Gå til innhold

Han ønsker å bli ridd. Jeg = 88 KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min ønsker at jeg skal ri han, jeg har alltid hatt problemer med dette på han. Han veier ca 60kg og jeg veier 88 kg. Er det der problemet ligger? Fordi jeg har prøvd flere ganger, men jeg gir opp. Blir så flau over at jeg ikke klarer noen ting.

Med min ex kjæreste hadde jeg ikke det problemet, men nå var han mye høyere og større enn han.



Anonymous poster hash: 4786a...5e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du legger jo ikke vekten på han, men på beina, så ingen problem det, Yiha!



Anonymous poster hash: 904f1...2ab
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at du ikke får det til? At du ikke får det til (bevegelse/rytme), eller at du er ukomfortabel?



Anonymous poster hash: 19a74...54b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Vekten og størrelsen din er i hvert fall ikke problemet. Ikke kjæresten din heller. Hva er det du er ukomfortabel med ? Kroppen din ?

Du kan forresten være 100 kg og klaske deg ned på typen din uten at det er gale....det er bare superdeilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at du ikke får det til? At du ikke får det til (bevegelse/rytme), eller at du er ukomfortabel?

Anonymous poster hash: 19a74...54b

Kanskje det er bevegelsen/rytmen, jeg prøver alltid med knet i sengen. men jeg føler liksom underlivet mitt generlt er stort så jeg føler han ikke får noe "bra" opplevelse når jeg beveger meg. Altså hvis jeg skal gå opp og ned blir jeg skikkelig sliten.?! Og fram og tilbake ser det ut som det ikke er noe for han? Og jeg begynner jo å svette bak kneet, i mellom der så det er jo såå flaut. Og når jeg prøvde å grave føttene i senga og holde på så var det greit, men det blir også veldig tungt i lengen. Han gir meg ikke noe støtte heller selvom jeg har prøvd å få han til å gjøre det. Og han har da en tendens til å ta på lårene mine og da flyter det jo fett i mellom. Uff, kanskje det er kroppen jeg er ukomfortabel med. Jeg får heller ikke noe klitoris orgasme eller bare deilig følelse med han. Det er veldig rart, da jeg har fått det med alle andre.

Vi har jo vært sammen i 5 år, så er ikke sååå sjenert.

TS

Anonymous poster hash: 4786a...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn med knebøy, så blir du sterkere i lår og rumpe. Da får du ikke melkesyre like raskt under ridning

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Kan du ikke prøve å snu deg med ryggen til ham?

Da får du bedre tilgang til stimulere deg selv, og kuken hans får et helt annet berøringsfelt inne i deg.

Det kan fort være bedre for dere begge tenker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca på din vekt (riktignok med mann på ca samme vekt) og jeg skjønner ikke at vekta skal være noe problem.



Anonymous poster hash: f067d...747
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han sitte seg på en stol da :) Så "står" du på en måte.



Anonymous poster hash: 904f1...2ab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er bevegelsen/rytmen, jeg prøver alltid med knet i sengen. men jeg føler liksom underlivet mitt generlt er stort så jeg føler han ikke får noe "bra" opplevelse når jeg beveger meg. Altså hvis jeg skal gå opp og ned blir jeg skikkelig sliten.?! Og fram og tilbake ser det ut som det ikke er noe for han? Og jeg begynner jo å svette bak kneet, i mellom der så det er jo såå flaut. Og når jeg prøvde å grave føttene i senga og holde på så var det greit, men det blir også veldig tungt i lengen. Han gir meg ikke noe støtte heller selvom jeg har prøvd å få han til å gjøre det. Og han har da en tendens til å ta på lårene mine og da flyter det jo fett i mellom. Uff, kanskje det er kroppen jeg er ukomfortabel med. Jeg får heller ikke noe klitoris orgasme eller bare deilig følelse med han. Det er veldig rart, da jeg har fått det med alle andre.

Vi har jo vært sammen i 5 år, så er ikke sååå sjenert.

TS

Anonymous poster hash: 4786a...5e1

Han ønsker at du skal ri han, dvs han liker kroppen din og ønsker å se mer av deg. Hva med å holde hendene inntil veggen og lene deg litt fremover? Det gir støtte, og er utrolig deilig. Ikke nødvendig å "hoppe opp og ned" heller. En rotasjon av alt er det jeg liker best, og gjør at en ikke blir såå sliten! Stol, sofa, få han til å sette seg opp slik at dere sitter med overkroppene mot hverandre. Mange løsninger, som ikke innebærer at du må ri han opp og ned :)

Anonymous poster hash: 19a74...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok heller ikke at du skal tenke på at du er for tung, 88 kg er faktisk ikke så ille å ha på seg. Min "venn" på 0.1 tonn kan fint sitte på meg uten at det gjør noe større, og jeg veier mye mindre enn han. Og dessuten så sitter du jo forsåvidt ikke på han med hele vekta heller :-)

Hva med å spørre kjæresten din hvordan han liker det? Prøv å len deg framover når du rir han, med en arm på hver side hodet hans om du forstår? Da synes i allefall jeg det er lettere å ri opp og ned, men det er kanskje slik "alle" gjør det?

Uansett så får du ha lykke til! :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke vekta, men teknikken det er noe feil med :)

Og dette er nok en treningssak, så her tror jeg dere bare får trene mye, og bra. Øvelse gjør mester ;)



Anonymous poster hash: acac8...39a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Ingen problem, men om madrassa er for mjuk kan det bli vanskeleg. Han kan evt ligge oppå ei pute?

Prøv bakvendt. Evt at han sit i sofaen og du sit oppå med ryggen til han. Då har du full kontroll. Du kan og ha noko å støtta deg til td eit bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode råd, gleder meg til å teste disse ut :)

TS



Anonymous poster hash: 4786a...5e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke unngå å tenke på denne snutten da jeg leste innlegget ditt:

Du er selvsagt ikke på langt nær like tung som hun i klippet.



Anonymous poster hash: ba670...c32
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RottusFrekkus

Det er normalt å bli varm når man har sex.

Jeg ble og det selv når jeg hadde BMI på 19 og trente 5 ganger i uka. Det med knebøy er faktisk ikke tøys heller, men du må gjøre det ordentlig(altså trene skikkelig).

Merket stor forskjell fra når jeg trente kondis til når jeg byttet til endel styrke hvorav utfall/knebøy med tyngre vekter. Ikke at det var motivasjonen altså, men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vekten er ikke problemet. Veier 57kg og får det heller ikke til :P Øvelse gjør metster



Anonymous poster hash: 376d7...0f0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Be han sitte seg på sengekanten med beina i gulvet. Han kan også legge ryggen sin bakover... du sitter med ryggen til ham og har beina i gulvet. Og så ride ranke. Fungere greit dersom du ikke har en supermyk madrass...

eller prøv noen av de andre tipsene i tråden her.... aller helst alle ! ! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann1979

Er ikke noe problem, min kone er omtrent det samme ( hun var ca 110 når hun var gravid) jeg er en spjæling på ca 60 kg,

Hun rir meg og vi har 69 ofte, med meg underst

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veid over 100 kilo og likevel ikke hatt problemer med å ri. Det er nok teknikken din som svikter, og det at du er så selvbevisst. Slutt å tenk så mye og bare gjør! Sex skal være svett og hett.



Anonymous poster hash: aa898...9f4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...