Gå til innhold

Er det noen som har prøvd sleeve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da skal jeg bestille meg en sleeve. Har sjekket diverse norske nettbutikker.

Kan noen av dere med erfaring anbefale noen av disse?

Jeg har en"vanlig" penis på 15-16 cm. Vil ikke at sleeven skal bli for stor/slapp.

http://www.club4shop.no/hylser-and-forlengere/big-fat-cock-sheat-clear.html

http://www.club4shop.no/hylser-and-forlengere/medium-fat-cock-sheath-sort.html

http://www.club4shop.no/hylser-and-forlengere/perfect-fit-fat-boy-penis-extender.html

http://www.club4shop.no/perfect-fit-fat-boy-sport-penis-extender.html

Det blir en av disse. Håper dama blir glad.

Anonymous poster hash: 69167...7cf

Den nederste har mannen min kjøpt. Den fungerer veldig bra den;) Er mye å velge i der ute så er bare å prøve i vei.:) Lykke til, tror damen din blir fornøyd;)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm....Dette høres spennende ut. Men det er ikke fare for å "tråkke i ett vepsebol" her nå da?

Jeg tenker..... Menn er jo gjerne veldig sensitive når det kommer til deres penis og dens funksjon og størrelse. Hvordan vil det bli oppfattet om kvinnen i forholdet kommer med ett forslag om at mannen skal ta på seg en " penisforstørrer/forlenger"??? Jeg ser for meg at mannen kanskje kan bli fornærmet, og det er jo ikke noe jeg ønsker:-)

Anonymous poster hash: d2b8b...ef0

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg bestille meg en sleeve. Har sjekket diverse norske nettbutikker.

Kan noen av dere med erfaring anbefale noen av disse?

Jeg har en"vanlig" penis på 15-16 cm. Vil ikke at sleeven skal bli for stor/slapp.

http://www.club4shop.no/hylser-and-forlengere/big-fat-cock-sheat-clear.html

http://www.club4shop.no/hylser-and-forlengere/medium-fat-cock-sheath-sort.html

http://www.club4shop.no/hylser-and-forlengere/perfect-fit-fat-boy-penis-extender.html

http://www.club4shop.no/perfect-fit-fat-boy-sport-penis-extender.html

Det blir en av disse. Håper dama blir glad.

Anonymous poster hash: 69167...7cf

Tips: Kjøp fatboy sport utgaven med din penisstørrelse. Da vil den sitte som et skudd. Er din penis under 20cm så er sportsutgaven best egnet sier produsenten. Min erfaring med fatboy er at den settes på hans 21cm uten glidemiddel slik at den ikke vandrer. Utsiden derimot kan godt påføres godt med glidemiddel silk at vi kvinner lettere får den inn. Som kvinne er det smart å rulle den over når du vil at han skal bruke den. Du vil da se forskjellen og vil nok skifte gir når du ser størrelsen han stiller med. La dette at du deltar i å ta den på bli en greie i seg selv til begges glede. Tar du den ikke på så er du ikke klar for det og derfor ikke aktuelt der og da. Snakk sammen om dette og gjør en avtale om bruken. Det er ikke alltid du vil ha storegutt på besøk og det er du som bestemmer. Etter bruk vask den med såpe og kroppsvarmt vann og tørk den godt utvendig og innvendig. Da holder den lenger og er ren, noe som er et must, ihvertfall for meg.

Selv liker jeg at han bruker den under badebuksen i syden også, og jeg elsker alle blikkene han får av andre kvinner før de litt flaue ser bort på meg og tenker nok sitt. Det blir fort en runde etter vi kommer oss inn på hotelrommet for ingenting tenner meg mer enn det at andre kvinner synes mannen min er attraktiv.

En morsom episode var når min venninnde kom overraskende på besøk mens vi holdt på og han heiv på seg en underbukse og gikk og åpnet opp for henne. Hun klarte ikke slippe han med øynene etterpå. Jeg liker å tenke på at hun nok nå fantaserer om meg og typen med det lemmet når hun har seg med mannen sin. Det gir meg herlige fantasier når jeg og typen holder på. Så sleeven funker for meg og typen liker at jeg har det godt.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken grad et slikt verktøy er problematisk, må vel hvert enkelt par svare for? Jeg mener alles argumenter både for og imot er valide. Og ingen bør godta å bli karakterisert fordi man mener noe om dette.

En like valid vinkling i forhold til en eventuelt følt utilstrekkelighet: En sleeve er kanskje midt i blinken når vaginaen er blitt slapp og romslig og fruen ikke er i kontakt med sine PC-muskler? Utilstrekkelighet bør for øvrig ikke knyttes til normalitet.

Anonymous poster hash: c1c13...d22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver faktisk en sexbutikk selv og jeg tenker alltid at når man trenger en sånn sleeve da har du valgt feil partner. Liten penis trenger trang mus rettogslett :)

Husker engang jeg var borti ei som hadde et rykte på seg "hun driver nesten bare med mørke menn". Når vi hadde sex så skjønte jeg hvorfor. Kjente nesten ingenting :) litt kjedelig å være vid, får mindre menn å velge mellom. Med mindre han skaffer seg sleeve da.

Innlegg ryddet for reklame. Stjernesol, mod.

Endret av Stjernesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver faktisk en sexbutikk selv og jeg tenker alltid at når man trenger en sånn sleeve da har du valgt feil partner. Liten penis trenger trang mus rettogslett :)

Husker engang jeg var borti ei som hadde et rykte på seg "hun driver nesten bare med mørke menn". Når vi hadde sex så skjønte jeg hvorfor. Kjente nesten ingenting :) litt kjedelig å være vid, får mindre menn å velge mellom. Med mindre han skaffer seg sleeve da.

Innlegg ryddet for reklame. Stjernesol, mod.

Jeg er ikke spessielt trang, og mange gutter som har liten vil nok ha følelsen at de knuller ei lunken bøtte med vann, hehe.. Men tro det eller ei, jeg syns det er deilig. Kiler på en annen måte i underlivet da. Men er også veldig deilig når gutten bruker sleeve, fordi da kjenner jeg jo mere og ikke minst han. Hvis jeg krever at mannen skal bruke sleeve(noe jeg ikke gjør), så ville det jo vært mitt problem og ikke hannes.:) Men vi ser mere på det som krydder i sexlivet. Er artig å variere litt.:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver faktisk en sexbutikk selv og jeg tenker alltid at når man trenger en sånn sleeve da har du valgt feil partner. Liten penis trenger trang mus rettogslett :)

Husker engang jeg var borti ei som hadde et rykte på seg "hun driver nesten bare med mørke menn". Når vi hadde sex så skjønte jeg hvorfor. Kjente nesten ingenting :) litt kjedelig å være vid, får mindre menn å velge mellom. Med mindre han skaffer seg sleeve da.

Innlegg ryddet for reklame. Stjernesol, mod.

Trist at du har slike fordommer når du attpåtil selger leketøyene. Hilsen ei som er i samme bransje.

Anonymous poster hash: cbd3e...081

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du har slike fordommer når du attpåtil selger leketøyene. Hilsen ei som er i samme bransje.

Anonymous poster hash: cbd3e...081

Men må bare spørre deg siden du jobber i bransjen, er det mange par som bruker sånne sleeves?:) Jeg og mannen min så det en gang vi skulle inn på en nettside og kjøpe sexleketøy, og har vel også sett det i erotisk butikk, men da trodde jeg det var en slags dildo.:) Syns produktene er veldig bra jeg. Er jo noen som ikke passer like bra til alle størrelser, men så lenge man vet målene innvendig er det jo ikke noe problem.:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må bare spørre deg siden du jobber i bransjen, er det mange par som bruker sånne sleeves? :) Jeg og mannen min så det en gang vi skulle inn på en nettside og kjøpe sexleketøy, og har vel også sett det i erotisk butikk, men da trodde jeg det var en slags dildo. :) Syns produktene er veldig bra jeg. Er jo noen som ikke passer like bra til alle størrelser, men så lenge man vet målene innvendig er det jo ikke noe problem. :)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Vi sleger sleeves i alle størrelser og farger. Vi har utrolig mange par som kjøper dette. Både for mannen sin del og damen sin del. Vi selger sleeves på lik lengde med penispumper, penisringer og penismanchetter. Jeg og samboeren bruker det av og til selv for litt forandring. Og det er en unik opplevelse både for meg og han.

Anonymous poster hash: cbd3e...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sleger sleeves i alle størrelser og farger. Vi har utrolig mange par som kjøper dette. Både for mannen sin del og damen sin del. Vi selger sleeves på lik lengde med penispumper, penisringer og penismanchetter. Jeg og samboeren bruker det av og til selv for litt forandring. Og det er en unik opplevelse både for meg og han.

Anonymous poster hash: cbd3e...081

Okei så bra dere liker det også.:) Bra å høre at dette er vanlig da. Kjeresten min er også fornøyd med at han holder lengre, så er egentlig bare pisitive ting å si om disse.:) Men hva er penismanchetter? Er det samme som sleeve?:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei så bra dere liker det også. :) Bra å høre at dette er vanlig da. Kjeresten min er også fornøyd med at han holder lengre, så er egentlig bare pisitive ting å si om disse. :) Men hva er penismanchetter? Er det samme som sleeve? :)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Penismanchetter er ofte som en sleeve, bare med hull til penishodet. Man kan vel kanskje også forklare det som en lang penisring :)

Anonymous poster hash: cbd3e...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penismanchetter er ofte som en sleeve, bare med hull til penishodet. Man kan vel kanskje også forklare det som en lang penisring :)

Anonymous poster hash: cbd3e...081

Aha okei så da er det bare tykkelsen som øker likssom? Det har vi faktigst ikke prøvd, vil det kjennes bedre for mannen da, eller er heltrukne sleeves å anbefale?:) Vi har bare brukt sistnevnte.:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha okei så da er det bare tykkelsen som øker likssom? Det har vi faktigst ikke prøvd, vil det kjennes bedre for mannen da, eller er heltrukne sleeves å anbefale? :) Vi har bare brukt sistnevnte. :)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Tja, vanskelig å si om noe er bedre enn noe annet, jeg og min parner liker best manchetter. Han blir nødvendighvis ikke så mye tykkere av disse, men de holder på ereksjonen og har nupper

Anonymous poster hash: cbd3e...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, vanskelig å si om noe er bedre enn noe annet, jeg og min parner liker best manchetter. Han blir nødvendighvis ikke så mye tykkere av disse, men de holder på ereksjonen og har nupper

Anonymous poster hash: cbd3e...081

Okei skjønner:) Skal prøve ut disse også da. Artig å prøve noe nytt:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei skjønner:) Skal prøve ut disse også da. Artig å prøve noe nytt:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Ja det er jo akkurat det det er :rodmer:

Anonymous poster hash: cbd3e...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sleger sleeves i alle størrelser og farger. Vi har utrolig mange par som kjøper dette. Både for mannen sin del og damen sin del. Vi selger sleeves på lik lengde med penispumper, penisringer og penismanchetter. Jeg og samboeren bruker det av og til selv for litt forandring. Og det er en unik opplevelse både for meg og han.

Anonymous poster hash: cbd3e...081

Hvordan ser de ut som kjøper? Hvilken alder og vektklasse osv? Er det mye unge damer som kommer tauende på en stakkars stymper, eller er det to som virker selvsikre og bestemte?

Anonymous poster hash: d7cd4...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan ser de ut som kjøper? Hvilken alder og vektklasse osv? Er det mye unge damer som kommer tauende på en stakkars stymper, eller er det to som virker selvsikre og bestemte?

Anonymous poster hash: d7cd4...666

Jøss som dere lurer :P først og fremst er dette vanlige mennesker, bare så det er sakt. Vår kundebasis er som regel par og da i alderen 30 +. har aldri hatt en kvinne som har kjøpt sleeve eller en kvinne som har insistert på at mannen skal ha dette. De fleste som kjøper er menn eller et par hvor de da blir enige? Vektklassen er normal? :vetikke:

De som vil, får til! =)

Anonymous poster hash: cbd3e...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss som dere lurer :P først og fremst er dette vanlige mennesker, bare så det er sakt. Vår kundebasis er som regel par og da i alderen 30 +. har aldri hatt en kvinne som har kjøpt sleeve eller en kvinne som har insistert på at mannen skal ha dette. De fleste som kjøper er menn eller et par hvor de da blir enige? Vektklassen er normal? :vetikke:

De som vil, får til! =)

Anonymous poster hash: cbd3e...081

Kjekt å høre at dette er normale leketøy/hjelpemidler da:) Er jo mye utvalg så er bare å prøve seg litt frem. Men du? Hul strap- on er vel ikke like deilig for en mann som de sleeve er? Fordi da kjenner vel ikke mannen når han er inni meg?:) Vi har ikke prøvd det, men bare lurte. Syns sleeve fungerer veldig bra.:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre at dette er normale leketøy/hjelpemidler da:) Er jo mye utvalg så er bare å prøve seg litt frem. Men du? Hul strap- on er vel ikke like deilig for en mann som de sleeve er? Fordi da kjenner vel ikke mannen når han er inni meg? :) Vi har ikke prøvd det, men bare lurte. Syns sleeve fungerer veldig bra. :)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Hule strapons er som regel jævlig små, så da må det nesten være en slapp tiss inni...

Anonymous poster hash: cbd3e...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hule strapons er som regel jævlig små, så da må det nesten være en slapp tiss inni...

Anonymous poster hash: cbd3e...081

Okei skjønner.:) Kjekt å vite;)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...