Gå til innhold

Er det noen som har prøvd sleeve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Dette er noe mannen tror! Ingen som har sagt til mannen at kroppen hans ikke duger! De aller aller fleste kvinner er veldig fornøyd med sine menn. Ellers hadde de vel ikke vært sammen med de???

Jeg ville ikke endret min mann, og er 100% fornøyd med han på alle plan. Men jeg kan godt innrømme at det hadde vært spennende å teste en slevees. :blomst:

Anonymous poster hash: d2b8b...ef0

Selvmotsigelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvmotsigelse.

Å leke er ikke en selvmotsigelse, men det at du forstår det som det er gjerne et resultat av motoverføring, som igjen kanskje er et resultat av negativ personlighet og manglende indre selvtillit?

Å ha sex, leke og ha rollespill er for meg og andre et uttrykk for trygghet og lysten til å opphøye samspillet en har i sexlivet med en partner en er trygg på, da gjerne litt ut av boksen og inn i fantasienes verden. Din tilnærming til temaet er preget av litt guffs og ikke særlig intressant. Les innleggene dine og lett etter de som i grunnlinjen er postive og oppmuntrende i sin natur. KG forum for seksualitet trenger ikke fylles opp med et guffs av fortidens mørkemenn/-kvinner. Just have fun:-) Da vil du få det bedre med deg selv - og andre.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Å leke er ikke en selvmotsigelse, men det at du forstår det som det er gjerne et resultat av motoverføring, som igjen kanskje er et resultat av negativ personlighet og manglende indre selvtillit?

Å ha sex, leke og ha rollespill er for meg og andre et uttrykk for trygghet og lysten til å opphøye samspillet en har i sexlivet med en partner en er trygg på, da gjerne litt ut av boksen og inn i fantasienes verden. Din tilnærming til temaet er preget av litt guffs og ikke særlig intressant. Les innleggene dine og lett etter de som i grunnlinjen er postive og oppmuntrende i sin natur. KG forum for seksualitet trenger ikke fylles opp med et guffs av fortidens mørkemenn/-kvinner. Just have fun:-) Da vil du få det bedre med deg selv - og andre.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Da takker vi atter en gang anonym bruker for å prøve å kneble debatter.

Å leke "på soverommet" er gøy og en selvfølge. Jeg ser ikke hvordan det å understreke at mannens fysikk ikke er god nok er en del av å være leken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da takker vi atter en gang anonym bruker for å prøve å kneble debatter.

Å leke "på soverommet" er gøy og en selvfølge. Jeg ser ikke hvordan det å understreke at mannens fysikk ikke er god nok er en del av å være leken.

Your naked body should only belong to those who fall in love with your naked soul.

― Charlie Chaplin Er et sitat du bruker, men klart ikke tydelig skjønner. Hvis bruk av sleeve er gjensidig og bidrar til at begge får en økt opplevelse så kan en tolke dette som å akseptere den andres indre ønsker. Det kan være at mannen faktisk ønsker å besitte en større penis og at hun elsker å bli tatt av en større penis. At mennesker har paradokser som en del av sin natur er helt vanlig, og i seg selv ikke et ukjent fenomen. Det at noen lever ut sine paradokser er ikke uvanlig. Ikke alle er A4 og kjører vaniljelinjen. I et voksent forhold er det relasjonen som er den ytre rammen som gir rom for det sexlivet de enkelte velger å leve og lever.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Your naked body should only belong to those who fall in love with your naked soul.― Charlie Chaplin Er et sitat du bruker, men klart ikke tydelig skjønner. Hvis bruk av sleeve er gjensidig og bidrar til at begge får en økt opplevelse så kan en tolke dette som å akseptere den andres indre ønsker. Det kan være at mannen faktisk ønsker å besitte en større penis og at hun elsker å bli tatt av en større penis. At mennesker har paradokser som en del av sin natur er helt vanlig, og i seg selv ikke et ukjent fenomen. Det at noen lever ut sine paradokser er ikke uvanlig. Ikke alle er A4 og kjører vaniljelinjen. I et voksent forhold er det relasjonen som er den ytre rammen som gir rom for det sexlivet de enkelte velger å leve og lever. Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Så fordi én dame eller mann eller ett par lever ut et paradoks så skal vi hylle og tilbe livsstil og verdivalg som direkte og indirekte stempler mennesket en har fremfor seg som utilstrekkelig? Hvor stanser vi? Plastpupper? Sleeve? Botox? Neseplastikk? Kom igjen, hvor går grensen for å fortelle mennesker at den kroppen vedkommende er født med aldri vil være god nok? Hvor mye skal en ydmyke seg for å tilfredsstille partneren?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutal_mann drar ting altfor langt.

Selv har denne tråden gjort meg nysgjerrig på sleeve. Kunne tenkt meg å kjøpt en.Gøy å prøve nye ting med kjæresten. Har ikke snakket med henne, tror dere hun ville likt det?



Anonymous poster hash: 69167...7cf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobilian

Brutal_mann drar ting altfor langt.

Selv har denne tråden gjort meg nysgjerrig på sleeve. Kunne tenkt meg å kjøpt en.Gøy å prøve nye ting med kjæresten. Har ikke snakket med henne, tror dere hun ville likt det?

Anonymous poster hash: 69167...7cf

Ja, basert på min inngående kjenneskap til henne, tror jeg hun ville digga det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Å leke er ikke en selvmotsigelse, men det at du forstår det som det er gjerne et resultat av motoverføring, som igjen kanskje er et resultat av negativ personlighet og manglende indre selvtillit?

Å ha sex, leke og ha rollespill er for meg og andre et uttrykk for trygghet og lysten til å opphøye samspillet en har i sexlivet med en partner en er trygg på, da gjerne litt ut av boksen og inn i fantasienes verden. Din tilnærming til temaet er preget av litt guffs og ikke særlig intressant. Les innleggene dine og lett etter de som i grunnlinjen er postive og oppmuntrende i sin natur. KG forum for seksualitet trenger ikke fylles opp med et guffs av fortidens mørkemenn/-kvinner. Just have fun:-) Da vil du få det bedre med deg selv - og andre.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Ble bittelittegran "barneskoleforelska" nå jeg :rodmer: (Håper du er kvinne? hahahaha)

Jeg skjønner ikke motviljen til å prøve en sånn "penissleeve". Den må da være ypperlig å bruke rett etter orgasme i første runde, mens man venter på at penis skal bli skikkelig hard igjen syntes nå jeg da. Mye bedre enn en dildo eller fingre. Også får man jo "samleie effekten" og nærheten når man bruker den også.

Jeg skal ikke uttale meg om hvordan andre menn føler det på selvtilliten om de ble spurt om å bruke en sånn, men jeg har for lengst innsett at mitt redskap ikke nødvendigvis gjør jobben. Da er det greit å ha noe som kan hjelpe til mener nå jeg :)

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bittelittegran "barneskoleforelska" nå jeg :rodmer: (Håper du er kvinne? hahahaha)

Jeg skjønner ikke motviljen til å prøve en sånn "penissleeve". Den må da være ypperlig å bruke rett etter orgasme i første runde, mens man venter på at penis skal bli skikkelig hard igjen syntes nå jeg da. Mye bedre enn en dildo eller fingre. Også får man jo "samleie effekten" og nærheten når man bruker den også.

Jeg skal ikke uttale meg om hvordan andre menn føler det på selvtilliten om de ble spurt om å bruke en sånn, men jeg har for lengst innsett at mitt redskap ikke nødvendigvis gjør jobben. Da er det greit å ha noe som kan hjelpe til mener nå jeg :)

Kjekt du liker innlegget. Jeg er ikke mye for deg da jeg nok har skjegg og ekstreme androgyne trekk. LOL.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kjekt du liker innlegget. Jeg er ikke mye for deg da jeg nok har skjegg og ekstreme androgyne trekk. LOL.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Hahahaha...derfor jeg la til kommentaren i parantes :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samleieeffekten og sleeve er som hånd i hanske. Eksklusivt hvis den er av kvalitet og føres av en kyndig utøver. Fruen elsker det.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe en sleeve. Ser på diverse nettbutikker at det finnes mange varianter.

Hvilke anbefales? Legg gjerne ut link. Helst fra norske butikker da jeg har så lyst å måtte fortolle sexleketøy(flaut).



Anonymous poster hash: 69167...7cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med en fatboy cocksheat. De finnes i 2 størrelser. Er du under 20cm anbefales sportsutgaven. De er svært flexible, og jeg anbefaler deg å ta den på deg selv uten glidemiddel, mens du smører damen og sleeven godt. Du vil øke diameter/omkrets med 5cm noe hun sannsynligvis vil like. Volumet på den store utgaven jeg har selv er netto 200 ml. En normal penis har ca samme volum, så det betyr at en normal stor penis med denne sleeven på vil øke med 100% og ha samme volum som en pils på 0,4 liter. Pris i Norge rundt kr 500.-. Behandle den bra, med mild såpe, hold den tørr og borte fra spisse ting såå varer den lenge. Give her the big one. She deserves it.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på bruk av sleeve som en mulighet for meg til å oppleve å bli fylt opp og bli knullet av en mann som er heavy utrustet. For mannen min er det deilig å føle at han er den heavy mannen. Begges fantasi blir oppfylt og det er bra.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Så digg at flere bruker dette fantastiske redskapet..:) Er jo deilig å få oppfylt en drøm om å bli knullet av mannen sin, når ham blir så stor. Mannen min liker også godt å se hvordan jeg nyter den store deilige sleeven.;)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med en fatboy cocksheat. De finnes i 2 størrelser. Er du under 20cm anbefales sportsutgaven. De er svært flexible, og jeg anbefaler deg å ta den på deg selv uten glidemiddel, mens du smører damen og sleeven godt. Du vil øke diameter/omkrets med 5cm noe hun sannsynligvis vil like. Volumet på den store utgaven jeg har selv er netto 200 ml. En normal penis har ca samme volum, så det betyr at en normal stor penis med denne sleeven på vil øke med 100% og ha samme volum som en pils på 0,4 liter. Pris i Norge rundt kr 500.-. Behandle den bra, med mild såpe, hold den tørr og borte fra spisse ting såå varer den lenge. Give her the big one. She deserves it.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Bra å høre at så mange menn har lyst å bruke sånne. Tror damene deres er veldig fornøyde.;) Så er det jo sikkert spennende for dere å plutselig ha en "monsterpenis" som mange menn drømmer om.;)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe en sleeve. Ser på diverse nettbutikker at det finnes mange varianter.

Hvilke anbefales? Legg gjerne ut link. Helst fra norske butikker da jeg har så lyst å måtte fortolle sexleketøy(flaut).

Anonymous poster hash: 69167...7cf

google rx-sleeve som en sa tidligere, eller så kan du dra innom et kondomeri og se på produktene å finne en som passer din størrelse perfekt.:)

Ellers så er det bare å google erotiske artikler, så kommer det opp masse nettsider som selger disse.:) Lykke til.;)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fordi én dame eller mann eller ett par lever ut et paradoks så skal vi hylle og tilbe livsstil og verdivalg som direkte og indirekte stempler mennesket en har fremfor seg som utilstrekkelig? Hvor stanser vi? Plastpupper? Sleeve? Botox? Neseplastikk? Kom igjen, hvor går grensen for å fortelle mennesker at den kroppen vedkommende er født med aldri vil være god nok? Hvor mye skal en ydmyke seg for å tilfredsstille partneren?

Dette ser ikke jeg og mannen min på som at han er utilstrekkelig. Men vi har vært ilag lenge, og begge synes dette er spennende og godt. Men har forståelse hvis han har lyst å ikke ha den på noen ganger, så vi har jo mye sex uten den også. Men er som regel han som drar den frem, og da sier ikke jeg nei takk..;) Det å ha mannen min inni seg, og kjenne at han fyller meg helt opp gir meg en lykkefølelse og tilfredsshet som er vanskelig å beskrive. Han elsker jo å se meg få deilige orgasmer og er trygg på seg selv.:) Man må jo se ann mannen litt før vi kjøper inn en sånn.:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe mannen tror! Ingen som har sagt til mannen at kroppen hans ikke duger! De aller aller fleste kvinner er veldig fornøyd med sine menn. Ellers hadde de vel ikke vært sammen med de???

Jeg ville ikke endret min mann, og er 100% fornøyd med han på alle plan. Men jeg kan godt innrømme at det hadde vært spennende å teste en slevees. :blomst:

Anonymous poster hash: d2b8b...ef0

Dette må du jo teste ut.:) Bare husk å være litt forsiktig hvis mannen din har liten penis og usikker på størrelsen sin. Mannen min har helt gjennomsnittlig størrelse, så han er ikke redd for å ha for liten. Men kan love deg dype deilige orgasmer.;) Lykke til.:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se at andre både menn og kvinner liker det samme som oss. Her er vår ranking, vi har holdt på med dette lenge. 1. uten tvil Rxsleeves produkter. Av så høy kvalitet at de er godkjent av amerikanske myndigheter som hjelpemiddel. Produsent konsernet Hamilton. 2. Fat jack cocksleeve. 3. Tommy Gun. 4. Fatboy cocksheats. De mangler hodet og utseende, men får være med fordi de er ok allikevel. Resten kast dem på havet. Rx finnes i 24 utgaver og er medinsk silikon. De er beskrevet på youtube, under rxsleeve. De andre også. Fat jack og Tommy Gun er nokå like, men fatjack vil sitte best og gi mest omkrets. Unngå kina varianter. Søppel. Du kan og se på colossuss cocksheat. De er ok, men ikke så bra som topp 3. Vi har skrevet alle innlegg dere som er åpne refererer til og kan si at selv med stor i utgangspunktet er det allikevel moro for å bruke sleeve. Just do it.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se at andre både menn og kvinner liker det samme som oss. Her er vår ranking, vi har holdt på med dette lenge. 1. uten tvil Rxsleeves produkter. Av så høy kvalitet at de er godkjent av amerikanske myndigheter som hjelpemiddel. Produsent konsernet Hamilton. 2. Fat jack cocksleeve. 3. Tommy Gun. 4. Fatboy cocksheats. De mangler hodet og utseende, men får være med fordi de er ok allikevel. Resten kast dem på havet. Rx finnes i 24 utgaver og er medinsk silikon. De er beskrevet på youtube, under rxsleeve. De andre også. Fat jack og Tommy Gun er nokå like, men fatjack vil sitte best og gi mest omkrets. Unngå kina varianter. Søppel. Du kan og se på colossuss cocksheat. De er ok, men ikke så bra som topp 3. Vi har skrevet alle innlegg dere som er åpne refererer til og kan si at selv med stor i utgangspunktet er det allikevel moro for å bruke sleeve. Just do it.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Men disse rx-sleevene passer de alle størrelser? Og finnes det noen som har vibrasjon?:) Vi har prøvd litt forskjellige typer, men aldri rx-sleeve. Funket bra.:) Men vi skal prøve rx-sleeve hvis disse er bedre.;)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...