Gå til innhold

Er det noen som har prøvd sleeve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke snakk om, "å kreve". Det er jo bare ett forslag til å feks teste noe nytt.

Det høres mer spennende ut for meg da, å bli knullet av en "dildo" som sitter på mannen, enn en vanlig dildo. Tanken er mer pirrende, på at mannen tar på seg feks en større dildo, og har den tredd utenpå kuken sin. Da får man jo nærheten også.

Ville aldri krevd at mannen brukte, om han ikke ville. Vil heller ikke foreslå det, om jeg skjønner at det vil bli tolket feil....

Anonymous poster hash: d2b8b...ef0

Nei er sånn jeg også tenker.:) Skal jo bare være spennende og deilig å prøve noe nytt. Man får jo ikke samme nærheten av bare en dildo. Mannen min liker også godt å bruke den.:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe ja har nå hatt sex med en good del. Kan ikke si å ha møtt på alle disse kjempekukene. Alle hadde innenfor 10-18 cm, bortsett fra to stykker som hadde mindre enn det. Nesten alle hadde mellom 12-15 cm, så dere kan slappe helt av. :)

For meg har ikke størrelsen noe å si, bortsett fra at det er digg å prøve noe nytt. Mannen min syns også det er spennende. :)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Så størrelsen har ikke noe å si, men du vil at mannen din skal tre på seg en penisprotese så det virker som han har større kuk.

Makes sense.

Anonymous poster hash: 545ea...3af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så størrelsen har ikke noe å si, men du vil at mannen din skal tre på seg en penisprotese så det virker som han har større kuk.

Makes sense.

Anonymous poster hash: 545ea...3af

Vi knuller mere uten, men begge syns dette er spennende for begge. Så er det jo morsomt med litt variasjon.:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha sykeste opplegget!

Det hadde jo vært kult å prøve men hva mener folk med at alt handler om kvinners krav? Hva med menn som krever skolepikeuniformer,merkelige sexstillinger og ymse annet da? Er store muligheter for at dama ikke liker det så godt men gjør det for hans nytelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha sykeste opplegget!

Det hadde jo vært kult å prøve men hva mener folk med at alt handler om kvinners krav? Hva med menn som krever skolepikeuniformer,merkelige sexstillinger og ymse annet da? Er store muligheter for at dama ikke liker det så godt men gjør det for hans nytelse.

Hehe er nok bare noen som ser på det som en trussel, noe det ikke er?:) Er jo ikke noe forskjell på dette og andre sexleketøy?:) vibrator og dildo kan jo være vel og bra, men blir jo ikke det samme som når mannen bruker en penishylse og kan være inni meg. De finnes med klitorisvibrator(lite egg). så blir jo som en rabbitvibrator bare at den sitter på en mann.;) Så kan man jo velge tykkelse og lengde som dere vil.:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hahaha sykeste opplegget!

Det hadde jo vært kult å prøve men hva mener folk med at alt handler om kvinners krav? Hva med menn som krever skolepikeuniformer,merkelige sexstillinger og ymse annet da? Er store muligheter for at dama ikke liker det så godt men gjør det for hans nytelse.

forskjellen ligger i at kvinnene krever at mannen skal endre sin kropp fysisk. Mennene ønsker bare at kvinnene leker at de er en annen person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forskjellen ligger i at kvinnene krever at mannen skal endre sin kropp fysisk. Mennene ønsker bare at kvinnene leker at de er en annen person.

Ja?ingen menn som krever silikon da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja?ingen menn som krever silikon da?

Og hvordan reagerer kvinner på det?

Anonymous poster hash: 545ea...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innterressant lesning.

Laget en tråd for en liten stund siden hvor jeg spurte dere kvinner hvordan dere hadde likt at kjæresten brukte en sleeve. Vurderte å kjøpe en. Er normalt utrustet med liker tanken på å fylle dama opp med noe større innimellom.

Da ble det hele møtt med latter.

Men fint å lese at det er flere som liker sleeves og anbefaler det.



Anonymous poster hash: 69167...7cf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innterressant lesning.

Laget en tråd for en liten stund siden hvor jeg spurte dere kvinner hvordan dere hadde likt at kjæresten brukte en sleeve. Vurderte å kjøpe en. Er normalt utrustet med liker tanken på å fylle dama opp med noe større innimellom.

Da ble det hele møtt med latter.

Men fint å lese at det er flere som liker sleeves og anbefaler det.

Anonymous poster hash: 69167...7cf

Det ser ut som om du la det fram som om det var noe DU kom til å like.

Du må skjønne at i følge KG er menn i verden kun for å tilfredsstille kvinner og deres meget skjøre ego. Alt som menn liker er i utgangspunktet galt.

Anonymous poster hash: 545ea...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det ofte. Bruker merket rxsleeve. De er naturtro, kroppsvarme og finnes i 24 varianter. Vi bruker en modell som heter zuma da han er stor i utgangspunktet. Med den på blir pakken 24cm rundt og 25cm lang. Mye glidekrem og dype himmelske orgasmer. Dyrt men anbefales.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Hvor får man kjøpt rxsleeve?

Anonymous poster hash: 2577c...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rxsleeve.com er der du finner de av best kvalitet. Har selv en Zuma og en Solana. Vi brukerdem som sleeve og som prevensjon. Naturtro og gir oss begge en visuell og kontaktmessig opphøyet opplevelse. Sjekk ut.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forskjellen ligger i at kvinnene krever at mannen skal endre sin kropp fysisk. Mennene ønsker bare at kvinnene leker at de er en annen person.

Er det noe bedre å ønske at kvinnen leker at hun er en annen person? Det du da sier er at kvinnen din egentlig er litt kjedelig, men dersom hun later som hun er en annen kvinne, så blir alt mye mer spennende for mannen.

Jeg vet egentlig ikke om dere menn er noe særlig bedre :jolie:

Hva med å møtes på halvveien?

Kvinnen stiller opp i uniform, mot at mannen tar i bruk sleeves? Så er kanskje begge happy?

Anonymous poster hash: d2b8b...ef0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe bedre å ønske at kvinnen leker at hun er en annen person? Det du da sier er at kvinnen din egentlig er litt kjedelig, men dersom hun later som hun er en annen kvinne, så blir alt mye mer spennende for mannen.

Jeg vet egentlig ikke om dere menn er noe særlig bedre :jolie:

Hva med å møtes på halvveien?

Kvinnen stiller opp i uniform, mot at mannen tar i bruk sleeves? Så er kanskje begge happy?

Anonymous poster hash: d2b8b...ef0

Begge deler bør jo være gøy å prøve. Jeg bruker ofte kostyme/sexy undertøy og mannen min bruker sleeve. Er jo ikke noe vi tvinges til å bruke, men noe vi gjør for å få forandring i sexen.. Blir kjedelig hvis man gjør det samme hver gang. Sex skaø jo være spennende å gøy, så viktig å eksperimentere litt.:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Er det noe bedre å ønske at kvinnen leker at hun er en annen person? Det du da sier er at kvinnen din egentlig er litt kjedelig, men dersom hun later som hun er en annen kvinne, så blir alt mye mer spennende for mannen.

Jeg vet egentlig ikke om dere menn er noe særlig bedre :jolie:

Hva med å møtes på halvveien?

Kvinnen stiller opp i uniform, mot at mannen tar i bruk sleeves? Så er kanskje begge happy?

Anonymous poster hash: d2b8b...ef0

Å si at det er spennende å få oppleve at partneren lever ut andre personligheter er noe helt annet enn direkte eller indirekte si til mannen at kroppen hans ikke duger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser på bruk av sleeve som en mulighet for meg til å oppleve å bli fylt opp og bli knullet av en mann som er heavy utrustet. For mannen min er det deilig å føle at han er den heavy mannen. Begges fantasi blir oppfylt og det er bra.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kveldene når hun legger frem Fat Jack sleeven er det aldri tvil om hva hun ønsker. Hun er ivrig og lar meg nyte hennes innsats. Hun ser like overrasket ut over størrelsen hver gang hun trer den ned på meg. Den sitter godt og får raskt kroppsvarmen fra meg og jeg kjenner hennes berøringer godt. Å se henne sette seg ned på meg mens hun blir fylt opp med min nye penis, nå med en omkrets som er 7,5cm større og en lengde som er 5,0cm lenger, er i seg selv svært så opphissende. Jeg ser og hører hun jobber seg nedover og dette skjer aldri uten at hun lager lyder som hun sjeldent kommer med når hun får vanlig vare. Det å høre og se henne jobbe seg til orgasmen og høre henne nyte kraften den vaginale orgasmen har er bare fantastisk. Å se henne med øyne matte av orgasmen(e), men fulle av kjærlighet etterpå får meg raskt til å komme selv over kanten mens vi begge vet at vi elsker disse stundene som bare er våre.



Anonymous poster hash: ab5f5...c74
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at det er spennende å få oppleve at partneren lever ut andre personligheter er noe helt annet enn direkte eller indirekte si til mannen at kroppen hans ikke duger.

Dette er noe mannen tror! Ingen som har sagt til mannen at kroppen hans ikke duger! De aller aller fleste kvinner er veldig fornøyd med sine menn. Ellers hadde de vel ikke vært sammen med de???

Jeg ville ikke endret min mann, og er 100% fornøyd med han på alle plan. Men jeg kan godt innrømme at det hadde vært spennende å teste en slevees. :blomst:

Anonymous poster hash: d2b8b...ef0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kveldene når hun legger frem Fat Jack sleeven er det aldri tvil om hva hun ønsker. Hun er ivrig og lar meg nyte hennes innsats. Hun ser like overrasket ut over størrelsen hver gang hun trer den ned på meg. Den sitter godt og får raskt kroppsvarmen fra meg og jeg kjenner hennes berøringer godt. Å se henne sette seg ned på meg mens hun blir fylt opp med min nye penis, nå med en omkrets som er 7,5cm større og en lengde som er 5,0cm lenger, er i seg selv svært så opphissende. Jeg ser og hører hun jobber seg nedover og dette skjer aldri uten at hun lager lyder som hun sjeldent kommer med når hun får vanlig vare. Det å høre og se henne jobbe seg til orgasmen og høre henne nyte kraften den vaginale orgasmen har er bare fantastisk. Å se henne med øyne matte av orgasmen(e), men fulle av kjærlighet etterpå får meg raskt til å komme selv over kanten mens vi begge vet at vi elsker disse stundene som bare er våre.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Dette her begynte jo nesten som en erotisk fortelling.......:-)

Høres spennende og deilig ut!!

Anonymous poster hash: d2b8b...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...