bra, fikk det aldri til å bli perfekt pga han var for stor og tykk. Men jeg er jo i en minoritetsgruppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg gikk det ikke helt bra, fikk det aldri til å bli perfekt pga han var for stor og tykk. Men jeg er jo i en minoritetsgruppe

Haha.. What?

Anonymous poster hash: dadac...ef7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner er like. Vi bruker en blanding av vaselin og plumbo i slike tilfeller.



Anonymous poster hash: 776d5...75f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Plumbo er gått ut av produksjon fordi det var så skadelig for rør. Du lyver. :fnise:

Alle kvinner er like. Vi bruker en blanding av vaselin og plumbo i slike tilfeller.



Anonymous poster hash: 776d5...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers hører jeg salo skal være særdeles bra til slikt.....

:skratte::skratte:

Bare du ikke må fise etterpå... :skratte:

*stor stinkende såpebobler flytende rundt I rommet...*

Edit: Satt med inntrykk av at det var avløpsrørene vi snakket om, men ser nå at jeg forvekslet med en annen populær tråd I det siste... :fnise:

Og nå føler jeg at jeg har bidratt til å avspore denne tråden tildels kraftig. :blomst:

Endret av Uredd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

:skratte::skratte:

Bare du ikke må fise etterpå... :skratte:

*stor stinkende såpebobler flytende rundt I rommet...*

Edit: Satt med inntrykk av at det var avløpsrørene vi snakket om, men ser nå at jeg forvekslet med en annen populær tråd I det siste... :fnise:

Og nå føler jeg at jeg har bidratt til å avspore denne tråden tildels kraftig. :blomst:

Hahahahahahahahahahaha!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er meget godt utrustet nedentil, og det byr stort sett bare på problemer.



Anonymous poster hash: ccab9...f7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Min erfaring er at det vil gjøre vondt først og kanskje etterhvert blir du mer vant og tilpasser deg hans størrelse.

Forhåpentligvis :)

Hos meg gikk det ikke helt bra, fikk det aldri til å bli perfekt pga han var for stor og tykk. Men jeg er jo i en minoritetsgruppe

Er du same?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar dette som AB ja.. :P

Det beste er at du er på topp. Da har du mer kontroll, og justere intensiteten selv. Når dere holder på å komme, bøy deg ned så dere ligger med overkroppene inntil hverandre. Funker veldig godt for oss ;)

Ellers unngå stillinger der han er øverst, og på knærne. F.eks at du har beina på skuldra hans. Au.

Bakfra er awesome, men unngå (!!) bakdøra :P

Anonymous poster hash: ace54...38d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar dette som AB ja.. :P

Det beste er at du er på topp. Da har du mer kontroll, og justere intensiteten selv. Når dere holder på å komme, bøy deg ned så dere ligger med overkroppene inntil hverandre. Funker veldig godt for oss ;)

Ellers unngå stillinger der han er øverst, og på knærne. F.eks at du har beina på skuldra hans. Au.

Bakfra er awesome, men unngå (!!) bakdøra :P

Anonymous poster hash: ace54...38d

Herregud så glad jeg er for at jeg har en normalt utrustet ektemann, alle stillinger er digg :danse: Var sammen med en med "vedkubbe-penis" en gang, alt var for jævlig vondt og tamt... Eneste som funket var meg øverst, bakfra så var det for jævlig, som om han prøvde å bryte seg inn gjennom livmortappen og inn i livmora... Syns synd på den dama som endte opp med ham..

Anonymous poster hash: 8ab44...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...