Gå til innhold

barbering av kvinners underliv


pinkytalks

  

335 stemmer

  1. 1. barbere, trimmet eller naturlig hårvekst?

    • glattbarbert
      206
    • trimmet
      96
    • naturlig
      33


Anbefalte innlegg

Gjest Riskjeks

Lurer litt på hva som egentlig er "normal" vekst der nede,hvor mye hår kan det bli ?

Anonymous poster hash: f453b...766

Det varierer jo fra kvinne til kvinne.

Men lengde på hårene og området som er behåret, forandrer seg stort sett ikke hos den enkelte kvinne. Hårene kan ikke bli lengre enn noen få cm, de er ikke som håret på hodet... Mange opplever vel også at hårveksten blir tynnere etter overgangsalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør ikke meg noe med litt hår der nede. Bare det er stellt litt kan du si ;)

Men en glattbarbert er bedre å se på, det må jeg innrømme.

(OBS! link til kvinnelige kjønsorganer!)

img2.you-sex-tube.com/thumbs/446/446328.jpg

Dette er hva jeg mener er et noenlunde velstellt underliv, selv om det er hårete. Fint å se på.

damplips.com/wp-content/uploads/2013/03/shaved-pussy-19.jpg

Dette taler for seg. Ser jo mer estetisk flott og ryddig ut etter min mening.

s18.motherlessmedia.com/dev399/0/529/577/0529577541.jpg

Denne varianten er etter mitt skjønn litt i overkant. Da "gjemmer" man bort litt for mye i allt håret. Ikke et grusomt syn...men litt stell bør inngå ;)

Den i midten var direkte stygg. Hun burde faktisk gro litt hår for å skjule en uryddig vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Den i midten var direkte stygg. Hun burde faktisk gro litt hår for å skjule en uryddig vagina.

Jeg håper virkelig det var ironi?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kvinner bør kunne la det vokse fritt der nede på lik linje med menn. Kjønnshår er noe som er helt naturlig for begge kjønn,feil at det blir sett på som maskulint



Anonymous poster hash: f453b...766
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Hva er det med dette temaet som engasjerer så til de grader over alle støvleskaft? 8 sider her nå, og dette er da sikkert minst nr 100 i rekken av tråder og avstemninger om emnet. Er det menn som desperat prøver å påvirke folk i retning av sin referanse, eller er det kvinner som tar andres valg som et angrep på deres eget? Jeg har en følelse av at "er jeg gravid" er det eneste spørsmålet som er stilt flere ganger. Ja, det og "hvorfor skriver du som AB", før noen kommer trekkende med den også.



Anonymous poster hash: 5b503...d87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å glattbarbere i mange år, men kjæresten liker hår så nå har jeg en trekant. Alt annet føler jeg må barberes, kunne ikke latt det vokse fritt. Men det er absolutt vanesak, hadde vært rart å ta bort håret nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg følte meg som en drittunge med helt barbert, særlig fordi jeg har en digg hårete mann. Ble nesten litt pedo, så det ble med den ene gangen. Men barberer under og bikinikant, beholder en fin liten busk sånn at jeg føler meg som en kvinne. Helt bush er ihvertfall ikke aktuelt nå som jeg er 40, for hårgrensene sprer seg, så det hadde jeg aldri følt med sexy med. Naturlig går muligens for 18-åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kvinner bør barbere ALT håret vekk. Hår i underlivet er sykt usexy, jeg ville aldri hatt sex med en jente som hadde hår på tissen. ÆSJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner bør barbere ALT håret vekk. Hår i underlivet er sykt usexy, jeg ville aldri hatt sex med en jente som hadde hår på tissen. ÆSJ

Ble du virkelig medlem av forumet nå kun for å poste den velformulerte kommentaren? Jeez

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Lurer på hvor mange av dere som stemmer på glattbarbert faktisk har prøvd full busk...det er nemelig noe helt annet,og mye mer befriende enn man kanskje skulle tro. Prøv det folkens :)

Eneste minuset er at man får så jævlig mye hår i kjeften og kommer ikke skikkelig til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...