Gå til innhold

Sexspill tråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Det har seg slik at jeg og kjæresten har gått til innkjøp av ett nytt sexspill. Det går ut på at vi skal trekke hvert vårt kort, hver uke, i ett helt år. Vi har annenhver uke hver, og jeg fikk trekke første uke(som var forrige Torsdag). Yeeeey..... or ney...!

Fikk i oppgave at jeg skulle ha en striptease for han hvor jeg selvfølgelig skal ende opp naken... Det sto også at location var på soverommet(passende nok).

Jeg frika helt ut da det har seg sånn at vi ikke har hatt sex på ca 9 mnd, grunnet at jeg har store problemer med å ta intinativ og han føler at han ikke er ønsket og at jeg ikke finner han like fin og sexy som han finner meg! Så derfor har ikke han heller ønsket å ta intinativ hver gang, forståelig nok! Tanken på å ha en striptease for han gjorde at jeg fikk super panikk og stressa masse så jeg spurte om hjelp her inne på KG.

Enden av visa var iallefall at det gikk bra, vi hadde det morsomt og det ente med litt bowchicawow-wow! :danse: Noen av de som leste den forrige tråden ville at jeg skulle starte en egen tråd om hvordan kort som ble trekt videre og hvordan ting gikk!

SÅ HER ER DEN! :fnise:



Anonymous poster hash: c3918...53a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UKE NR 2: -hans kort

Da er det uke nr 2 av vårt sexspill og det var hans tur til å trekke! Herregud jeg holdte på å le meg ihjel når jeg hørte hva han skulle stelle istand! Og jeg følte meg utrolig heldig som "bare" fikk striptease forrige gang!!

Vi måtte forskyve kortet til Fredag fordi vi begge jobber som galninger og så ikke hverandre på Torsdag. Han ville trekke kortet mens jeg var der så han trakk det nå nettopp!!

Når han skrapet frem første setning sa han bare:" Åååå herregud.... skjekk ut det første jeg skrapte frem..." og der sto det:" Fantasy Roleplay" hahahahaha!!! :fnise:

Han må "iscenesette" ett fantasi rollespill innen neste Fredag! Det skal jo bli kleint og morsomt å se hva han finner på! :fnise:



Anonymous poster hash: c3918...53a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter spillet ?

Det må jeg skjekke senere fordi det er inne på rommet hvor han sover! :) Sinnsykt genialt er det allefall!

Anonymous poster hash: c3918...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Og spillet heter? :) hadde sikkert vært gøy å prøve ut selv om sexlivet vårt er bra fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKKE bra selvfølgelig..... skulle jo aldri forventet at han ble å gjøre det som sto på hans kort. Så med andre ord så blir ting å gå tilbake til normalt, altså null sex, før vi slår opp om noen mndr når en av oss er begynt å bli altfor frustrert til å være i dette forholdet!



Anonymous poster hash: c3918...53a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE bra selvfølgelig..... skulle jo aldri forventet at han ble å gjøre det som sto på hans kort. Så med andre ord så blir ting å gå tilbake til normalt, altså null sex, før vi slår opp om noen mndr når en av oss er begynt å bli altfor frustrert til å være i dette forholdet! Anonymous poster hash: c3918...53a

Åh feiga han ut :( så kjipt. Nå som dere var så godt igang! Men kan jo hende det ble for "skummelt" med hele role play opplegget. Enn om dere lagde deres egne kort som skal trekkes? Med ting som dere liker og som er gjennomførbart. Eller om han kan få trekke et nytt kort?

Anonymous poster hash: 9f0ea...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at han feiga ut, nå som det så ut til å gå så bra. :( Hva var det han skulle som han ikke ville?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...