Gå til innhold

18 år og altfor mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels

Så du spør alle som sjekker deg opp hvor mange de har pult?

Nei, bryr meg ikke om det er horer eller ikke når det er ons. Skal jeg på date med noen så spør jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, bryr meg ikke om det er horer eller ikke når det er ons. Skal jeg på date med noen så spør jeg.

Du skreiv nettopp at du ikke stikker kuken din inn i jenter som har pult fler enn 5 stk. Noe du helt klart gjør om du har ONS.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hor, se ekteskapsbrudd; i daglig tale også om kjønnslig omgang utenfor ekteskap i sin alminnelighet, særlig hvis det gjelder løse forhold.

https://snl.no/hor



Anonymous poster hash: 775c7...63f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Du skreiv nettopp at du ikke stikker kuken din inn i jenter som har pult fler enn 5 stk. Noe du helt klart gjør om du har ONS.

Nei det skrev jeg for noen dager siden. Ikke nettopp. Jeg mente å være i forhold med de. Har nok desverre knullet noen som har hatt mange ja, siden det er så forbanna normalt blant kvinner. Hvis jeg vet på forhånd før jeg knuller ei, at hun har knullet 10000 menn (et eksempel) så mister jeg nok lysten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det skrev jeg for noen dager siden. Ikke nettopp. Jeg mente å være i forhold med de. Har nok desverre knullet noen som har hatt mange ja, siden det er så forbanna normalt blant kvinner. Hvis jeg vet på forhånd før jeg knuller ei, at hun har knullet 10000 menn (et eksempel) så mister jeg nok lysten.

Også er du ikke bedre selv. Du er jo en av de som puler disse kvinnene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Også er du ikke bedre selv. Du er jo en av de som puler disse kvinnene.

Ja å så? De er jo så lette å få tak i. Jeg har vertfall ikke hatt mange hundre menn inni meg. Æsj.

Endret av Baby_Blue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja å så? De er jo så lette å få tak i. Jeg har vertfall ikke hatt mange hundre menn inni meg. Æsj.

Lett å få tak i? Sier du? :P Jentene trenger vel ikke knipse en gang før du kommer løpende.

Endret av Pottepalme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18 år og har hatt sex med 24 stykker.. Flere av dem har jeg vært men flere ganger men aldri som kjæreste eller holdt på..

Syntes dere dette er mange i forhold til hvor gammel jeg er?

Anonymous poster hash: df2eb...b41

Er du gutt eller jente? For hvis du er gutt er det jo helt godtatt selvfølgelig, men er du jente er du løs. Tåpelig. Så lenge du passer på å ikke dra på deg noe dritt spiller det ingen rolle hvor mange partnere du har hatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke, fordi det er ikke min sak å dømme.

Hun spør jo om vi synes 24 er mange utifra alderen på 18år.

Da er det jo greit å skrive sin mening, uten at det dømmer henne.

Jeg synes det er veldig mange. Selv om det ikke kunne fallt meg inn å noensinne ligge med så mange, dømmer jeg ikke TS.

Anonymous poster hash: 2e5b8...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Lett å få tak i? Sier du? :P Jentene trenger vel ikke knipse en gang før du kommer løpende.

Mange menn/gutter er lett å få tak i ja. Pga de fleste av oss er veldig opptatt av sex. Trodde ikke kvinner/jenter var så gal etter sex. Men mange av de er jo verre enn menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn/gutter er lett å få tak i ja. Pga de fleste av oss er veldig opptatt av sex. Trodde ikke kvinner/jenter var så gal etter sex. Men mange av de er jo verre enn menn.

Jaja, da har du ihvertfall lært noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18 år og har hatt sex med 24 stykker.. Flere av dem har jeg vært men flere ganger men aldri som kjæreste eller holdt på..

Syntes dere dette er mange i forhold til hvor gammel jeg er?

Anonymous poster hash: df2eb...b41

Nei......ikke for mange

Anonymous poster hash: 41259...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun spør jo om vi synes 24 er mange utifra alderen på 18år.

Da er det jo greit å skrive sin mening, uten at det dømmer henne.

Jeg synes det er veldig mange. Selv om det ikke kunne fallt meg inn å noensinne ligge med så mange, dømmer jeg ikke TS.

Anonymous poster hash: 2e5b8...e5f

Og poenget ditt er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn/gutter er lett å få tak i ja. Pga de fleste av oss er veldig opptatt av sex. Trodde ikke kvinner/jenter var så gal etter sex. Men mange av de er jo verre enn menn.

Og det er dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Både og.

Det kan jeg tenke meg, for når en kvinne er ute og aktivt søker sex så betyr det jo at usikre menn som deg ikke eier det mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Det kan jeg tenke meg, for når en kvinne er ute og aktivt søker sex så betyr det jo at usikre menn som deg ikke eier det mer.

Hva er det jeg er usikker med? Ja jeg er usikker på et fast forhold, enda vertfall. Var nok med x'en min som var ei drittkjerring. Hun som ga meg skrekken på å være i et fast forhold. Hun var UTRO. Sexgal hore. Da har jeg også lov å være litt drittsekk. Ikke bare kvinnfolk.

Endret av Baby_Blue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du i det hele tatt spør, så får jeg en følelse av at du kanskje synes det er litt i overkant sjøl. Det er faresignalet ditt, og ikke hva vi andre synes.

Du har hatt flere, faktisk hele 24 flere, enn jeg sjøl hadde da jeg var 18 år. Og det kan jeg godt si deg, hadde jeg hatt sjansen, hadde jeg hatt like mange som deg den gang. Guttungene som sitter og driter deg ut her og sier du oppfører deg horete, de hadde hatt like mange som deg hvis de hadde hatt sjansen. Jentene rundt deg som sitter og slenger med leppa om at du er pult til gjennomtrekk eller hva de nå sier, de hadde hatt like mange om de var mer seksuelt sjølsikre eller hadde hatt sjansen.

Så vi skal faktisk bare holde kjeft.

Forøvrig, så handler seksuell frigjorthet for kvinner om mer enn antall partnere. Jeg håper for din del at det ikke bare var misjonærstilling med alle 24.

Hahaha, snakk for deg selv du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mange. Bruker du kondom? Hvis ikke, så har du et problem.

Anonymous poster hash: 1a8fe...31b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...