Gå til innhold

Har ALLE par analsex?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksen min maste og maste, jeg sa nei mange ganger, tilsluttet ga jeg etter og lot han få viljen sin. Glidemiddelet han brukte var en hotellsjampoo. Han holdt på lenge og det ble vonder og vondere, ba han om å slutte, men han ga seg ikke før jeg begynte å hylgrine. Da bare gikk han ifra meg og la seg på et annet rom, sjuke faen.

Anonymous poster hash: d8367...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chloe87

Eksen min maste og maste, jeg sa nei mange ganger, tilsluttet ga jeg etter og lot han få viljen sin. Glidemiddelet han brukte var en hotellsjampoo. Han holdt på lenge og det ble vonder og vondere, ba han om å slutte, men han ga seg ikke før jeg begynte å hylgrine. Da bare gikk han ifra meg og la seg på et annet rom, sjuke faen. Anonymous poster hash: d8367...f8d

Hva f...?! Han skulle jeg likt å kjørt en stor dildo oppi ræva på og jeg skulle fortsatt selv om han gråt og trygla! Stakkars deg, du må jo ha traumer etter det der? Håper du har en snill kjæreste nå! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle har analsex, men husk allikevel at dersom du ikke klarer å gjøre bruk av både eneren og toeren, er du ikke en fullverdig kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En myte. Og de som tror seksualitetsforumet på KG er representativt kan tro om igjen. De som henger på sex-forumet på KG er jo de som er over gjennomsnittet interessert i sex, og da gjerne litt mer kinky og horete.

Vet ikke om det finnes statistikk, men jeg tipper det er et massivt flertall av norske par som IKKE har rumpesex.



Anonymous poster hash: 73bd1...46a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva f...?! Han skulle jeg likt å kjørt en stor dildo oppi ræva på og jeg skulle fortsatt selv om han gråt og trygla! Stakkars deg, du må jo ha traumer etter det der? Håper du har en snill kjæreste nå! :klem:

Støttes!

Han burde fått hendene bundet fast i sengegavle, og fått en king-size dildo sparket langt opp i ræva!

Anonymous poster hash: 6cc8a...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt analsex i alle mine forhold. Har nå vært gift i en del år, og vi har fortsatt analsex forholdsvis ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alle har analsex, men husk allikevel at dersom du ikke klarer å gjøre bruk av både eneren og toeren, er du ikke en fullverdig kvinne.

Og du er ikke en fullverdig mann hvis du ikke klarer en dildo i ræva. :)

Anonymous poster hash: 16893...338

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har analsex ganske jevnlig, det er jo så digg. Med kjæresten vel å merke

Endret av Prestekragen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Har analsex ganske jevnlig, det er jo så digg. Med kjæresten vel å merke

Du lever definitivt ikke opp (eller ned) til "navnet" ditt her prestekragen :fnise:

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lever definitivt ikke opp (eller ned) til "navnet" ditt her prestekragen :fnise:

Hehe, nei ikke sånn sett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette

Har inntrykk av at analsex er noe man driver med i ett forhold der:

1. Penis er liten og tynn.

2. Vagina er stor og slapp.

Anonymous poster hash: 6cc8a...55f

Anonymous poster hash: eae92...d80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt poenget med å ha analsex.

Hvis alle skal forstå poenget med hva man gjør i seksuallivet, så får man ikke mye gjort.

Sex gir mening forplantningsmessig. Sex gir mening nytelsesmessig og som bekreftelse. Men for oss mennesker har sex også en esoterisk side som gir ufattelig mye mening, men den er litt vanskelig å få tak på.

Nei, ikke alle par har analsex. Jeg tror ikke vi har noen norsk statistikk, men amerikanerne har - den har jeg sett et sted på nett og analsexutøvere var i klart mindretall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det jeg lurer litt på med analsex er hvordan damene får orgasme av det? Jeg vet at selve åpningen er sensitiv....men det er jo bare et tomt rom innvendig der inne. Mange damer sliter jo med å oppnå orgasme vaginalt hvor det strengt tatt er mye nerveender......Hva er det med analsex som kan trigge en real orgasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Analsex er digg visst begge parter virkelig går inn for å nyte det og man kjenner begrensningene til hverandre.

Med riktig oppvarming og gjennomføring, er det veldig godt... Det kan bli fort vondt og veldig ubehagelig hvis man ikke vet hva man gjør.

Jeg får ofte bedre og kraftigere orgasmer under analsex enn ellers. Men da må jeg kombinere analsex med stimulering av klitoris. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at analsex er noe man driver med i ett forhold der:

1. Penis er liten og tynn.

2. Vagina er stor og slapp.Anonymous poster hash: 6cc8a...55f

Haha, det er bare tull :P Kjæresten min sin penis er langt over gjennomsnittet, og jeg har ikke stor og slapp vagina, likevel så nyter vi analsex begge to. Det krever bare mye oppvarming :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er bare tull :P Kjæresten min sin penis er langt over gjennomsnittet, og jeg har ikke stor og slapp vagina, likevel så nyter vi analsex begge to. Det krever bare mye oppvarming :)

Helt enig, oppvarming er alfa og omega. Har jevnlig analsex med kjæresten, og selv om han er 21-22 cm og ganske stor, fungerer det strålende og gir meg også mye! Har vært i fire forhold de siste ti årene (siden jeg var 22-23), og hatt analsex jevnlig med alle. Ingen uhell av dimensjoner her, men unngår det heller dersom føler meg litt rar i magen/at ikke har fått vært på toalettet på lenge. Kommunikasjon mellom partene er viktig!

Anonymous poster hash: 59223...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vært sammen med samboer i 5 år, fortsatt ikke noe 2'er.

Han drev å maste et par år, til slutt sa jeg - ¨Ja, greit! Så lenge vi går rolig frem". Det var siste gang jeg hørte noe som helst om analsex. Han hadde ikke så lyst lenger når han plutselig fikk lov :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer litt på med analsex er hvordan damene får orgasme av det? Jeg vet at selve åpningen er sensitiv....men det er jo bare et tomt rom innvendig der inne. Mange damer sliter jo med å oppnå orgasme vaginalt hvor det strengt tatt er mye nerveender......Hva er det med analsex som kan trigge en real orgasme?

Det er ikke mye nerveender i vagina. Det er mye mer i anus. Det er så og si bare i åpningen av vagina hvor det er særlig følsomt. Derfor er det ofte lettere å få orgasme ved analsex. Penis vil også støte mot veggen til vagina og hos mange treffe g-punktet. Jeg har mye sterkere organer ved analsex enn noen annen sex.

Anonymous poster hash: b6e3a...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det er ikke mye nerveender i vagina. Det er mye mer i anus. Det er så og si bare i åpningen av vagina hvor det er særlig følsomt. Derfor er det ofte lettere å få orgasme ved analsex. Penis vil også støte mot veggen til vagina og hos mange treffe g-punktet. Jeg har mye sterkere organer ved analsex enn noen annen sex.

Anonymous poster hash: b6e3a...529

Jeg bør kanskje revurdere min holdning til analsex.....? :vetikke: ...Har "sluppet unna" så langt.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...