Gå til innhold

Kona ønsker å prøve en større kuk.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg og kona har vært gift i fem år, for min del har det vært fem flotte år og jeg elsker henne veldig høyt. Jeg jobber veldig hardt for at vi skal kunne ha et komfortabelt liv sammen, og jeg ønsker å gi henne alt hun ønsker seg. Men problemet er at hun også ønsker seg noe jeg ikke kan gi henne. Min penis er dessverre bare 15 cm lang, jeg vet den ikke er så stor, men jeg har aldri tenkt noe særlig over det. Hun sa til meg at hun elsker meg veldig høyt, men skulle ønske jeg var litt større, hun klandrer meg ikke, siden hun vet dette er noe jeg ikke kan kontrollere. Hun har hintet litt til å ha sex med andre menn, jeg har oversett det, men så en dag spurte hun rett ut. Hun sier at hun aldri vil gjøre det uten min velsignelse, men hun håper jeg forstår at hun har lyst til å bli tilfredsstilt. Er det egoistisk av meg å ikke gå med på dette?, jeg synes hun fortjener en stor en, med det gjør og veldig vondt at hun ønsker å ha sex med noen andre. Noen som har lignende erfaringer?, hva er deres mening om saken?

Anonymous poster hash: 751eb...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn med fisting, store leketøy o.l. Er ikke dette nok har dere et problem, for nå har hun en kløe, og før eller siden kommer hun til å få den stillet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok mer hennes problem, 15 burde holde, hun er nok temmelig vid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

Jeg er nok en kvinne, dama er vid og merker ikke noe som er en helt bra kuk str? Bør jo være hun som er vid da. De fleste har ikke monster kuker på 18-20cm som man leser om på kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en kvinne, dama er vid og merker ikke noe som er en helt bra kuk str? Bør jo være hun som er vid da. De fleste har ikke monster kuker på 18-20cm som man leser om på kg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er nok en kvinne, dama er vid og merker ikke noe som er en helt bra kuk str? Bør jo være hun som er vid da. De fleste har ikke monster kuker på 18-20cm som man leser om på kg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Ja, underlivet er svært på dama som ikke kjenner en på 15, hun Bør kanskje begynne med knipeøvelser? Skjønner det godt om hu har født et par unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Kutt ut. Pikken din er stor nok og helt vanlig. Hvordan du bruker den og gjør alt det andre er det som teller.

Jeg er usikker på motivet til din kone. Ønsker hun seg mer tilfredstillelse eller ønsker hun sex med en ny mann ?

Du skal aldri gå med på å dele din kone dersom dette ikke er din ide eller noe som du er 100% sikker på at tenner deg.

Jeg aner at det er andre ting som spiller inn her. Hvordan er forholdet ellers ? Jeg føler du er veldig usikker på deg selv, og at din kone har ukjente motiver. Dersom hun elsker deg er dette ikke normal oppførsel. Da burde en stor dildo gjøre susen.

Jeg tror du skal manne deg opp og kreve en forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...