Gå til innhold

Trenger et annet ord for mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en fyr 3-4 ganger nå, og vi har avtalt å møtes til helga. Teknisk sett tilsier det at vi kommer til å ha sex, jeg er invitert på tur hele helga.
Problemet er at jeg har fått mensen. Normalt har jeg ikke problemer med å ha sex den uka når jeg er sammen med noen, men første gang man gjør det vil jeg helst ikke ha det så blodig.

Teknisk sett så er det vel fortsatt greit å dra på denne turen, men jeg må jo si til han at det ikke blir noe. Synes bare mensen er litt "stygt" og direkte ord. Er det et litt "penere" ord jeg kan bruke for å si at det ikke blir noe?



Anonymous poster hash: 23bf8...a6f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har datet en fyr 3-4 ganger nå, og vi har avtalt å møtes til helga. Teknisk sett tilsier det at vi kommer til å ha sex, jeg er invitert på tur hele helga.

Problemet er at jeg har fått mensen. Normalt har jeg ikke problemer med å ha sex den uka når jeg er sammen med noen, men første gang man gjør det vil jeg helst ikke ha det så blodig.

Teknisk sett så er det vel fortsatt greit å dra på denne turen, men jeg må jo si til han at det ikke blir noe. Synes bare mensen er litt "stygt" og direkte ord. Er det et litt "penere" ord jeg kan bruke for å si at det ikke blir noe?

Anonymous poster hash: 23bf8...a6f

Tante rød er på besøk

Anonymous poster hash: 8c805...825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Ja, du kan jo si sånn som hun over her foreslår? At du kommer til å ha vondt i magen, og at det derfor mest sannsynlig ikke blir sex. Da vil han sikkert spørre om det er mensen og sånn, og så tar du det derfra. Jeg skjønner absolutt hva du mener med at mensen er så "stygt", jeg tenker det samme. Er jo mye bedre med "my period" som de sier på engelsk, men er jo ikke noe tilsvarende på norsk!

Ellers kan du si om han har noe i mot å være brannmann, eller at du har tante rød på besøk, eller din månedlige venn blir med? :fnise::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har datet en fyr 3-4 ganger nå, og vi har avtalt å møtes til helga. Teknisk sett tilsier det at vi kommer til å ha sex, jeg er invitert på tur hele helga.

Problemet er at jeg har fått mensen. Normalt har jeg ikke problemer med å ha sex den uka når jeg er sammen med noen, men første gang man gjør det vil jeg helst ikke ha det så blodig.

Teknisk sett så er det vel fortsatt greit å dra på denne turen, men jeg må jo si til han at det ikke blir noe. Synes bare mensen er litt "stygt" og direkte ord. Er det et litt "penere" ord jeg kan bruke for å si at det ikke blir noe?

Anonymous poster hash: 23bf8...a6f

Du kan jo si at du har "tekniske problemer"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

"Har fått uken min"

eller så kan du ta piller som gjør at du utsetter mensen, altså ikke ppiller, finnes noen andre, husker ikke hva de het akkurat nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Eller si fra om at han kanskje vil trenge "regnfrakk" :)

Anonymous poster hash: 8c805...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke si du har uka?
Mens/mensen er jo riktig ord, men er litt, ja. ikke så "hyggelig" å si...
Tante Rød er veldig fjortis i mine ører ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du alt det andr, så spør han, hva mener du? Og så sier du mensen. Så hvorfor ikke si mensen, det er jo det det er!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har datet en fyr 3-4 ganger nå, og vi har avtalt å møtes til helga. Teknisk sett tilsier det at vi kommer til å ha sex, jeg er invitert på tur hele helga.

Problemet er at jeg har fått mensen. Normalt har jeg ikke problemer med å ha sex den uka når jeg er sammen med noen, men første gang man gjør det vil jeg helst ikke ha det så blodig.

Teknisk sett så er det vel fortsatt greit å dra på denne turen, men jeg må jo si til han at det ikke blir noe. Synes bare mensen er litt "stygt" og direkte ord. Er det et litt "penere" ord jeg kan bruke for å si at det ikke blir noe?

Anonymous poster hash: 23bf8...a6f

Du får kjøre på den svenske varianten da: lingonveckan, altså tyttebæruka.

Anonymous poster hash: c1299...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, takk for gode tips. (hilsen TS)
"Tekniske problemer ja" haha...
Jeg har ikke noe problem med å si ifra, tenkte bare jeg skulle finne et litt mer "fiffig" ord for det. Noen menn blir jo redd når de hører ordet mensen, vil jo ikke skremme han helt bort ;)
"My period" = perioden? Jaja, hvorfor ikke. Han skjønner nok for hva jeg mener uansett hva jeg sier.

Nå har jeg jo alt fått blødninger, så noe piller hjelper nok ikke for å stoppe. Må bare gå sin gang...
Og vil ikke ta noe brannbil siden det som nevnt er første gang, det blir litt klissete.



Anonymous poster hash: 23bf8...a6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har fått uken min"

eller så kan du ta piller som gjør at du utsetter mensen, altså ikke ppiller, finnes noen andre, husker ikke hva de het akkurat nå

Uken?! :o

Har dere det så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...