Gå til innhold

Kona ønsker å prøve en større kuk.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- Kjære, du har så små pupper, og det er uholdbart, så jeg må nok desverre ligge med ei som har større.

- Kjære, du har ikke bollemus, som jeg liker så godt, jeg må nok ligge med ei som har det.

- Kjære, du er blond, jeg liker brunetter, jeg må ligge med ei sånn ei.

- Kjære, egentlig så har jeg ikke lyst på deg lengre, men jeg trenger deg, så jeg finner på ei unnskyldning, helst noe som sårer deg og du tror på, slik at jeg kan ligge med andre.

Anonymous poster hash: 86787...d0d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Håper dette er en tulletråd?

Litt av en kone du har! At det finnes slike mennesker! Og størrelsen din høres jo helt normal ut? Da hun giftet seg med deg så visste hun allerede størrelsen din( for dere hadde vel hatt sex ) og da sa hun også ja til å "kun" ha sex med deg resten av livet. Nytter ikke at hun skal komme og "klage" nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hvis kona de er så tent på å få noe større, så vil det fort eskalere om du går med på det en gang. Hun vil sikkert bare ha det igjen og igjen. Vil vel sikkert gjøre noe med selvfølelsen din etter hvert også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_KnightOwl

Hei

Jeg og kona har vært gift i fem år, for min del har det vært fem flotte år og jeg elsker henne veldig høyt. Jeg jobber veldig hardt for at vi skal kunne ha et komfortabelt liv sammen, og jeg ønsker å gi henne alt hun ønsker seg. Men problemet er at hun også ønsker seg noe jeg ikke kan gi henne. Min penis er dessverre bare 15 cm lang, jeg vet den ikke er så stor, men jeg har aldri tenkt noe særlig over det. Hun sa til meg at hun elsker meg veldig høyt, men skulle ønske jeg var litt større, hun klandrer meg ikke, siden hun vet dette er noe jeg ikke kan kontrollere. Hun har hintet litt til å ha sex med andre menn, jeg har oversett det, men så en dag spurte hun rett ut. Hun sier at hun aldri vil gjøre det uten min velsignelse, men hun håper jeg forstår at hun har lyst til å bli tilfredsstilt. Er det egoistisk av meg å ikke gå med på dette?, jeg synes hun fortjener en stor en, med det gjør og veldig vondt at hun ønsker å ha sex med noen andre. Noen som har lignende erfaringer?, hva er deres mening om saken?

Anonymous poster hash: 751eb...cc1

Min mening er at hun allerede har seg med andre.

Nei, du er ikke ego som ikke vil dele henne med andre. Hvor kom du på den ideen?

Høres ut som dama manipulerer deg.

Jeg ville kvittet meg med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Du TS: siden kona di vil ha sex med en annen, har du spurt henne om hun syntes det er greit at DU også har sex med en annen? Si at du savner en som er trangere.

Vet det vil føles vondt å si noe slikt til noen du er glad i, men hun tar jo ikke akkurat mye hensyn til dine følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se, synes det høres trist ut og ta på seg en slik og bruke den.

Tror ikke den er spesielt tykk nei, 12 cm i omkrets målte jeg.

Anonymous poster hash: 751eb...cc1

Når hun har fått deg til å føle det på den måten, at du har begynt å måle og stille spørsmålstegn ved pikken din, ville jeg tatt opp med henne at hun sårer deg og trykker deg ned.

Det er henne som er ego i sexlivet deres, her. Ikke deg.

Har du ingen interesse av leketøy og hun sårer deg og heller vil ha andre, må du ta opp med henne hva hun utsetter deg for. Man behandler ikke noen man elsker på den måten hun gjør her, når hun får deg til å stille den typen spørsmål ved din egen kropp at du tar fram målebånd for å sjekke om du er bra nok..

Edit: Man skal ikke, under noen omstendighet, bruke leketøy dersom det føles trist. Man skal kun bruke det om det frister.

Om man føler man ikke har noe valg, er man i et destruktivt forhold. Å la seg presse bør man ikke gjøre mot seg selv. Det har man ikke godt av.

Og en som forventer at du skal gå med på/gjøre ting du ikke tenner på, vil deg ikke vel.

Det harmonerer ikke med å være bry seg om og elske et annet menneske.

Endret av Tøytigern
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd! Jeg skal ta alt dere har skrevet til etterretning!



Anonymous poster hash: 751eb...cc1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg og kona har vært gift i fem år...

...

Hun har hintet litt til å ha sex med andre menn, jeg har oversett det, men så en dag spurte hun rett ut.

...

Er det egoistisk av meg å ikke gå med på dette?

Anonymous poster hash: 751eb...cc1

:fnise:

Fy faen... det er selvydmykelse på et så høyt - og nytt - nivå, det der...

Totalt fremmed for meg - og hadde du kjent meg, hadde du forstått det ikke sier rent lite.

Herregud. Skjerp deg. Enten bare tuller du, eller så må du få deg et par baller.

Ikke tissen din det er noe galt med. Det er kona di og selvtilliten.

Kona di respekterer deg ikke, men hun forsøker seg på en omvei rundt det ved å si at hun elsker deg høyt og at hun ikke kommer til å gjøre det uten din velsignelse; på folkemunne kalt manipulasjon.

Drit i det der pikksultne vraket og finn deg en som fortjener deg heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Hvaforrno??
For en urimelig ting å be om. For det første er du helt normalt. Dessuten er det masse leketøy dere kan bruke sammen. Hva ville hun syntes om du hadde sagt at du elsker henne veldig høyt, men har lyst å prøve en dame med større pupper/strammere kropp/whatever?

Jeg hadde blitt kjempesåret om mannen min hadde sagt noe lignende, syns det er helt utrolig at hun kan spørre om noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Mitt enste spørsmål er dette:

Hvordan kom du på å spørre på KG istedet for å ta en lang prat med din kone?

Du gir vel meg helt personlig et inntrykk av du er ganske 'tam'.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt enste spørsmål er dette:

Hvordan kom du på å spørre på KG istedet for å ta en lang prat med din kone?

Du gir vel meg helt personlig et inntrykk av du er ganske 'tam'.

Så frekk du er.. har du ikke sett alle de millionene med andre tråder på forumet her hvor folk ber om synspunkter på samlivet?

Anonymous poster hash: a1ec4...a71

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Så frekk du er.. har du ikke sett alle de millionene med andre tråder på forumet her hvor folk ber om synspunkter på samlivet?

Anonymous poster hash: a1ec4...a71

Himmel og hav, var det alt du hadde å si til mannen som er TS?

Årsaken til at en kar i et forhold som her beskrevet velger å gå til et kvinnedominert forum og spørre der kan være noen av disse:

- han opplever å ikke bli hørt når han forsøker å komme til ordet for å diskutere dett.

- han blir oversett når han forsøker å ville spørre om årsaksforhold bakenfor det som alt er informert ham.

- han opplever seg som et rent 'skaffedyr', redusert til noen som er nyttig å ha for å skaffe ting og utføre saker for sin familie, men der stopper også nytteverdien hans. Han er degradert til et 'skaffedyr'.

Å få vedkommende til å reflektere litt over årsaken til at han velger å gå til et kvinnedominert diskusjonsforum med problemstillingen sin vil gi ham innsikt i de interne kommunikasjons- og styrkeforholdene på hjemmebane.

Hei

Jeg og kona har vært gift i fem år, for min del har det vært fem flotte år og jeg elsker henne veldig høyt. Jeg jobber veldig hardt for at vi skal kunne ha et komfortabelt liv sammen, og jeg ønsker å gi henne alt hun ønsker seg. Men problemet er at hun også ønsker seg noe jeg ikke kan gi henne. Min penis er dessverre bare 15 cm lang, jeg vet den ikke er så stor, men jeg har aldri tenkt noe særlig over det. Hun sa til meg at hun elsker meg veldig høyt, men skulle ønske jeg var litt større, hun klandrer meg ikke, siden hun vet dette er noe jeg ikke kan kontrollere. Hun har hintet litt til å ha sex med andre menn, jeg har oversett det, men så en dag spurte hun rett ut. Hun sier at hun aldri vil gjøre det uten min velsignelse, men hun håper jeg forstår at hun har lyst til å bli tilfredsstilt. Er det egoistisk av meg å ikke gå med på dette?, jeg synes hun fortjener en stor en, med det gjør og veldig vondt at hun ønsker å ha sex med noen andre. Noen som har lignende erfaringer?, hva er deres mening om saken?

Anonymous poster hash: 751eb...cc1

For meg, slik jeg leser det TS skriver, så er mitt helt personlige inntrykk at han har inntatt en svært underdanig rolle i forholdet.

Så istedet for å skrike 'dump henne', eller henge meg opp i de fysiske mål på kuken hans, så spør jeg altså ett eneste spørsmål for å få mannen til å tenke litt på årsaksforholdene internt i ekteskapet.

Hva mente du var så frekt med det?

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf?! Er som om du skulle sagt at "Du, jeg vil prøve ei som er trangere."

Dump henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid

Mitt enste spørsmål er dette:

Hvordan kom du på å spørre på KG istedet for å ta en lang prat med din kone?

Du gir vel meg helt personlig et inntrykk av du er ganske 'tam'.

Svare ikke du ofte dette ? "Gå hjem og spør..." altså.

Det er bra å kunne få lufte problemstillinger og meninger fra andre. Selvfølgelig er praten på hjemmebane løsningen men hva er gale med andre mennesker meninger og støtte ? Å spørre på et forum utelater ikke kommunikasjonen på hjemmebane. Heller tvert imot, den fremmer den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengden har da ikke alt å si, er tykkelsen som er det viktigste, for meg iallefall. Har hatt sex med 25 cm og tynn kuk, og det var VONDT! Som å bli knulla av en strikkepinne. Nei heller en tykk 15 cm :wow: Vagina er ca 7-8 cm dyp så hva skal man med 25 cm?? Og g-punktet sitter ikke innerst.

Og som andre sier, ikke la henne ha sex med en annen fyr, du kommer til å angre og da er det ingen annen vei tilbake. Prøv heller hjelpemidler som er foreslått og få henne på andre tanker.



Anonymous poster hash: b31eb...1f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kjære, du har så små pupper, og det er uholdbart, så jeg må nok desverre ligge med ei som har større.

- Kjære, du har ikke bollemus, som jeg liker så godt, jeg må nok ligge med ei som har det.

- Kjære, du er blond, jeg liker brunetter, jeg må ligge med ei sånn ei.

- Kjære, egentlig så har jeg ikke lyst på deg lengre, men jeg trenger deg, så jeg finner på ei unnskyldning, helst noe som sårer deg og du tror på, slik at jeg kan ligge med andre.

Anonymous poster hash: 86787...d0d

:tommelsmil:

Anonymous poster hash: b31eb...1f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke problemet!

Hvorfor ikke la henne få oppleve andre mannfolk, kanskje med deg som tilskuer om det frister dere.

Dette kan være nøkkelen til et 10 x bedre sexliv for dere, krydder.

Om rammene er klare, tar ingen av dere skade av dette.

Skriver ut i fra egen erfaring :blomst:



Anonymous poster hash: f9bc7...81b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...