Gå til innhold

Mange som har erfaring at menn ikke bryr seg om prevensjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, dette er et diskusjonsforum, hvor vi diskuterer.

Anonymous poster hash: 1da4b...1bc

Du diskuterte ikke, du grov i mitt privatliv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du er ei kvinne, og et troll.

har selv hørt om de som får barn med ons og som er fornøyde, så det er vel ikke verdens undergang for alle og enhver. Og for å være helt ærlig er jeg ikke så redd for det jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av ren nysgjerrighet...hvordan har du turt å "finne ut av det"? Altså første gangen du tok sjansen...var du ikke livredd for at du kunne bli gravid?

Nei,et barn hadde blitt tatt i mot med stor glede. Men jeg ville aldri lurt en mann, derfor har jeg alltid med kondom.Men det jeg er mest redd for er sykdommer,ikke barn.

Det er bare noen få dager hver måned det er mulig å bli gravid. Dette er i tiden rundt eggløsningen,som finner sted ca. 14 dager etter forrige mens. Har man regelmessig syklus er det enkelt å regne ut når det er mulig å unngå graviditet så jeg følte meg temmelig sikker.

Anonymous poster hash: 5a695...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har regelmesig syklus er det ganske sikkert etter det jeg har hørt,og fra egen erfaring.

Jeg har aldri brukt p-piller eller lign, og har brukt såkalt sikre perioder som prevensjon,og har aldri blitt gravid i disse periodene.

Anonymous poster hash: 5a695...ab0

Tar denne som anonym. :P

Tror egentlig sikre perioder er ganske (...) så sikkert dersom man har helt regelmessig syklus. Praktiserte det lenge selv. Men jeg ble gravid likevel da. :-/ Nå har jeg i utgangspunktet veldig kort syklus - så kanskje det hadde sammenheng med at eggløsningen kom så ofte, og kanskje da lettere ble utløst automatisk av sex.

Men det funket lenge. Men hadde bare praktisert det med en partner der du vet han hadde villet stilt opp for meg uansett.

Valgt å gå på piller nå. Har vel skjønt at selv om marginene er små, så kan det skje den beste. ;)

Anonymous poster hash: 96344...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nei,et barn hadde blitt tatt i mot med stor glede. Men jeg ville aldri lurt en mann, derfor har jeg alltid med kondom.Men det jeg er mest redd for er sykdommer,ikke barn.

Det er bare noen få dager hver måned det er mulig å bli gravid. Dette er i tiden rundt eggløsningen,som finner sted ca. 14 dager etter forrige mens. Har man regelmessig syklus er det enkelt å regne ut når det er mulig å unngå graviditet så jeg følte meg temmelig sikker.

Anonymous poster hash: 5a695...ab0

Høres fornuftig ut :) takk for svar

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg dytter denne mtp en pågående diskusjon om prevensjon.



Anonymous poster hash: 31125...ce2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...