Gå til innhold

feil at dama stimulerer seg selv under sex?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må høre litt hva andre tenker om dette. Jeg og X var sammen 2,5 år. Hadde masse sex gjerne flere ganger om dagen og alltid hver dag med unntak av krangler/reist bort. Jeg fikk orgasme av han 2 ganger da han fingret meg 2 ganger på samme dag.

Da vi hadde sex kunne jeg IKKE stimulere klitoris fordi han ble sjalu og lei seg og avbrøt hele sexen. Han sa åja pik@en min er ikke nok for deg.(samme skjedde da jeg forsiktig spurte om han kunne fingre meg imens vi hadde sex) Jeg prøvde å forklare men nei da ville han ikke ha sex hvis det skulle være sånn. Han fingret meg ofte men kun en kort stund før sex så rakk aldri komme.

Men en gang avbrøt jeg sexen før han kom pga jeg var dårlig form og da ble han super skuffa og sa det er jo vanlig at man fortsetter frem til mannen kommer da. Da ble jeg forbanna -ja Hva med jenta da?! Han svarte: jo men man kan jo ikke fortsette til hun kommer tilfelle hu ikke kommer i det hele tatt.. Ok? Er dette normalt blant andre menn ?? Dette var min første kjæreste og jeg fikk sjokk på neste mann jeg hadde sex med da han fingra meg mens vi hadde sex!! Og han ville tilogmed jeg skulle fortsette selv! Hva er vanlig ? Og hvorfor bli noen sjalu på et par fingre? Vibrator var Uaktuelt.

Og til sist så vet jeg at alt ER sex men skrev det sånn da for å gjøre det enklere for meg .

Anonymous poster hash: 7e053...c51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannheten her er at den første mannen du var sammen med var en egoistisk douchebag, og han du er sammen med nå høres mer normal ut.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Jeg synes absolutt ikke at det er feil. Kjæresten min spør gjerne om jeg kan gjøre det også. Din første kjæreste var åpenbart veldig egoistisk, mens din nåværende kjæreste høres mer normal ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten her er at den første mannen du var sammen med var en egoistisk douchebag, og han du er sammen med nå høres mer normal ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Du tuller nå? - ikke sant? :blink:

Rister på hodet her jeg sitter.. og er neimen ikke sikker på om jeg skal le eller gråte.

Alle menn jeg har vært borti har funnet det veldig, veldig tennede.

Antageligvis fordi de der og da opplever at kvinnen er kåt, leken og ikke redd for sin egen kropp eller for å så tydelig 'vise' at hun er seksuell og åpen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Jeg synes det høres veldig rart ut at han skulle bli så "sjalu" på at du ville fingre deg selv, eller at han hjalp til. Og de tingene han sier om at man kan ikke fortsette, for hva om hun ikke kommer blah-blah, det er bare latterlig! Nei, jeg har ikke oppfatning av at de fleste menn er på denne måten. Et godt seksuelt samliv baserer seg jo på at man er opptatt av begges nytelse, og det virker det ikke som at exen din var særlig opptatt av din nytelse.

At han hjelper til med ei hånd på klitten, eller at du hjelper til med ei hånd på klitten tror jeg er VELDIG vanlig. Det er ikke alle kvinner som får orgasmer i det hele tatt, men det er flere som får klitoris-orgasme enn vaginal-orgasme. Så på en måte så nei, er ikke pikken nok.

Jeg synes det er trist at du ikke fikk mer enn 2 orgasmer i løpet av 2,5 år! Det betyr jo at sex-livet deres ikke kan ha vært særlig tilfredsstillende for deg. Selvsagt er det ikke sånn at det kommer an på hvor mange orgasmer man får, men utifra det du sier virker det ikke noe særlig balansert.

Min egen erfaring sier at det er mer vanlig med han som fingra deg, eller ville du skulle fortsette selv. Men det kan være at jeg har vært heldig med mine seksualpartnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jøss... Han har issues han! Ja takk til sjøltafsing fra damene! Herre, jeg FORVENTER jo at hun sørger for at det skjer de ting som hun trenger for å bli fornøyd! Hadde blitt sur om du ikke tafset på deg selv om det var det du trengte for å komme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nå begynner det faktisk å gå opp for meg hvorfor såpass mange klager på sexlivet sitt! Finnes det virkelig både menn og kvinner som er slik den typen TS beskriver??

Måtte jeg heller knekke alle beina i kroppen enn å oppleve en slik tankegang hos en kvinne noengang! GRØSS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nå begynner det faktisk å gå opp for meg hvorfor såpass mange klager på sexlivet sitt! Finnes det virkelig både menn og kvinner som er slik den typen TS beskriver??

Måtte jeg heller knekke alle beina i kroppen enn å oppleve en slik tankegang hos en kvinne noengang! GRØSS!!!

Nå kommer det vel til å 'hagle pepper', men skitt heller:

Fra jentehold (og så tror jeg det er mest utbredt blant jenter) får du 'beskyldninger' om at "Buhu, du tenner ikke på meg!",- dersom du en sjelden gang skulle miste ståkuken.

Årsaksforholdet er sannsynligvis nøyaktig det samme; en forestilling om at en mann/kvinne er alt som skal til for å få det til å gå for en partner, og at selvstimuli er noe som kun utføres i onanisammenheng, - som erstatning for en kvinne/mann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nå kommer det vel til å 'hagle pepper', men skitt heller:

Fra jentehold (og så tror jeg det er mest utbredt blant jenter) får du 'beskyldninger' om at "Buhu, du tenner ikke på meg!",- dersom du en sjelden gang skulle miste ståkuken.

Årsaksforholdet er sannsynligvis nøyaktig det samme; en forestilling om at en mann/kvinne er alt som skal til for å få det til å gå for en partner, og at selvstimuli er noe som kun utføres i onanisammenheng, - som erstatning for en kvinne/mann.

Ja jeg har bare trodd at sex mellom to skulle bestå av mest mulig nytelse jeg.. :vetikke: ..Altså at begge to bruker alle tenkelige virkemidler for å gi den andre den fulle glede. Hvorfor er det da noen som ser ut til å tro at det å legge "NEI...IKKE TA PÅ DEG SELV, FOR PIKKEN MIN ALENE BØR VÆRE BRA NOK FOR DEG" veto under akten er "til glede og tilfredstillelse for sin partner??

Jeg blir mindre og mindre klok kjenner jeg......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere virker unge og han var tydelig uerfaren. Det er ikke noe mer å tenke over synes jeg, de fleste har middelmådig sex i starten.

De fleste voksne menn har null problemer med at en kvinne tar på seg selv - de synes tvert imot det er tennende.

De fleste kvinner har jo også en egen 'rytme' for å nå klitorisorgasme så om han ikke får det til reflekterer det ikke negativt på hans evner. Det er bare fint at en kvinne hjelper til for å komme i mål.

(En liten sidekommentar ang. den andre situasjonen; jeg har aldri avbrutt sex uten at han har kommet. Er jeg i god nok form til sex, er jeg i god nok form til å bli ferdig, eller la ham bli ferdig hvis jeg ikke selv kommer. Evt. runke/suge ham til han er ferdig. Det er ikke slik at en parts nytelse er viktigere enn den andres, men mange kvinner kan ikke helt identifisere seg med hvor frustrerende det er for en mann å avbryte sex uten orgasme, med bankende ereksjon og blå baller. Det arter seg litt annerledes for kvinner.)



Anonymous poster hash: 45928...7be
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ja jeg har bare trodd at sex mellom to skulle bestå av mest mulig nytelse jeg.. :vetikke: ..Altså at begge to bruker alle tenkelige virkemidler for å gi den andre den fulle glede. Hvorfor er det da noen som ser ut til å tro at det å legge "NEI...IKKE TA PÅ DEG SELV, FOR PIKKEN MIN ALENE BØR VÆRE BRA NOK FOR DEG" veto under akten er "til glede og tilfredstillelse for sin partner??

Jeg blir mindre og mindre klok kjenner jeg......

Fordi at det alltid finnes unntak som bekrefter regelen.

Det finnes alltid mennesker som har oppfattet tingene annerledes enn majoriteten.

Det finnes alltid usikkerheter som gir seg så ulike utslag i møte med en partner.

Det finnes alltid noen som ikke har opplevd nærhet mellom voksne mennesker mens de vokste opp, noen som har all sin utdannelse innen sex fra forestillinger som ikke nødvendigvis viser det komplekse bildet som god sex er.

Edit: Og de kompekse bildet inneholder full aksept for egenbistand for både kvinner og menn. Og det inneholder full og ubetinget aksept for å nyte mens ens partner får lov til å ikke bli avbrutt i innspurten, nyte hans/hennes lyst der og da uten å mene at 'ja da var jeg imål så da avslutter vi'.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI her, takk for svar! Godt å høre det ikke er normalt han fikk meg liksom til å tro ingen andre menn heller ville akseptert det derfor jeg fikk sjokk med neste..

Anonymous poster hash: 7e053...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes faktisk en del av de menn som blir sjalu av at dama stimulerer seg selv eller bruker vibrator eller dildo.. Eksen min var sånn. Heldigvis har jeg en mann nå som elsker å se at jeg leker med meg selv, og kan bruke all verdens leketøy under sexen. Heldigvis!



Anonymous poster hash: 021a3...e30
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jrg hadde fått litt sjokk om han måtte ha en fleshlight for å komme og at jeg var overflødig, så skjønner han jo litt da



Anonymous poster hash: 1d5cd...25c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en merkelig x du har. Menn elsker at jenter tar på seg selv. En mann som kan sine saker vet at penetrering ikke er nok til å få orgasme på de fleste kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jrg hadde fått litt sjokk om han måtte ha en fleshlight for å komme og at jeg var overflødig, så skjønner han jo litt da

Anonymous poster hash: 1d5cd...25c

Litt forskjell på fleshlight og det å stimulere klitoris under samleie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor ikke bare akseptere at det ikke er nok med penetrering? Dette betyr jo ikke at Han i seg selv er overflødig .. eller kanskje han er det :P vibratoren er bedre hehe

Anonymous poster hash: 7e053...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...