Gå til innhold

18 år og altfor mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 18 år og har hatt sex med 24 stykker.. Flere av dem har jeg vært men flere ganger men aldri som kjæreste eller holdt på..

Syntes dere dette er mange i forhold til hvor gammel jeg er?



Anonymous poster hash: df2eb...b41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 18 år og har hatt sex med 24 stykker.. Flere av dem har jeg vært men flere ganger men aldri som kjæreste eller holdt på..

Syntes dere dette er mange i forhold til hvor gammel jeg er?

Anonymous poster hash: df2eb...b41

Overhodet ikke, fordi det er ikke min sak å dømme.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 18 år og har hatt sex med 24 stykker.. Flere av dem har jeg vært men flere ganger men aldri som kjæreste eller holdt på..

Syntes dere dette er mange i forhold til hvor gammel jeg er?

Anonymous poster hash: df2eb...b41

Mange menn synes at det er mange

Anonymous poster hash: 5e660...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt over snittet, i hvert fall for en på din alder.

Det er din kropp og ditt valg, og så lenge du bruker beskyttelse er det jo greit.

Men du skal vite litt hva du driver med og ta det alvorlig - du er veldig ung og kanskje ikke reflektert nok til å se hvilke mekanismer som leder til at du leter etter bekreftelse fra menn i hytt og pine.



Anonymous poster hash: ce17f...465
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter du i samme tempo, så kommer tallet til å bli rimelig høyt. På tide å knipe igjen og velge partner med omhu...?



Anonymous poster hash: fafe3...e34
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo "bare" en ny fyr hver 2 mnd, om hun begynte da hun var f.eks 14 år :P Eller suger matten min veldig nå ^^



Anonymous poster hash: 64d4a...3c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo "bare" en ny fyr hver 2 mnd, om hun begynte da hun var f.eks 14 år :P Eller suger matten min veldig nå ^^

Anonymous poster hash: 64d4a...3c3

Eller en ny partner hver måned om hun begynte ved myndig alder. Matten din kan vel ikke suge like mye som TS suger.

Anonymous poster hash: fafe3...e34

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det er mange, så er det mange.

Synes du det ikke er det, så er det ikke det.

Er kun du som kan sette din grense på hva du synes er mange og på hva som ikke er det :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller en ny partner hver måned om hun begynte ved myndig alder. Matten din kan vel ikke suge like mye som TS suger.

Anonymous poster hash: fafe3...e34

Ouuuuch

Anonymous poster hash: df2eb...b41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er i et forhold eller har planer om å gå inn i et. Så ikke si dette til fyren uten han mer eller mindre tvinger det ut av deg og t.o.m. da så ville jeg vurdert å kuttet det tallet i to. Uten å høres veldig prippen ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff da, glemte du å krysse i for "Post as anonymous", TS?

Anonymous poster hash: 775c7...63f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, glemte du å krysse i for "Post as anonymous", TS?

Anonymous poster hash: 775c7...63f

Uff ja, kleint det der..

Anonymous poster hash: df2eb...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Nei, jeg vet på en måte ikke selv.. Noen ganger tenker jeg ikke over det, mens andre ganger tenker jeg mere over det.. Føler jo det er mange, men samtidig ikke! Er jo flere enn samtlige venninner jeg har da..

Det er en god sjanse for at du vil angre på dette senere, spesielt om du fortsetter i samme bane. Jeg regner også med at ryktet har spredd seg blant din sosiale krets.

Du kan ikke endre fortiden din, men du kan endre din holdning. Tallet ditt er ikke avskrekkende slik som det er, men iom. at du er et stykke unna å finne din livspartner vil du feile noen fler ganger og legge til noen fler menn på lista. Du må bare bli smartere fra nå av, og ikke hoppe til sengs med hvem som helst.

Ha også litt bevissthet rundt hva slags råd eldre kvinner gir deg. De har ikke alltid, eller kanskje som regel ikke, dine beste interesser i minne. Det er greit nok at det ikke trenger bli skjebnesvangert å bli kjent som en som er lett på tråden, men det finnes ingen logiske grunner til å oppmuntre en ung jente til å ligge rundt. De som holder på slik har ofte en del bagasje selv de (med rette) ikke er helt komfortable med. De vet at et visst stigma rundt kvinner som ligger rundt fortsatt eksisterer og vil gjerne at dette endrer seg ved at flere holder på på samme måte - jo flere unge jenter som deg som hjelper til at normen blir slik, jo bedre lys stiller det dem i.

På godt og vondt vil de fleste menn avskrive kvinner med en avskrekkende fortid. Jeg kan faktisk si, selv om jeg elsker sex og forstår hvordan man lett opparbeider seg mange partnere, at var jeg mann ville jeg tenkt likedan. Det er mye bagasje og emosjonelle årsaker til at kvinner tar visse valg, og jeg kan si av erfaring at gitte kvinner er noe mindre egnet som en langvarig partner.

Anonymous poster hash: ce17f...465

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man angre på mange sexpartnere? Det er bare sex? Man lever bare en gang, så hvorfor leve i halvveis sølibat fordi man er redd for hva andre skal syns om deg? Og hvorfor være redd for hva en fremtidig kjæreste skal syns om det? Han har da ikke noe med og trenger heller ikke vite hvor mange du har hatt sex med.

Ha sex med hvor mange du vil du. Det er ikke skadelig, så lenge dere bruker kondom.



Anonymous poster hash: 9b49e...926
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...